Gå til innhold

Begynne på Stamina?


Pinnsvinet

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ikke gått på treningssenter før annet enn noen drop-in timer for noen år siden. Har ikke trent på Stamina i det hele tatt. Tenker å melde meg inn nå, og ser man skal velge et primærsenter, men at man kan trene ved alle landets senter.

Jeg finner ikke så mye informasjon om hva medlemsskapet inneholder, men er det sånn at man kan få hjelp til å bruke styrkeapparat/andre apparat de første gangene?
Må man betale ekstra for gruppetimer eller er det inkludert i medlemsskapet? (Fx Sumba-timer)

Og forstår det sånn at man får et kort og man kan trene nesten når som helst på døgnet. Er det noe man ikke har tilgang til på sentrene? Eller er det bare å bruke alt av utstyr som er der? :)

Hilsen ei som har holdt seg til guds frie natur i 23 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener på Stamina.

Her kan man få gratis veiledningstime, men det var ikke noe de opplyste om så fant det ut selv på nettet.

Mener man har tilgang på alt av utstyr og at det bare er å bruke det som er der.

Gruppetimer er med i prisen heldigvis :)

Ja, man får et nøkkelkort og da kan man trene utenom resepsjonens åpningstider.

Anonymous poster hash: 8070a...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)
Jeg så svaret ditt i går kveld så i dag dro jeg og fikk ordnet avtale. :) Skal på veiledningstime i morgen og få litt info om apparatene. I ettermiddag har jeg vært på zumba. Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...