Gå til innhold

Hvor mye bør man skrive om seg selv når man bestiller PT?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg skikkelig teit som spør om dette :fnise:

Lurer altså på å sende mail til en personlig trener for å bestille timer, men er så usikker på hvor mye jeg skal skrive. Er det liksom underforstått at man bare skal skrive stikkord slik at PT-en kan bruke hele første time på å snakke og kartlegge ting nærmere?

Har så lyst til å forklare litt mer slik at h*n kan danne seg et slags bilde på forhånd. Ikke en laaang avhandling, men er jo likevel redd for at det blir litt rart hvis alle andre skriver superkort...



Anonymous poster hash: 316f0...5ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt to forskjellige PT.

1) Møtte opp, helt uforpliktende, før jeg hadde kjøpt noe. Og tok en samtale. Varte kanskje 20-30 min. Avtalte derfra hvor mange PT-timer jeg skulle kjøpe og hvilket opplegg jeg ønsket.

2) Her måtte vi kjøpe PT timene først. De var kjøpt og betalt. PT-en ba oss om å komme 30 min før vår avtalte time, slik at vi hadde litt tid til å bli kjent og se hvilke mål vi hadde. Dette var også DUO time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det var interessant :)

Dette er Fresh Fitness, og jeg innbiller meg at de ikke gir så mye "ekstra" siden det er så billig i utgangspunktet. Derfor har jeg lyst til å få inn mest mulig relevant info i første mail.

Skjønner jo at det ikke er krise om jeg skriver litt mer enn folk flest, men har heller ikke lyst til å starte som "hun slitsomme dama uten sosiale antenner" :rodme:

Hadde vært så fint å høre litt mer om hva som er vanlig, rett og slett :)



Anonymous poster hash: 316f0...5ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres lurt ut å fortelle litt om deg selv ,hva du vil oppnå osv. på forhånd - da vil PT'en ta hensyn til det og planlegge et opplegg utfra det. Det er jo bedre jo mer PT'en vet om deg.

Det samm er jo forresten motsatt vei - du bør jo skadde deg litt opplysninger om treneren - hva slags bakgrunn/erfaring vedkommende har er jo kjempeviktig. Sånt sett e det ok å ta en uforpliktende rat på forhånd også - er viktig at du har god kjemi med PT'en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på Fresh vi hadde PT DUO timene.

Det vi gjorde, var at vi dro til Fresh og pratet med begge PT-ene før vi valgte (de hadde bare to på det senteret her). Da hadde vi en 2-3 minutter med de, og fikk ett inntrykk, og valgte den vi var mest komfortabel med.

Her fikk vi fortalt at på dette senteret satte de av en halvtime ekstra for de kundene som kjøpte pakker, altså de større pakkene med 10-20 x 50 min.

Mens hvis du hadde oppstart, startpakke osv. så satte de ikke av noe ekstra tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere svar :)

Jeg tar ikke sjansen på å gå rett på en stor pakke, så da blir det ikke noe ekstra tid på meg. Får vel satse på å skrive litt mer enn stikkord, men ikke altfor mye.

Usikker på hvilken PT jeg skal velge også, og hvilket senter. Har egentlig lyst til å skrive til flere og se hva de forskjellige svarer. Hm... ;)



Anonymous poster hash: 316f0...5ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...