Gå til innhold

Ap med nytt forslag, hva synes du`?


maskineple

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så vidt meg bekjent har ikke Ap noen vedtekter som sier at man skal stå ved grensen og spørre folk hva de har for tro før de (muligens) får slippe inn. Har du noen kilder til denne påstanden din, for det er i så fall hårreisende og absolutt verdt en førsteplass i alle mediene i dette landet!



Anonymous poster hash: 299c4...f6e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det siste vi trenger nå, hva med å intergrere de som allerede er her?



Anonymous poster hash: 3342b...b58
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staten må så absolutt starte med å gi GODE NOK norsk-kurs, slik at asylsøkere som har fått asyl har mulighet til å få seg jobb, og delta i samfunnet.

Jeg kommer fra en kommune i Nord-Trøndelag. Og her er det STORE forbedringspotensialer iforhold til dette. Jeg kan nok telle på alle mine ti fingre (og stoppe der), på asylsøkere som er skikkelig intergrert i samfunnet.

Det er så veldig viktig å kunne et språk for å kunne delta i en jobb, på foreldremøter, fritidsinteresser, engasjere seg politisk m.m.

Dette er så viktig at jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg er FOR å hjelpe mennesker i nød, men da må det gjøres skikkelig...

Norskkurs -> jobb = betale for hus og hjem. Dette gir en følelse av inkludering og selvstendighet.

Ærlig talt, Norge kan ikke ta i mot flere før dette blir gjort skikkelig.

Anonymous poster hash: 1332f...b2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Du er klar over at det finnes mennesker i Syria og midtøsten generelt sett som ikke er muslimer ja det finnes også ateister der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at det finnes mennesker i Syria og midtøsten generelt sett som ikke er muslimer ja det finnes også ateister der.

Javisst, hele 10% er kristne mens 70-80% er muslimer :fnise: Ikke rart AP vil importere flere av disse, slik de stuper på målingene om dagen med 5-6% om gangen trenger de jo flere stemmekveg

Anonymous poster hash: ae236...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Javisst, hele 10% er kristne mens 70-80% er muslimer :fnise: Ikke rart AP vil importere flere av disse, slik de stuper på målingene om dagen med 5-6% om gangen trenger de jo flere stemmekveg

Anonymous poster hash: ae236...900

Det skal være ca 75% kristne i Norge tror du at det er ca 75% kristne i Norge ?

Og du er klar over at en god del av de som 70-80% muslimene nok er ateister. Akkurat som de fleste av de ca 75% som er medlem av statskriken her i Norge ikke er kristne.

Det er faktisk ikke slik at ateister ikke eksisterer i muslimske land. De finnes

Endret av Horatio Hornblower
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at Ap vil importere flere fremtidige velgere, nei. Men det er ikke lurt av mange andre grunner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være 85% kristne i Norge tror du at det er 85% kristne i Norge ?

Selvsagt, det er det alle statistikkene viser. Selv om norske kristne nok er langt mer moderate enn religiøse andre steder slik som i Syria, derfor er det uklokt å hente 10.000 muslimer derfra, selv om AP er desperate etter stemmekveg

Anonymous poster hash: ae236...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det siste vi trenger nå, hva med å intergrere de som allerede er her?

Anonymous poster hash: 3342b...b58

Lykke til med det!

Selv tror jeg det har blitt alt for mange som har kunne kommet til vårt land som ikke har noen som helst hensikt om noen integrering. Det ser vi av kriminalstatistikker av alle slag, hvor fremmedkulturelle i forhold til "gruppe" herjer toppen. Pluss Islamsk råd, disse veiledende trosrådgivere i Norge, som ikke etter flere år klarer svare på om de er for dødsstraff for homofile eller ei.

Kommer bare til å eskalere dette, det har det gjort i tretti år. Både i København, Stockholm og Oslo ser vi hvor enn fremmedkulturelle kommer, flokker de seg, og problemer av alle slag oppstår.

Tror neppe det hadde latt seg gjøre om man hadde stilt noen som helst krav fra begynnelsen av heller.

Er man blitt statsborger, har man rettigheter. Det kjenner våre nye landsmenn derimot meget godt til.

Og ang AP og flere fremmedkulturelle landsmenn. Vel, Ole Ugland fra TNS Gallup, sa på Tv-2 nyhetskanalen, etter stortingsvalget i 2009, at nettopp de Røde, SV og AP IKKE hadde vunnet valget uten nettopp de fremmedkulturelle stemmene.

Så da trenger de vel flere velgere nå da, siden det ikke gikk så bra sist.

Endret av Sannerlig
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha flere muslimer her i landet, det holder nå!

Endret av Andreas_B
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med det!

Selv tror jeg det har blitt alt for mange som har kunne kommet til vårt land som ikke har noen som helst hensikt om noen integrering. Det ser vi av kriminalstatistikker av alle slag, hvor fremmedkulturelle i forhold til "gruppe" herjer toppen. Pluss Islamsk råd, disse veiledende trosrådgivere i Norge, som ikke etter flere år klarer svare på om de er for dødsstraff for homofile eller ei.

