Gå til innhold

Ingen voksne har Donald i bokhylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen voksne har Donald i bokhylla



Anonymous poster hash: 08343...dd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig!

Sitat, C.S. Lewis:

"Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjedelig å måtte tenke over slike ting. Jeg gleder meg veldig til jeg skal gå overta min fars Carl Barks-samling, det blir et UTMERKET tilskudd i bokhylla mi :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er lege.Han kjøper Donald Pocket hver gang det kommer ny utgave.



Anonymous poster hash: 4e8d6...1bc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen voksne har Donald i bokhylla

Anonymous poster hash: 08343...dd8

Sitat fra et program på nrk.. hvis du først skal skrive et så teit innlegg så finn på noe selv i det minste..

Anonymous poster hash: 8d693...706

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kommer visst fra en annen dimensjon...

 

Ung voksen her og kjøper fortsatt samtlige tegneserier som Billy, Donald Pocket (både vanlig og de tjukke tema-bøkene) og Fantomet Gullalderen. Selve Donald-bladet sluttet jeg å lese for mange år siden, men herlig å kose seg med en god pocket om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som så "Dama til" på NRK i går ser jeg :P Stian Blipp har Donald i bokhylla. 



Anonymous poster hash: 034d1...21a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen voksne har Donald i bokhylla

Anonymous poster hash: 08343...dd8

Du har sett på TV forstår man - episoden der L. Nelvik spiller "damen til..." Og der hadde den forrige gutten Donald i bokhyllene.

Voks opp, TS.....

Anonymous poster hash: 6ea9c...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er voksen og veldig glad i lesing. Hadde aldri funnet på å kaste noen av bøkene eller bladene jeg har. Til og med pekebøkene mine står i bokhylla. :)

Så jo, du kan faktisk oppleve at folk har Donald i hylla, ikke jeg da men. Helt innafor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Live Nelvik representerer ikke den gode smak så ikke la hennes utsagn styre ditt liv, TS

Anonymous poster hash: 6ea9c...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra et program på nrk.. hvis du først skal skrive et så teit innlegg så finn på noe selv i det minste..Anonymous poster hash: 8d693...706

Hvilket program?

Anonymous poster hash: c8a14...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det?

Vi har samlet på gamle donald blader.

Vi har også bøker der de første donald bladene er.

Sett deg inn i hva kultur og litteratur er

Anonymous poster hash: a8950...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...