Gå til innhold

Ap med nytt forslag, hva synes du`?


maskineple

Anbefalte innlegg

Det som er mest skremmende her er vel heller hvor totalt på jordet Gothminister er med sin omtale av den rødgrønne innvandringspolitikken. Særlig med det totalt åndssvake utsagnet "Ap vil ikke ha kontroll på hvem som slipper inn."

Tatt i betraktning at hver gang innvandringspolitikken har vært strammet inn, så har det vært AP eller en Rød-Grønn regjering som stod for det, så er det mildt sagt historieløst.

Og her viser Mann 42 hvor kunnskapsløs han er. AP har riktig nok diltet etter FrP også i innvandringsdebatten. De har forstått at ved og snakke om det, så får dem velgere. Men og snakke er ikke det samme som og handle. Derfor er det gledelig at vi endelig har en justisminister som handler. Dette liker selvsagt ikke AP, som aldri har handlet, kun pratet. AP sammen med KrF har ansvaret for de problemer vårt samfunn står i nå og det som vil komme. Det er fakta, selv om fakta er noe dere i AUF ikke kan forholde dere til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatt i betraktning at hver gang innvandringspolitikken har vært strammet inn, så har det vært AP eller en Rød-Grønn regjering som stod for det, så er det mildt sagt historieløst.

Joda, Arbeiderpartiet er uten tvil det mest innvandringsfiendtlige partiet på Stortinget i dag, men samtidig er også Arbeiderpartiet partiet som er mest ansvarlig for resultatet av dagens innvandringspolitikk.

Det jeg ønsker, derimot, er ikke en pissekonkurranse om hvem som er mest ansvarlig for innvandringen, men en reell reduksjon i innvandringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Arbeiderpartiet er uten tvil det mest innvandringsfiendtlige partiet på Stortinget i dag, men samtidig er også Arbeiderpartiet partiet som er mest ansvarlig for resultatet av dagens innvandringspolitikk.

Det jeg ønsker, derimot, er ikke en pissekonkurranse om hvem som er mest ansvarlig for innvandringen, men en reell reduksjon i innvandringen.

Nei AP er ikke innvandringsfiendtlig. De kun prater og er tafatte i forhold til handling. Ingen partier på Stortinget er innvandringsfiendtlige, men FrP er det eneste partiet som vil sørge for kontroll over asylsøkere og sørge for at vi har en sikkerhet her i landet. At vi trenger et parti som er langt mer tydelig i innvandringspolitikk er helt klart. FrP har i regjering dessverre falt for PK tenkningen, så langt. Men jeg forventer at dem vil komme tilbake slik man kjenner partiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP har i regjering dessverre falt for PK tenkningen, så langt. Men jeg forventer at dem vil komme tilbake slik man kjenner partiet.

Vel, lykke til. Personlig har jeg ikke den tiltroen etter deres åpenbare forræderi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, lykke til. Personlig har jeg ikke den tiltroen etter deres åpenbare forræderi.

Vel, jeg har gått ut av partiet etter å ha vært med i FrP siden 1984. Jeg er svært skuffet. Ikke over innvandringspolitikken først og fremst. Men over helsepolitikken. At FrP også opptrer som politisk korrekte er også noe jeg misliker sterkt. Jeg savner klare taler og fakta over hva asylsøkere påfører vårt samfunn. Hvor er FrP i debatten om islam for tiden? Helt fraværende. Dette taper dem på. Fordi FrP folk vil ha endring og klarhet. Ikke PK propaganda som AP og andre spyr ut daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg FrP er for små til å få utrettet så mye i dagens regjering. Personlig tror jeg at jeg for første gang kommer til å stemme FrP ved neste stortingsvalg, uavhengig av hva som skjer fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig tror jeg FrP er for små til å få utrettet så mye i dagens regjering. Personlig tror jeg at jeg for første gang kommer til å stemme FrP ved neste stortingsvalg, uavhengig av hva som skjer fremover.