Kommer bare til å eskalere dette, det har det gjort i tretti år. Både i København, Stockholm og Oslo ser vi hvor enn fremmedkulturelle kommer, flokker de seg, og problemer av alle slag oppstår.

Tror neppe det hadde latt seg gjøre om man hadde stilt noen som helst krav fra begynnelsen av heller.

Er man blitt statsborger, har man rettigheter. Det kjenner våre nye landsmenn derimot meget godt til.

Og ang AP og flere fremmedkulturelle landsmenn. Vel, Ole Ugland fra TNS Gallup, sa på Tv-2 nyhetskanalen, etter stortingsvalget i 2009, at nettopp de Røde, SV og AP IKKE hadde vunnet valget uten nettopp de fremmedkulturelle stemmene.

Så da trenger de vel flere velgere nå da, siden det ikke gikk så bra sist.

Men det blir fremstilt i media at det er nordmenn generelt som ønsker AP til makta. Provoserende! De skal kun ha dem inn for å komme til makta og bryr seg ikke om de ødelegger hele lander og lager fremtidig borgerkrig for nordmenn som bare ønsker å bo fredelig i landet man har krav på. Blir oppriktig opprørt over hvor farlige og maktsyke politikere kan være.

Anonymous poster hash: 236c3...142

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som kom til Norge som flyktning for noen år siden. Han måtte flykte fra kona si fordi de ville drepe han pga politikk i hjemlandet. Han begynte å jobbe deltid og tok norskkurs ved siden av jobben. Så fikk han jobbe fulltid og kona fikk komme til Norge. De har fått et barn og hun er ute i arbeid nå.

Har og jobbet med 3 andre muslimer. Flotte mennesker.

De andre muslimene jeg kjenner tar høyere utdanning og vil være ferdig utdannet om noen år.

Jeg kjenner ihvertfall ikke en eneste muslim som er terrorist eller hjemmeværende. Så hvorfor har du så sinnsykt med fremmendfrykt TS?

Anonymous poster hash: 701d1...ec4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som kom til Norge som flyktning for noen år siden. Han måtte flykte fra kona si fordi de ville drepe han pga politikk i hjemlandet. Han begynte å jobbe deltid og tok norskkurs ved siden av jobben. Så fikk han jobbe fulltid og kona fikk komme til Norge. De har fått et barn og hun er ute i arbeid nå.

Har og jobbet med 3 andre muslimer. Flotte mennesker.

De andre muslimene jeg kjenner tar høyere utdanning og vil være ferdig utdannet om noen år.

Jeg kjenner ihvertfall ikke en eneste muslim som er terrorist eller hjemmeværende. Så hvorfor har du så sinnsykt med fremmendfrykt TS?

Anonymous poster hash: 701d1...ec4

Kjenner du muslimene som tvangsgifter døtrene sine? Hva med muslimene som vil innføre sharia i Norge? De som mener det er greit å drepe for en karikatur. Kjenner du dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en kollega som kom til Norge som flyktning for noen år siden. Han måtte flykte fra kona si fordi de ville drepe han pga politikk i hjemlandet. Han begynte å jobbe deltid og tok norskkurs ved siden av jobben. Så fikk han jobbe fulltid og kona fikk komme til Norge. De har fått et barn og hun er ute i arbeid nå.

Har og jobbet med 3 andre muslimer. Flotte mennesker.

De andre muslimene jeg kjenner tar høyere utdanning og vil være ferdig utdannet om noen år.

Jeg kjenner ihvertfall ikke en eneste muslim som er terrorist eller hjemmeværende. Så hvorfor har du så sinnsykt med fremmendfrykt TS?

Anonymous poster hash: 701d1...ec4

Merkelig, for en liten busstur gjennom Oslo er alt som skal til for å se alle arbeidsløse som henger i parker og på cafeer. En liten tur på oslo s er alt som skal til for å se truende ghettogjenger i flokk, mange selger også dop. Broren min ble skadet da han ble dyttet ned rulletrappen på oslo s på vei til jobb og av en fremmed araber, tror du denne araberen ønsker jobb og integrering? Bare for å følge din logikk om enkeltpersoner som eksempel.

Anonymous poster hash: 236c3...142

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg bekjent er det ingen som spør om din tro når du kommer over grensen, så overskriften her er ikke mer enn løgn fra et nyfrelst barn på høyresiden som tror de har verden under sine føtter. La nå de voksne ta denne debatten.



Anonymous poster hash: 65bd8...a7a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må de gjøre det skikkelig. Føler de bare tar imot uten å fortelle hva slags samfunn Norge er.
Er så drittlei disse muslimske mennene som ikke forstår norske kvinner og tror det er fritt frem.

Bare se, ikke glo, ikke røre og ikke rope ... !



Anonymous poster hash: 90a8c...0d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja til helvete med landet vårt uansett, demokrati har vi i alle fall ikke.

De her jævla rævsleiker politikerne vi har tjener 1 mill i året på å fucke oss over.



Anonymous poster hash: f1bf2...562
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...