Gå til innhold

Opprør på Tandum - noe så frekt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naiviteten slår til igjen. Morsomt.

Hvorfor tror DU at de blir sittende så lenge der, da? Hvis det bare var å sende dem hvorsomhelst uten å ha avklart identiteten? Særlig når vi har en regjering som er selverklært den mest utsendelseskåte i nyere tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse 50 som gjorde opprør er alle kriminelle som driter i våre normer og regler. Flere har til og med vært i norske fenglser. Dette er den typen som voldtar og stjeler. Det er ikke tilfeldig at de ikke får opphold.

Anonymous poster hash: 75431...bac

Hvor står det at de er tidligere straffedømte? Har ikke sett noen slik info.

Anonymous poster hash: d8e94...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse 50 som gjorde opprør er alle kriminelle som driter i våre normer og regler. Flere har til og med vært i norske fenglser. Dette er den typen som voldtar og stjeler. Det er ikke tilfeldig at de ikke får opphold.

Anonymous poster hash: 75431...bac

Hvor har du det fra at de er kriminelle? Jeg kunne ikke se at det står noe om det i artikkelen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at de er tidligere straffedømte? Har ikke sett noen slik info.

Anonymous poster hash: d8e94...bfa

De streiker fordi det er bedre å være i fengsel. De må jo ha vært der for å kunne vite dette? Dessuten bedriver de vold og herverk. Det var ulovlig sist jeg sjekket.

Anonymous poster hash: 75431...bac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De streiker fordi det er bedre å være i fengsel. De må jo ha vært der for å kunne vite dette? Dessuten bedriver de vold og herverk. Det var ulovlig sist jeg sjekket.

Anonymous poster hash: 75431...bac

Med andre ord, du vet ikke om de er kriminelle. Kunne du ikke heller sagt det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å "låse dem inne på en celle uten noe som helst" og mat som de ikke kan spise, er etter min oppfatning tortur. Kanskje du skulle tenke deg litt om før du trykker på "post"? Jeg vet det er vanskelig når du sitter der med en hardon, men forsøk i det minste.

Som man reder ligger man. Det er jo bare og fortelle hvem man er og hvor man kommer i fra. Dette er ikke tortur, ikke misbruk noe så alvorlig. For da driver vi i Norge med tortur daglig. Slike celler brukes til fyllearrest og annet. Mat skal dem få. Men husk, målet er og ikke gjøre det hyggelig, vi skal ha viktige opplysninger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, du tuller nå ikke sant??

Ut, som i tilbake til dit flyet kom fra. Et sted har jo dette flyet tatt av og fløyet inn til Norge, ikke sant?

Anonymous poster hash: 6f7cc...7e2

Ikke forvent at sosialister forstår noe så enkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan spise svinekjøtt. Hvis jeg hadde fått for meg at jeg kun kunne spise kobe-biff, så skal jeg love deg at norske fenglser og andre institusjoner hadde driti en lang en i det. Hvorfor skal det være noe annet med overtroisk bullshit?

Anonymous poster hash: 75431...bac

Husk, herrefolket som Mann 42 og andre sosialister forguder og legger seg flate for, må jo ha tilrettelagt mat. Hva du, en simpel Norsk forlanger, kan du hoppe og drite i. Men ikke herrefolket, husk de kan bli såret. Det er alvorlig det om de blir krenket.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Sperr de inne i små bur frem til de skal ut. Slike pøbler skal vi ikke ta med silkehansker.

Små bur? Hvilken verden henter du dette ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

For min del kan de sendes rett ut, uansett konsekvenser.

Skift nicket ditt til "gothbøddel", noe minister er du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Mennesker med psykiske plager burde sendes rett ut igjen, til sitt hjemland. De er kun en belastning for vårt helsevesen. Ikke får de god nok behandling her, pga. språk og store konflikter i forhold til kultur, går ikke i dybden på dette her. Så få de fortest mulig tilbake. De tilfører ikke annet en elendighet og dessverre har flere Norske jenter fått erfare det.

