Gå til innhold

Kvinnelig nyhetsanker brukte "Penis-utringning"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et kvinnelig nyhetsanker i Australia brukte nettopp en overdel der utrigningen var formet som en penis. Den fremkommer svært tydelig, og glidelåset fungerer attpåtil som utløsning/ejakulasjonen.

Hva er motivasjonen med å kle seg slik? Feminisme? Jeg forstår det ikke.....

http://www.huffingtonpost.co.uk/2015/03/16/penis-shaped-neckline-livens-natarsha-bellings-news-report_n_6877162.html



Anonymous poster hash: 86b0b...7bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

Kan jo hende hun ikke så det selv? Eller om hun så det, tenkte hun at det var såpass spesielt at ingen andre ville legge merke til det.

Tror ikke jeg hadde tenkt over det hvis jeg ikke på forhånd hadde lest det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ... hadde overhode ikke tenkt over det med mindre noen påpekte det. Tenker det må være noen med enormt sex underskudd som i første omgang har reagert på at den var "penisformet" herregud.... om det der er grense så må man heller få endret formet på deodorantflasker og stearinlys med det samme..... skjønner ikke at det er noe å reagere på i det hele tatt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ... hadde overhode ikke tenkt over det med mindre noen påpekte det. Tenker det må være noen med enormt sex underskudd som i første omgang har reagert på at den var "penisformet" herregud.... om det der er grense så må man heller få endret formet på deodorantflasker og stearinlys med det samme..... skjønner ikke at det er noe å reagere på i det hele tatt

Klesdrakten er da helt nøytral. Typisk utslag av menns sexfikserte tankesett. Shame on them!

Anonymous poster hash: 89407...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesdrakten er da helt nøytral. Typisk utslag av menns sexfikserte tankesett. Shame on them!

Anonymous poster hash: 89407...d2a

Jeg hater å være den som forteller deg dette. Men kvinner er like sexfiserte som menn.

Anonymous poster hash: cad9d...f42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri lagt merke til det engang..



Anonymous poster hash: f778d...918
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en veldig pen topp, tanken om at den var penisformet hadde aldri slått meg og jeg tviler på hun valgte den av den grunnen. Blir litt som å kjefte på folk for å ha spesielle neser, for de også han jo se ut som penisformet om man legger godviljen til.



Anonymous poster hash: cbd0f...945
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...