Gå til innhold

Julepentøy


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Jeg har akkurat bestilt meg en tunika/kjole i sateng. Er spent på hvordan den passer. (er jeg riktig uheldig er den for liten i jula og for stor når babyen er kommet ;) ).

Tenkte å bruke den sammen med en sort mammabukse som "ganske pen tøy" i jula. Og evt bare med strømpebukse til de gangene jeg skal være "stivpyntet".

Ellers har jeg et sort stretch-skjørt jeg kan bruke lenge ennå, så en topp til det vil også kunne brukes til pynting.

Dette er vel litt greier for oss en de som har termin tidligere på året, vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte å ha sorte bukser med en bluse/topp/tunika eller noe. Har buksene med ikke topp enda. Synes ikke det er så mye pentøy å kjøpe er liksom mer hverdagsklær som olabusker og bomullsgensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Synes ikke det er så mye pentøy å kjøpe er liksom mer hverdagsklær som olabusker og bomullsgensere.

Da snakker du om "mammaklær", ikke sant?

Tunikaen min er ikke en "mammatunika", bare en vanlig tunika i en større størrelse enn det jeg har brukt før. Fasongen er jo det viktigste og den tror jeg blir bra da den har snøring under brystet og er romslig nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Tunikaen kom i posten i går og var kjempestor!! Så der blir plass til stor mage.. Men jeg kan jo trenge pentøy over nyåret også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Har kjøpt denne buksen fra boob i svart silkestoff:

13-2342498345T.jpg

Har allerede brukt den ved en annledning, sammen med en glinsete topp/tunika.

Kommer til å bruke denne buksen i julen med varierende topper.

Ellers har jeg egentlig veldig lyst på en kjole med empireliv (om det heter det), som går til knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakker du om "mammaklær", ikke sant?

Tunikaen min er ikke en "mammatunika", bare en vanlig tunika i en større størrelse enn det jeg har brukt før. Fasongen er jo det viktigste og den tror jeg blir bra da den har snøring under brystet og er romslig nedenfor.

Jo, jeg mente mammaklær. Synes ikke jeg finner så mye pen klær til gravide, men tunika er jo en god ide.

Jeg køpte meg også en bluse/tunika, og den er STOR (tom en størrelse mindre enn det jeg vanligvis bruker), for nå i hvertfall.

kanskje er den fin over nyttår... eller begynnelsen av mars.. synes det er rar å forestille meg hvordan stor magen skal bli.

Endret av Busy Lizzie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Dumme meg kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, så jeg så enorm ut med den på.. Blir nok ikke den jeg bruker i jula, nei.. Men som du sier så blir det nok en tid for så store klær også, så den blir i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...