Gikk i klasse med en fra Irak på barneskolen(2 år eldre en meg). Han og broren hadde psykiske problemer pga minner om far/onkel + alle menn over 18 i deres hjemsted ble skutt i skuldre knær + skjært i med kniv før de fikk en i hodet. Men for all del ikke hjelp. "Belastningen" det må være for deg å hjelpe de skjønner jeg er uimotståelig!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i klasse med en fra Irak på barneskolen(2 år eldre en meg). Han og broren hadde psykiske problemer pga minner om far/onkel + alle menn over 18 i deres hjemsted ble skutt i skuldre knær + skjært i med kniv før de fikk en i hodet. Men for all del ikke hjelp. "Belastningen" det må være for deg å hjelpe de skjønner jeg er uimotståelig!!!!!!!!!!

Erfaring tilsier at det er svært vanskelig og få hjulpet denne gruppe i Norge. Ofte pga. språk og kultur. Men det er flott om vi kan. Jeg er ikke i mot å hjelpe dem som trenger det. Men i utgangspunktet bør disse sendes tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som ikke kan bevise hvem de er burde blitt sendt rett i retur til det stedet de kom med fly fra.

Anonymous poster hash: 6f7cc...7e2

Ja, men ikke alle kommer med fly! Norge har jo ingen grensekontroll og alle kan komme hit fra for eksempel Sverige.

Ut igjen hvor? Man kan ikke sende en person med uavklart identitet og tilhørighet noe sted.

Alle har tilhørighet et sted og identitet. At ikke alle vil samarbeide med myndighetene for å fastsette hvor dette er og hvem dette er, er bare vedkommendes ansvar. Så får de råtne på Trandum resten av livet hvis det er det de vil.

Hvor er forresten Tandum?

Ved Gardermoen.

De som har vært med på å ødelegge norsk eiendom, får enten betale for skadene fra egen lomme eller hvis de ikke har råd til det - jobbe lenge og hardt nok for å betale. Selvfølgelig bør de fortsette å bo i de raserte områdene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medmenneskelighet er no dritt dere! Blir kvalm av slike mennesker som dere. De som uttaler seg styggest er jo de som har MINST peilig og har skylapper/fallskjerm foran øya. Regner med mange her har sitti på asylmottak siden dere har så god innsikt? Ta et besøk på Trandum før dere er svære i kjeften. Takk og farvel. Møkkafolk.



Anonymous poster hash: b3f5b...01d
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelte her mener tydeligvis at når folk kommer hit uten å ville identifisere seg så skal disse belønnes med å få bli.



Anonymous poster hash: 2776c...745
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medmenneskelighet er no dritt dere! Blir kvalm av slike mennesker som dere. De som uttaler seg styggest er jo de som har MINST peilig og har skylapper/fallskjerm foran øya. Regner med mange her har sitti på asylmottak siden dere har så god innsikt? Ta et besøk på Trandum før dere er svære i kjeften. Takk og farvel. Møkkafolk.

Anonymous poster hash: b3f5b...01d

Hærverk er vel ikke greit uansett hvordan man har hatt det?

Anonymous poster hash: 75431...bac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærverk er vel ikke greit uansett hvordan man har hatt det?

Anonymous poster hash: 75431...bac

Ække greit å slå tilbake heller, selv om noen slo deg først. Men likevel hender det at de som lever i voldelig forhold tyr til vold eller verre - drap. Nei, det er ikke greit, men kanskje forståelig ut fra bakgrunnen til disse menneskene?

Anonymous poster hash: b3f5b...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kriminelle mennesker og bør være under kontroll. De bør først og fremst sendes ut av landet. Om vi ikke vet hvem de er og de ikke vil ut med det. Da må de sitte på celler frem til de ønsker å gi oss opplysninger. Ikke bur, det var kun fjollete av meg å skrive.

Og igjen, hvor har du det fra at de er kriminelle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...