Gå til innhold

Ap med nytt forslag, hva synes du`?


maskineple

Anbefalte innlegg

Meg bekjent er det ingen som spør om din tro når du kommer over grensenAnonymous poster hash: 65bd8...a7a

Mulig det, men faktum er at 90% av Syrias befolkning er muslimer, så de fleste som kommer hit vil da også være muslimer

Anonymous poster hash: ae236...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det, men faktum er at 90% av Syrias befolkning er muslimer, så de fleste som kommer hit vil da også være muslimer

Anonymous poster hash: ae236...900

Faktum er og at i disse landene har man ingen mulighet til å bytte religion eller erklære seg ureligiøs uten å henge i gapestokk dagen etter. 90% er hvor mange som er registrert som muslimer, hvor mange som virkelig er muslimer er noe helt annet, og din tro skal uansett ikke ha noe å si når søknader behandles i dette landet.

Anonymous poster hash: 65bd8...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at ikke et eneste land i vest Europa har klart å integrere muslimer godt nok inn i samfunnet, så blir jeg svært skeptisk til dette. Det er rett og slett en litt for stor andel som faller utenfor, der de beholder de barbariske verdiene og kulturen fra midtøsten. Spenningene denne innvandringen har ført til er ikke noe man kan ignorere, og konsekvensene av å gjøre det kan virkelig føre til en katastrofe for framtiden.

Vi har per dags dato parallellsamfunnene, og en skole som er sterkt segregert, der enkelte har 90% innvandrere i Oslo. Der finner du holdninger og verdier som du kanskje ikke trodde eksisterte i Norge. Med videre påfyll så klarer vi ikke å løse disse problemene. Å ta imot såpass mange innvandrere fra Syria vil også være skadelig for de muslimene som allerede er integrert, grunnet spenningene som det vil skape, der det blir et stadig påfyll av en høyeksplosiv ukultur fra midtøsten. For å si det enkelt:

Hvordan kan vi forvente at integreringen skal gå bra, når det ikke lenger er et norsk samfunn å integrere seg til, grunnet segregering? Vi kan derimot bidra mer til flyktningleire i Syria. Det er jeg for.

Endret av Snof
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når oppegående nordmenn med utdannelse sliter med å få seg jobb i dagens marked, hvordan skal disse få det??

Anonymous poster hash: 236c3...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://arbeiderpartiet.no/Aktuelt/Internasjonalt/Vi-vil-ta-i-mot-1000-syriske-flyktninger

http://www.dagbladet.no/2014/06/25/nyheter/politikk/krig_og_konflikter/samfunn/syria/34019096/

Og nå kritiserer AP og media, spesielt TV2 denne regjeringen og justisministeren for å sende ut folk som oppholder seg her ulovlig.

Så AP og resten er bokstavelig talt motstandere av loven. Loven om at du ikke kan være her ulovlig.

Og FRP mener selvfølgelig det er galskap å importere 10.000 muslimer ekstra. Men han får skikkelig tyn og bank av media, AP og TV2.

http://www.dagbladet.no/2015/03/18/nyheter/pluss/per_sandberg/flyktninger/syria/38259714/

Så det er faktisk FRP som følger loven her og prøver å gjennomføre valgløftene deres, de blir desverre nektet av AP og resten.

Slutte å bruke Dublin-avtalen for syriske flyktninger..

Ok, da får vi sende dem tilbake til Syria da?

Anonymous poster hash: 9fbcc...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha flere muslimer her i landet, det holder nå!

Fortell gjerne hvordan muslimer påvirker din hverdag i negativ retning. Du må ha det ille,gitt!

Anonymous poster hash: e80a4...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell gjerne hvordan muslimer påvirker din hverdag i negativ retning. Du må ha det ille,gitt!

Anonymous poster hash: e80a4...216

Veldig mange på forumet har skrevet om trakassering og vold fra muslimer. Erfaring med det selv.

Anonymous poster hash: 236c3...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell gjerne hvordan muslimer påvirker din hverdag i negativ retning. Du må ha det ille,gitt!

Anonymous poster hash: e80a4...216

De færreste vil oppleve de negative konsekvensene av muslimsk innvandring, iallefall direkte. Økte sosiale utgifter er ikke noe du merker sånn på kroppen med det samme, slikt tar tid, og kan være vanskelig å ta inn over seg.

Grunnen til at de færreste merker innvandringen på kroppen, spesielt hvis du hører til middelklassen eller opp, er segregeringen. Du holder kanskje til på et "hvit" sted, mens andre steder så er det fullt av muslimer som ikke er integrert inn det norske samfunnet, og som følge av dette så sitter de med helt andre verdier. Det dannes parallellsamfunn, og du vil derfor ikke se mye av de negative følgene, og de muslimene du blir kjent med er de som er godt integrert, siden de helst ikke vil holde til i de områdene jeg snakker om. Likevel så kan dette være eksplosivt, og nå begynner samfunnet å merke/se følgene av innvandringen. Det er derfor ikke særlig lurt å tøye strikket noe mer.

Endret av Snof
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell gjerne hvordan muslimer påvirker din hverdag i negativ retning. Du må ha det ille,gitt!

