Gå til innhold

Hjelp av synsk


Anbefalte innlegg

Som foreldre flest har også jeg/vi klart å rote bort flere ting i årenes løp, men i det siste er det en spesiell kjedelig forsvinning som ikke dukker opp etter mye leting. Begynner å lure på om vi kan ha kastet den. Jeg har prøvd å komme igjennom på diverse synske teletjenester men det er aldri noen som tar telefonen. Etterå ha søkt ved forskjellige anledinger etter synske på nett la jeg merke til at flere var blitt hjulpet av brukere på forskjellige forum og detfor prøver jeg her. Det er forresten en litt mindre viktig ting som også er forsvunnet og som jeg beskriver som nummer 2.

1. En rosa konvolutt med penger.

2. En bærepose med lp plater

Flott hvis noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Janne :)

Har dere for mye ting og rot i hjemmet deres? Dersom det er tilfellet, ville jeg heller brukt litt tid på rydding hver dag, enn å forstyrre seriøse eller mindre seriøse synske mennesker, med en situasjon dere bør ta ansvar for selv. Å ha det ryddig vil spare deg og dem rundt deg for tid, penger og energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rosa konvolutten ligger kanskje i et eller annet skap? Og lp-platene på loftet eller i kjelleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du det bak hylla? Det hadde jo vært morsomt i såfall ☺

Det tenkte jeg på :D

OT: kanskje er konvolutten under noe, f.eks. under ei bok eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ble borte, enten står de i en loftsbod der dere oppbevarte sakene eller ved at flyttebyrået stjal tingene, men de står i en bod bak andre ting. Du vil ikke finne de på par år, og da ved at andre har ryddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt ingen tok telefonen da du ringte, så slapp du å betale masse for å bli lurt.

Ingen her kan finne det for deg fordi de er synske heller, men det koster i det minste ikke noe.

Jeg som ikke er synsk tipper at konvolutten ligger inni en bok eller mellom noen papirer der du oppbevarer viktige ting. Posen med lp-plater kom noen til å gi til Fretex sist dere leverte klær der.

Anonymous poster hash: 51296...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konvolutten: Under fryseboksen, evt oppå kjøleskapet (kjøleskapet er enten hvitt eller sånn innbyggtype).

Edit: Bæreposen med lp plater finner du i makuleringsmaskinen.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konvolutt: Bak en hvit kommode i gangen

Lp platene: I et garderobeskap som ikke er i daglig bruk



Anonymous poster hash: 57eae...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Den 17. august 2014 at 9.19, emotiva skrev:

Som foreldre flest har også jeg/vi klart å rote bort flere ting i årenes løp, men i det siste er det en spesiell kjedelig forsvinning som ikke dukker opp etter mye leting. Begynner å lure på om vi kan ha kastet den. Jeg har prøvd å komme igjennom på diverse synske teletjenester men det er aldri noen som tar telefonen. Etterå ha søkt ved forskjellige anledinger etter synske på nett la jeg merke til at flere var blitt hjulpet av brukere på forskjellige forum og detfor prøver jeg her. Det er forresten en litt mindre viktig ting som også er forsvunnet og som jeg beskriver som nummer 2.

 

1. En rosa konvolutt med penger.

2. En bærepose med lp plater

 

Flott hvis noen kan hjelpe.

1. Mellom bøker,nærheten av bøker,bokhylle. 2. Under eller ved noen sko, muligens i et skap.

Anonymkode: a84ed...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannet år og vel så det siden HI så får håpe TS har klart å finne det nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...