Jeg var sterkt i mot at FrP gikk inn i regjering med H etter valget. FrP fikk et altfor dårlig resultat. De skulle vært større en H om det ville vært lønnsomt for partiet. Jeg mente FrP skulle ha tålmodighet. Det vil komme et terrorslag utført av muslimer her i Norge. Da mener jeg FrP skal slå til. Jeg har troen på at i et slikt tilfelle kan FrP bli svært store. Det er ennå ikke for seint til å bruke en slik terror. Vi så alle hvordan AP brukte 22. juli og ennå bruker det i sin valgkamp og ennå får dem sympatistemmer. For AP lå langt nede før 22. juli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har gått ut av partiet etter å ha vært med i FrP siden 1984. Jeg er svært skuffet. Ikke over innvandringspolitikken først og fremst. Men over helsepolitikken. At FrP også opptrer som politisk korrekte er også noe jeg misliker sterkt. Jeg savner klare taler og fakta over hva asylsøkere påfører vårt samfunn. Hvor er FrP i debatten om islam for tiden? Helt fraværende. Dette taper dem på. Fordi FrP folk vil ha endring og klarhet. Ikke PK propaganda som AP og andre spyr ut daglig.

Du verden, er du skuffet over helsepolitikken deres? Hvorfor snakker du aldri om det? Det er liksom bare muslimer og innvandrere, men så var det helsepolitikken du var mest misfornøyd med? Hva er det som er det verste med helsepolitikken til FrP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sterkt i mot at FrP gikk inn i regjering med H etter valget. FrP fikk et altfor dårlig resultat. De skulle vært større en H om det ville vært lønnsomt for partiet. Jeg mente FrP skulle ha tålmodighet. Det vil komme et terrorslag utført av muslimer her i Norge. Da mener jeg FrP skal slå til. Jeg har troen på at i et slikt tilfelle kan FrP bli svært store. Det er ennå ikke for seint til å bruke en slik terror. Vi så alle hvordan AP brukte 22. juli og ennå bruker det i sin valgkamp og ennå får dem sympatistemmer. For AP lå langt nede før 22. juli.

Du får krysse fingrene for at det ikke kommer et nytt 22. Juli i stedet. Det hadde vært skikkelig ille for dere. Til og med et nytt Benjamin-drap kunne vist seg katastrofalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, er du skuffet over helsepolitikken deres? Hvorfor snakker du aldri om det? Det er liksom bare muslimer og innvandrere, men så var det helsepolitikken du var mest misfornøyd med? Hva er det som er det verste med helsepolitikken til FrP?

Helsepolitikk har alltid for meg vært viktigst. Det er først her på KG jeg har diskutert asyl og innvandring. Har faktisk ikke diskutert det noe særlig siden tiden på AD. Absolutt morsomt det, selv om ikke jeg alltid er like komfortabel med rollen.

Det er ingen tråder om noe annet en innvandring, så om du vil, lag en tråd om helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får krysse fingrene for at det ikke kommer et nytt 22. Juli i stedet. Det hadde vært skikkelig ille for dere. Til og med et nytt Benjamin-drap kunne vist seg katastrofalt.

Ingen ønsker et nytt 22. juli vel? Reint politisk for oss på høyresiden så var det en politisk katastrofe ja og en politisk seier for AP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har gått ut av partiet etter å ha vært med i FrP siden 1984. Jeg er svært skuffet. Ikke over innvandringspolitikken først og fremst. Men over helsepolitikken. At FrP også opptrer som politisk korrekte er også noe jeg misliker sterkt. Jeg savner klare taler og fakta over hva asylsøkere påfører vårt samfunn. Hvor er FrP i debatten om islam for tiden? Helt fraværende. Dette taper dem på. Fordi FrP folk vil ha endring og klarhet. Ikke PK propaganda som AP og andre spyr ut daglig.

Jeg synes Frp og H fikk ødelagt mye for seg ved å la de to dvergpartiene i sentrum diktere hvilken vei båten skal gå. Jeg kan nesten ikke se Frps politikk nå, partiet er blitt nesten usynlig og mange frp-velgere jeg kjenner er dypt skuffet. Det ville vært mye bedre hvis H og Frp fikk flertall alene og ikke var avhengige av de to mikropartienes støtte. Jeg synes særlig Krf motarbeider stort regjeringen og nesten jobber for en rødgrønn regjering etter det. Kanskje håper de på å være med Støre da? Et motbydelig parti.

Anonymous poster hash: 0a65e...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ønsker et nytt 22. juli vel? Reint politisk for oss på høyresiden så var det en politisk katastrofe ja og en politisk seier for AP.