Anonymous poster hash: e80a4...216

fordi jeg er lei av at muslim unger alltid skal skrike halal kjøtt og peke på bikkja mi hver gang jeg går i butikken :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle glemt at grunnen til at regjeringen får kritikk er at de videreførte APs politikk i stedet for å innføre den Venstre og KrF hadde krevd? Den eneste grunnen til at AP blir med på mistillitsforslaget er at de er politiske motstandere, og derfor naturligvis ønsker lage så mye problemer som mulig for dagens regjering.



Anonymous poster hash: d3c7c...09d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange på forumet har skrevet om trakassering og vold fra muslimer. Erfaring med det selv. Anonymous poster hash: 236c3...142

Så fordi at noen få muslimer er voldelige så skal vi behande alle muslimer dårlig? Jeg er kristen og det finnes mange voldelige kristne. Gjør det meg voldelig? Skal jeg straffes for andres ulovligheter?

Jeg synes det er trist at fremmedfrykten øker og øker. Vi er ikke langt unna apartheid med disse holdningene noen av dere har.

Anonymous poster hash: 701d1...ec4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på med innvandring. Vi bedriftseiere trenger billig arbeidskraft. Jo flere, jo fortere vil velferdsstaten bygges ned og da står vi, bedriftseiere, klare å tilby jobb for en billig penge :danse:



Anonymous poster hash: 81c78...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at fremmedfrykten øker og øker. Vi er ikke langt unna apartheid med disse holdningene noen av dere har.

Anonymous poster hash: 701d1...ec4

Fremmedfrykten har nok gått betraktelig ned de siste 50 årene. Du tror vel ikke at fremmedfrykt er et nytt begrep som kun noen har? Du har garantert fremmedfrykt selv. Skulle likt å se deg en mørk kveld på byen der det var store folkemengder med HA folk for eksempel. Eller alle besteborgerne som snur og går en annen vei i møte med rusmisbrukerne på byen. Det er fremmedfrykt. Så hva du egentlig prater om, er ikke godt å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://arbeiderpartiet.no/Aktuelt/Internasjonalt/Vi-vil-ta-i-mot-1000-syriske-flyktninger

http://www.dagbladet.no/2014/06/25/nyheter/politikk/krig_og_konflikter/samfunn/syria/34019096/

Og nå kritiserer AP og media, spesielt TV2 denne regjeringen og justisministeren for å sende ut folk som oppholder seg her ulovlig.

Så AP og resten er bokstavelig talt motstandere av loven. Loven om at du ikke kan være her ulovlig.

Og FRP mener selvfølgelig det er galskap å importere 10.000 muslimer ekstra. Men han får skikkelig tyn og bank av media, AP og TV2.

http://www.dagbladet.no/2015/03/18/nyheter/pluss/per_sandberg/flyktninger/syria/38259714/

Så det er faktisk FRP som følger loven her og prøver å gjennomføre valgløftene deres, de blir desverre nektet av AP og resten.

Jeg har ikke hørt noe om at noen partier ønsker innvandrere fra spesifikke religioner, og tror heller ikke du kan finne sånt i programmene.

Ingen norske partier sier offisielt at de vil diskriminere eller kvotere pga religon, kanskje untatt Norsk Front eller Vigrid.

Frp har flertall i sin velgergruppe for diskriminering, og det har muligens de fleste andre partiene også, men partiene er ikke helt i takt med sine velgere, fordi velgerene ikke er politisk korrekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fordi at noen få muslimer er voldelige så skal vi behande alle muslimer dårlig? Jeg er kristen og det finnes mange voldelige kristne. Gjør det meg voldelig? Skal jeg straffes for andres ulovligheter?

Jeg synes det er trist at fremmedfrykten øker og øker. Vi er ikke langt unna apartheid med disse holdningene noen av dere har.

Anonymous poster hash: 701d1...ec4

Få voldelige muslimer og mange voldelige kristne i Norge 2015? Tror ikke vi lever på samme planet. Apartheid har vi allerede da urovekkende mange utlendiger ikke ønsker integrering og norske barn blir mobbet ut av skoler med stor innvandringsbakgrunn.

Anonymous poster hash: 236c3...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for hatefullt innhold og personangrep, samt svar til dette.

Minner om at spørsmål ang. moderering tas på PM eller på ris&ros.

- Avalon, mod

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmedfrykten har nok gått betraktelig ned de siste 50 årene. Du tror vel ikke at fremmedfrykt er et nytt begrep som kun noen har? Du har garantert fremmedfrykt selv. Skulle likt å se deg en mørk kveld på byen der det var store folkemengder med HA folk for eksempel. Eller alle besteborgerne som snur og går en annen vei i møte med rusmisbrukerne på byen. Det er fremmedfrykt. Så hva du egentlig prater om, er ikke godt å si.

Nei, det er ikke fremmedfrykt, det er vel begrunnet frykt for folk som er de facto kriminelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke fremmedfrykt, det er vel begrunnet frykt for folk som er de facto kriminelle.

Sier hvem? Ikke dermed sagt at et medlem av HA er dømt kriminell. Skal kriminelle gå med tatoveringer i ansiktet? Eller skal man kanskje se an typen litt før man tenker hva man gjør?

Fremmedfrykten min er jeg i alle fall glad for, at jeg vurderer risiko. Den har reddet meg før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...