Gå til innhold

Hvor vanlige er det egentlig å besvime?


Tiit

Anbefalte innlegg

lurer på om dere med meiners blacker ut oftere og fortere når dere drikker enn oss vanlige?

Vet ikke helt det, men nå drikker jeg ikke mye.Sjelden jeg blir dårlig når jeg drikker, men kan bli fryktelig svimmel og uggen dagen derpå, selv med meget beskjedent inntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har besvimt 1 gang og det var i 2007 mener jeg å huske.

Jeg kjørte et hardt akebrett i norges største akebakke. Jeg kjørte på et hopp, og akebrettet landet skeivt, som resulterte i at jeg slo den ene hofta så hardt i sammenstøtet med kanten på akebrettet. Da besvimte jeg. Våknet opp ikke så lenge etterpå, da gled jeg nedover bakken og så helt uklart.

Hele greia resulterte i et gedigent blåmerke som så helt forferdelig ut og jeg kunne ikke sitte ordentlig på 3 uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Jeg har besvimt flere ganger.

-Etter vaksiner og blodprøver besvimer jeg, men ikke før det har gått ca 20 min. Jeg var 1.mann som skulle ta BCG sprøyta på ungdomsskolen. Kom ut og var kry, det gjorde jo ikke noe vondt i det heletatt. Jeg merket den faktisk ikke. Satt meg ned for å vente på klassevenninna mi og deisa rett i radiatoren. Hadde visst rista, og slo hull i underleppa. Resten av klassen ble jo vettskremte, da de ikke hadde tatt vaksina enda. :fnise:

-Besvimte da jeg så på at en person fikk tappet lungene for vann

-Besvimte da en liten gutt brakk armen. :sjenert: Jeg var ikke til mye hjelp, for å si det sånn....

-Besvimte flere ganger på ungdomsskolen, en kiropraktor påsto at en nakkevirvel var ute av stilling????? Jeg fikk knekt opp nakken sikkert 30 ganger og det ga seg. Etter det har nakken min alltid "kråset" da jeg vrir på den. Ekkel lyd (godt ikke andre hører at jeg knirker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...