Gå til innhold

Hører barnegråt og skrik hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøp et dashcam og monter i nærheten av der du mener lyden er høyest.

Dashcam fra biltema til 400kr tar opp lyd, og det tar opp 5min av gangen og spiller over første opptak osv når minnekortet er fullt i "bil" modus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ekkelt, jeg hadde vært ute av huset der for lenge siden... Jeg er helt elendig på slike overnaturlige ting, hadde det ikke vært for at venninna mi ligger i samme rom hadde jeg ikke sovet i natt.

har opplevd uforklarlige ting selv, og en periode var det så ille at jeg ble deprimert. Fikk et nytt rom å merker ingenting nå. 1 gang jeg merket det da jeg ønsket å ha kontakt med uforklarlige ting, ble kjemperedd og har aldri hatt de tankene igjen..

Aner ikke hva du skal gjøre altså, få en egenkapital raskt å flytt ut...

Anonymous poster hash: 4502f...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at babycalls kan ta inn skrik fra andre gråtende babyer. Dvs at det ikke trenger å være din baby du hører, men noen andre.

 

Rever lager også noen grufulle lyder som høres akkurat ut som kvinneskrik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Jeg har hørt at babycalls kan ta inn skrik fra andre gråtende babyer. Dvs at det ikke trenger å være din baby du hører, men noen andre.

Rever lager også noen grufulle lyder som høres akkurat ut som kvinneskrik.

Rever ja. Der sier du noe.

Har en hel haug av den rundt huset her. Hører de hver tidlig morgen. Høres ut som noen skriker av smerte.

De er såå søte å se på, men Gud for en stygg lyd de lager😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man her helt sikre på at babycallen ikke er hacket?

Ellers så har det vært tilfeller der et hus er hjemsøkt kun ved når "spesielle" mennesker bor der, altså en familie med et lite barn eller en enslig kvinne. Ingen som har hørt om: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Amityville_Horror ?



Anonymous poster hash: 26869...43a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du funnet ut noe, ts?



Anonymous poster hash: 93103...8fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter høres jo akkurat ut som babyer. Både vanlig gråt og "forpint hulking". Her er det også noen sprø fugler som lager de rareste lyder. Noen av de kan høres ut som kvinneskrik, andre høres ut som ender, noen som gorillaer, noen høres ut som en mann som prøver å rope noe i en flørtende eller sinnsforvirret tone :fnise:

Men vet ikke om du har så mange dyr der du bor? Kan det være at noe har krøpet inn i huset, og bare såvidt holder seg i live der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Holder en knapp på et dyr jeg også, men er jo litt rart med babygråten som kommer inne fra huset.. Noen sjangs for at et dyr har kommet seg inn et sted? 

 

Hvis ikke er det sinnsykt creepy..!! *sette på tven og skru på lyset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Katter kan lage barneskriklignende lyder, det er faktisk helt utrolig hvor likt kattejammer kan høres ut. Særlig når hannkatt har oppgjør om revir og lignende. Det kan også være andre dyr. 

 

2) Hva med vind? Blåser det når du hører disse lydene? Det kan også være overraskende hvilken effekt det kan skape hvis vind blåser gjennom trange rør og lignende.

 

3) Sikker på at naboene ikke ser film med stereoanlegget på?



Anonymous poster hash: 2e172...69d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde litt i sta, men er så vanskelig når man ikke helt vet når det kommer.. Men er litt interessert i å få det til, for min egen del også.

Må undersøke om jeg kan få tak i noe som kan stå på kontinuerlig å fange lyd eller noe sånt..

Anonymous poster hash: dba26...c62

Det finnes en app for mobilen. Sleep talk eller noe. Begynner å ta opp med en gang den hører lyd. Du må ha det stille i resten av huset da.

Anonymous poster hash: c11a7...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang har jeg bodd i et hus med energier/ånder. Det var ikke å ta feil av, har aldri opplevd noe lignende de andre stedene jeg har bodd. Kanskje det hjelper å leie inn noen som renser hus for energier, hvis du tror på sånt da..

Anonymous poster hash: 6ccf6...2d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Uff.. For en vemmelig tråd. Håper dere finner grunnen til dette 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sobril

Jeg setter en femmer på en nabokatt med veldig menneskelig lydspekter.

Det samme tenkte jeg. Har blitt lurt kraftig av katter flere ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenkte jeg. Har blitt lurt kraftig av katter flere ganger selv.

Rart det skal skje så ofte da.. Du må bo i et område svært beriket med katter om dette er noe du normalt hører hver dag. Jeg er helt enig i at katteskrik kan høres ut som et menneske. Men når dette skjer så er det ganske tydelig at det skjer utenfor huset? Og vi mennesker har også såpass instinkt, at når vi hører et katteskrik,så "vet" vi at det er et katteskrik. TS sier jo at lydene helt klart kommer fra selve huset. Endret av soloyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Walden

 

Det første som slo meg var gjenferd/ånder eller lignende, seriøst ble litt redd av å lese dette!

Kanskje du kan høre med naboene deres?

Anonymous poster hash: 95e3a...a81

 

Det var det siste som slo meg..

 

Det FØRSTE som slår meg er katter eller rever..noen ganger kan de høres skremmende ut som barneskriking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Rart det skal skje så ofte da.. Du må bo i et område svært beriket med katter om dette er noe du normalt hører hver dag. Jeg er helt enig i at katteskrik kan høres ut som et menneske. Men når dette skjer så er det ganske tydelig at det skjer utenfor huset? Og vi mennesker har også såpass instinkt, at når vi hører et katteskrik,så "vet" vi at det er et katteskrik. TS sier jo at lydene helt klart kommer fra selve huset.

 

Rart at aldri noen klarer filme slike hendelser! Ta opp lyden eller no...neeeeida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...