Gå til innhold

Over 120 drept i nytt terrorangrep!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IS står bak - nok en gang. Denne gangen var det Jemen som var målet. Når skal disse gutta bli lei av å drepe?



Anonymous poster hash: cf85b...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registrerer at når 120 (!) muslimer blir drept, er det "ingen" som bryr seg. Hadde dette vært 120 europeere hadde det vært RAMAskrik i denne tråden! Rasismen lever i beste velgående!

Anonymous poster hash: e3131...7b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at når 120 (!) muslimer blir drept, er det "ingen" som bryr seg. Hadde dette vært 120 europeere hadde det vært RAMAskrik i denne tråden! Rasismen lever i beste velgående! Anonymous poster hash: e3131...7b8

Bryr muslimer seg mer når kristne blir drept? Er de like rasistiske i så fall?

Anonymous poster hash: 48205...002

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at når 120 (!) muslimer blir drept, er det "ingen" som bryr seg. Hadde dette vært 120 europeere hadde det vært RAMAskrik i denne tråden! Rasismen lever i beste velgående!

Anonymous poster hash: e3131...7b8

Hva har religion med rase å gjøre?

Anonymous poster hash: cf85b...120

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hvite russere drepes hver dag, vi bryr oss ikke om det heller. Det har ikke med rase å gjøre, men kulturell nærhet. Hadde John Carew blitt drept hadde vi brydd oss, tro meg. Selv om han er svart. Fordi han snakker norsk og deler våre verdier. Så det går på verdier og ikke hudfarge.



Anonymous poster hash: cf85b...120
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IS står bak - nok en gang. Denne gangen var det Jemen som var målet. Når skal disse gutta bli lei av å drepe?

Anonymous poster hash: cf85b...120

Lei blir dem ikke og snart er de her i Norge. Det er bare og glede seg. Finne frem potetgull og cola og benke seg foran TV. Dette har mange jobbet hardt for og få til. Endelig nærmer islamsk terror seg og vi vil ikke slippe unna. Europa får som fortjent pga. sin naive politikk til muslimer og islam. Selv om også mange muslimer tar avstand til IS. Men de går ikke vekk fra ideologien som skaper IS. Og vi her i Norge, vi tilrettelegger og er mer opptatt av rettsikkerheten til mennesker som støtter et syn som IS har. Derfor fortjener vi det som måtte komme. Dette kunne verden med enkelhet stoppet om våre ledere hadde baller nok til det. Men dessverre må folk lide pga. politisk korrekthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goth, er du fra vettet? Sitte og kose deg med potetgull og halshugginger??



Anonymous poster hash: cf85b...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Goth, fortell oss hvordan man stanser IS?



Anonymous poster hash: cf85b...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goth, er du fra vettet? Sitte og kose deg med potetgull og halshugginger??

Anonymous poster hash: cf85b...120

Forsøk å se det jeg skriver på en litt annen måte. Så forstår du muligens hva som menes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ironi? Enda godt.



Anonymous poster hash: cf85b...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Goth, fortell oss hvordan man stanser IS?

Anonymous poster hash: cf85b...120

Jeg mener vi skal smadre alle områder IS er i. Dette vil drepe mange sivile, men det er prisen for og redde verden. Samt vil jeg ha et oppgjør mot islam som er ideologien bak IS og andre terror organisasjoner. Jeg vil ha islam fjernet fra Norge og Europa. Vi vet alle hva islam står for og vi vet at islam er uforenelig med våre verdier. Ja jeg vet at dette høres brutalt ut og mange vil reagere. Men vi er faktisk i en form for krig mot islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vi skal smadre alle områder IS er i. Dette vil drepe mange sivile, men det er prisen for og redde verden. Samt vil jeg ha et oppgjør mot islam som er ideologien bak IS og andre terror organisasjoner. Jeg vil ha islam fjernet fra Norge og Europa. Vi vet alle hva islam står for og vi vet at islam er uforenelig med våre verdier. Ja jeg vet at dette høres brutalt ut og mange vil reagere. Men vi er faktisk i en form for krig mot islam.

Det er prisen de må betale, du må ikke betale noen ting. Så lettvint løsning, Gothminister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Registrerer at når 120 (!) muslimer blir drept, er det "ingen" som bryr seg. Hadde dette vært 120 europeere hadde det vært RAMAskrik i denne tråden! Rasismen lever i beste velgående!

Anonymous poster hash: e3131...7b8

Det er nesten helt korrekt konkludert.

Når vi legger til at udåden ble utført inne/utenfor en moské i forbindelse med fredagsbønnen så skjønner alle hvem som ble drept: Hvem går i moskeen til fredagsbønn tror dere? Jepp - MENN.

Muslimer+menn= laber interesse. Hadde vi fått den klassiske reporter beskjeden "det skal være flere kvinner (og barn) blant de drepte" hadde saken garantert levd litt lenger og høyere oppe på nett avisenes forsider.

Nå er det litt mer som "ja ja, de må nå bare holde på å drepe hverandre" og en gjennomsiktig kjole reddet av en rapper gjøk fra et TV show får vesentlig mer spalteplass :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimene legger alt de kommer over i grus. Noen steder skjed det raskt. Andre steder går det sakte. Det eneste vi kan være sikre på er at innvandring fra afrika og midt-østen vil bety slutten på hele den vestlige sivilisasjon. Alle spor etter oss. All kunst, arkitektur og vårt folk, vil være borte om 200 år.



Anonymous poster hash: 69b9d...589
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prisen de må betale, du må ikke betale noen ting. Så lettvint løsning, Gothminister.

Ja selvsagt. Har du sympati med IS? Jeg skal da ikke betale en pris, har da ikke gjort noe galt. Jeg har argumentert mot den barbariske islam i 30 år og vil aldri gi meg i kampen mot rasisme og barbariske ideologier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Goth, er du fra vettet? Sitte og kose deg med potetgull og halshugginger??

Anonymous poster hash: cf85b...120

Han ser for seg at bare det blir terror på norsk jord, så skal alle vi sheeple endelig våkne og se at han hadde rett hele tiden.

Så han gleder seg til IS-gutta kommer hjem. Han tenker at da vil det ikke bli sånn jævlig oppoverbakke for ham på diskusjonsforumene lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vi skal smadre alle områder IS er i. Dette vil drepe mange sivile, men det er prisen for og redde verden. Samt vil jeg ha et oppgjør mot islam som er ideologien bak IS og andre terror organisasjoner. Jeg vil ha islam fjernet fra Norge og Europa. Vi vet alle hva islam står for og vi vet at islam er uforenelig med våre verdier. Ja jeg vet at dette høres brutalt ut og mange vil reagere. Men vi er faktisk i en form for krig mot islam.

Du vil redde verden gjennom folkemord og etnisk rensing? Fordi en minoritet er ute etter oss? Hvor har jeg hørt det før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt. Har du sympati med IS? Jeg skal da ikke betale en pris, har da ikke gjort noe galt. Jeg har argumentert mot den barbariske islam i 30 år og vil aldri gi meg i kampen mot rasisme og barbariske ideologier.

Du er jo faktisk minst like barbarisk som IS i dine uttalelser. Nå er du jo bare en nettkriger, men det du sier at du vil gjøre, står ikke noe tilbake for det de allerede har gjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...