Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her synes jeg man kan snakke om hvilke signaler hun sender ut.

"nja, nei, 9 kilo totalt, må opp såpass, var så liten fra før av". Så mye er vel synonym til såpass. Slik jeg oppfatter utsagnet mener hun 9 kilo er mye, og dette til tross for anbefalingene for normalvektige er minimum 11 1/2 kg. Jeg synes signalene hun sender ut er uheldige.

Synes akkurat det hun svarer der forteller altfor mye om hvilket forhold hun har til kropp og vekt. Jeg antar hum skriver 'såpass' fordi hun hadde som mål å gå opp litt mindre. 9 kg er ikke mer enn det baby, blodvolum osv utgjør. ALLE som er gravide må opp 9-10 kg, hvis ikke har de faktisk blitt slankere ila graviditeten (- baby).

Stakkars, stakkars FF.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes akkurat det hun svarer der forteller altfor mye om hvilket forhold hun har til kropp og vekt. Jeg antar hum skriver 'såpass' fordi hun hadde som mål å gå opp litt mindre. 9 kg er ikke mer enn det baby, blodvolum osv utgjør. ALLE som er gravide må opp 9-10 kg, hvis ikke har de faktisk blitt slankere ila graviditeten (- baby).

Stakkars, stakkars FF.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

Helt enig. Hun nærmest unnskylder at hun har gått opp, og presiserer at ni kg var mye. Hallo FF, du er gravid! Rart hvordan hun bytter om på hvor mye hun faktisk har gått opp. Sist jeg så var det elleve kg.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er mer enn 9 kg da.. Og hunhar jo selv også sagt at hun har gått opp 11. Tror nok det stemmer mer, om du ser på forskjellen på henne før og etter graviditet. Synes hun er veldig fin nå som hun har fått litt mer former. Noen kvinner kler å gå gravide, og hun er absolutt en av dem.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

Det er ikke riktig å si at "hun er en av de kvinnene som kler å gå gravid". Hun var avmagret fra før av og ser dermed sunnere ut nå. Alle undervektige vil dermed ha god mulighet til å se finere ut under en graviditet.

Anonymous poster hash: c8511...d39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke riktig å si at "hun er en av de kvinnene som kler å gå gravid". Hun var avmagret fra før av og ser dermed sunnere ut nå. Alle undervektige vil dermed ha god mulighet til å se finere ut under en graviditet.

Anonymous poster hash: c8511...d39

Jeg har klart sett damer som er vakrere som gravid, ta Kate Middleton eller Synnøve Skarbø for å nevne noen de fleste kjenner til. Men jeg synes FF er vakrere som gravid enn som ikke-gravid. Mer naturlig, glødende, og ikke minst, hun ser ikke så veldig tynn ut. Dermed kler hun å gå gravid, hun ser mye bedre ut :) Meget mulig at hun blir enda vakrere post-gravididet og! :)

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen annen måte å få opp i vekt på enn "totalt".? Hun skriver at hun har totalt gått opp 9kg.

Hun har egentlig gått ned i vekt (egenvekt), siden baby og alt som følger med er ca12 kg.

Det er ikke alle som går ned i vekt av amming.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, personangrep og avsporinger. Da dere ikke klarer å la være å angripe hverandre i denne tråden blir denne nå stengt.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...