Gå til innhold

Er du redd for å fly nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. I like living on the edge. :-)



Anonymous poster hash: 51b96...461
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du kan bli påkjørt da. Det tryggeste er og ikke reise. Men sitte inne og diskutere tøv på KG.

Spørs hvor du går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor du går.

Det er uansett livsfarlig å leve. Man kan faktisk dø til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flyskrekk tidligere, faktisk i mange år, og da var en av de helt irrasjonelle tankene mine hva om piloten kjører flyet i grøfta. Vel, Iogmed at det er snakk om millioner av avganger pr år og kun snakk om 2-3 kamikaze styrt er det nok 99% trygt å fly fortsatt. Ikke mer redd av dette mao. Men føler med de etterlatte og ikke minst de døde, for en grusom måte å dø på.

Anonymous poster hash: 565d7...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

To piloter som har tatt med seg nærmere 400 mennesker i døden bare det siste året..

Det er urovekkende. Må begynne å tenke på tre piloter på hver flyvning og minst to i cockpit til enhver tid.

Anonymous poster hash: f3cdc...8bc

Hvor mange flere slike saker er det snakk om? Denne + kanskje Malaysia. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nei, jeg er ikke redd for å fly. Utfra den logikken burde man være redd for å kjøre bil i tilfelle man møter på en billist som vil ta selvmord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid bittelitt redd når jeg flyr, men lar det ikke hindre meg i å reise.



Anonymous poster hash: af6d4...eba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å fly pga min høydeskrekk, så redselen ligger vel i en annen kategori. Men det gjør meg allikevel ikke mindre redd å lese om dette. Nå har jeg enda en unnskyldning for å ikke ta fly...



Anonymous poster hash: f0184...7f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd fra før og det blir ikke noe bedre nå. Kan ikke stole på muslimer og fly og nå må jeg i tillegg være redd folk med depresjoner og som tar med seg andre i døden!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å reise i april. Det begynner bli endel fly tragedier i det siste nå ... Noen blir skutt ned andre forsvinner i havet og et i en fjellvegg.

Flykræsj for meg personlig er nok en av den verste døden jeg kan tenke meg. Angrer litt på at jeg kjøpte leilighet i utlandet når det byr meg så imot å fly..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er det helt ærlig ingen grunn til heller. Altså når det blir så mye mediadekning av slike saker som dette er det lett å tenke at dette skjer ofte og man begynner kanskje å trekke fram gamle saker for å argumentere for dette igjen. Det som er viktig å huske på er at slike saker ikke er så "vanlige" som man tror og at sannsynligheten for at noe sånt skjer er like stor hele tiden. Ikke farligere å fly nå enn det var for 3 dager siden.



Anonymous poster hash: f7010...637
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid redd for å fly, men ikke noe mer nå enn før. Det er faktisk litt betryggende å vite at det som skal til for at et fly styrter, er helt vanvittige og usannsynlige ting som at det blir skutt ned eller at piloten er helt sprø og suicidal (virker det som). Hadde vært skumlere hvis det hadde vært pga. tekniske feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er redd fra før og det blir ikke noe bedre nå. Kan ikke stole på muslimer og fly og nå må jeg i tillegg være redd folk med depresjoner og som tar med seg andre i døden!

Du ikke være redd for noen av de tingene og burde ikke være det heller.

Endret av sukkerspinnn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kan bli påkjørt da. Det tryggeste er og ikke reise. Men sitte inne og diskutere tøv på KG.

Fleste ulykker skjer i hjemmet, så er ikke trygt det heller =D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...