Ja, for dere på høyresiden må det ha vært en skikkelig nedtur at en av deres blendahvite gutter viste seg å være en langt større trusel mot det norske folk enn 100.000 muslimer sammenlagt, hva?

Kanskje det er noe galt med verdiene på høyresiden, siden det kan gå så galt. Jeg mener, all terrorisme i Norge siden annen verdenskrig har jo blitt utøvd av høyresiden.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arbeiderpartiet har gjort sine feil i fortiden, men pt er de det partiet som de facto har den strengeste innvandringspolitikken. FRP har jo fullstendig kollapset i møte med H, KRF og V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for dere på høyresiden må det ha vært en skikkelig nedtur at en av deres blendahvite gutter viste seg å være en langt større trusel mot det norske folk enn 100.000 muslimer sammenlagt, hva?

Kanskje det er noe galt med verdiene på høyresiden, siden det kan gå så galt. Jeg mener, all terrorisme i Norge siden annen verdenskrig har jo blitt utøvd av høyresiden.

Du klarer ikke og føre en sivilisert tone du. Interessant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke og føre en sivilisert tone du. Interessant.

Når sosialister taper et argument klarer de ikke noe annet enn å ty til personangrep og fornærmelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, for dere på høyresiden må det ha vært en skikkelig nedtur at en av deres blendahvite gutter viste seg å være en langt større trusel mot det norske folk enn 100.000 muslimer sammenlagt, hva?

Kanskje det er noe galt med verdiene på høyresiden, siden det kan gå så galt. Jeg mener, all terrorisme i Norge siden annen verdenskrig har jo blitt utøvd av høyresiden.

Ooooooh snap!! *klapp klapp*

Anonymous poster hash: eac42...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for dere på høyresiden må det ha vært en skikkelig nedtur at en av deres blendahvite gutter viste seg å være en langt større trusel mot det norske folk enn 100.000 muslimer sammenlagt, hva?

Kanskje det er noe galt med verdiene på høyresiden, siden det kan gå så galt. Jeg mener, all terrorisme i Norge siden annen verdenskrig har jo blitt utøvd av høyresiden.

Og hvem har stått for terrorismen i resten av vesten? "Blendahvite ABB" argumentet begynner å bli litt oppbrukt, det er èn mann og det har gått noen år nå men fortsatt brukes denne ène gale mannen til å kneble fakta.

Anonymous poster hash: 236c3...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem har stått for terrorismen i resten av vesten? "Blendahvite ABB" argumentet begynner å bli litt oppbrukt, det er èn mann og det har gått noen år nå men fortsatt brukes denne ène gale mannen til å kneble fakta.

Anonymous poster hash: 236c3...142

Men Breivik var jo ikke den eneste.

Vi har også hatt brannbomber mot bokhandler, vi har hatt Benjamindrapet, vi har hatt et bombeangrep mot et 1. Mai-tog, det var selvsagt Hadelandsdrapene, og så videre. Høyre-ekstremister, alt sammen. Staute nordmenn som proklamerte at de måtte gjøre noe for å berge nasjonen fra seg selv, og deretter grep til våpen mot folket de påstod de ville beskytte.

Til sammenligning har vi noen Syria-farere som har reist til Syria, og en oppkjeftig Mullah Krekar blant muslimene, og teoretisering over væpna revvolusjon blant de rødeste kommunistene. Men altså så langt bare prat og ikke noe terror.

Det kan jo gjerne endre seg.

Men sammenligninger med hva som skjer på kontinentet er bare delvis relevante. Norge er en liten avkrok, og ikke alt som skjer i Europa forplanter seg hit. Vi hadde aldri noe RAF som bombet industrialister, og vi hadde heller ikke noe som engang lignet på gateslagene mellom venstreradikale demonstranter og politi i flere europeiske land på 70-tallet.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sosialister taper et argument klarer de ikke noe annet enn å ty til personangrep og fornærmelser.

Hvilken person var det som ble angrepet?

Og hva vil det si å "tape et argument"? Som forsvarer av nasjonen, burde du være mer påpasselig med språkbruken din. Ellers kan du komme i skade for å si at du skal "presse en ladning" når du egentlig vil anmelde noen til politiet. Og da har du jaggu driti deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...