Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke er redd for spoilere kan du lese denne.

Dessverre har Oda lenge slitt med helsen. Håper han blir helt frisk. Fyren jobber jo som en gal og sover nesten aldri selvom han er dårlig :(

 

Tar alltid spoilers med en klype salt, men igjen så høres det der ut som noe Luffy hadde klart :)

 

Ja, satser på at han blir friskere. Ikke faen om han får stemple ut før OP er ferdig XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo fordi at animeen nesten har tatt igjen mangaen. Så da blir det dessverre sånn :( Hadde kanskje blitt bedre om animen tok seg en lang pause på minst et år for å skape litt avstand fra mangaen. Men det kommer nok ikke til å skje siden OP har fortsatt høye seertall og har gått såpass lenge. De kommer ikke til å finne noe som kan ta OPs sendetid så lenge.

For en trist episode 😢😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Tokyo Ghoul? For en RÅ anime!

 

tokyoghoul.jpg

 

Så hele sesong 1 og 2 på samme dag, ble helt trollbundet. Håper det kommer mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tokyo Ghoul er nok en sånn anime som alle liker, men som ikke jeg greide å falle for. Jeg likte første halvdel av første sesong, men så mista jeg interessen og tvingte meg gjennom resten av sesongen. Så første episode av andre sesong, men så.tenkte jeg at det ikke var noe vits å se videre når jeg egentlig ikke var så interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nei, har ikke sett Tokyo Ghoul, men vurderer å legge den til på lista over ting å se. Nettopp sett ferdig første sesong av Date a Live og begynner på sesong to nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe. Tokyo Ghoul er nok en sånn anime som alle liker, men som ikke jeg greide å falle for. Jeg likte første halvdel av første sesong, men så mista jeg interessen og tvingte meg gjennom resten av sesongen. Så første episode av andre sesong, men så.tenkte jeg at det ikke var noe vits å se videre når jeg egentlig ikke var så interessert.

Ser du fortsatt på Fairy Tail?

Tokyo Ghoul ble for ekkelt for meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du fortsatt på Fairy Tail?

Tokyo Ghoul ble for ekkelt for meg. :fnise:

Jupp. Leser fortsatt mangaen og.

Fortsatt ikke sett noe særlig på anime i det siste da. Eneste nye jeg prøvde å se på var Shokugeki no Soma, men ble skremt bort etter ca 5 minutter av orgasme og tentakkelvitser :P

Har sett mye rart i anime, men orka ikke mer av det der akkurat da,hehe.

Føler for å begynne å se på noe enkelt og morsomt nå når jeg skal se på noe igjen. Så får finne noe komedie denne gangen :) Og helst noe med noe rart som skremmer meg bort etter 5 min.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så nettopp ferdig Shingeki no Kyojin, og nå ser jeg Code Geass som minner meg om death note

Synd de Titan figurene er så vanvittig ekle. Kunne tenkt meg å se:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de Titan figurene er så vanvittig ekle. Kunne tenkt meg å se:p

 

Bare gjør det, det er en god serie som er verdt tiden du bruker på å se den :)

 

Driver å følger med på det som kommer ut for tiden, og blandt favorittene av de som akkurat ble ferdig er Overlord og GATE. Mens den beste for i fjor er vel kanskje No Game No Life.

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så nettopp ferdig Shingeki no Kyojin, og nå ser jeg Code Geass som minner meg om death note

Elsker Code Geass! Men liker Death Note hakket bedre da :)

Sier også at om man ikke har sett SnK, så får man ihvertfall prøve å se den :) Synes den er bittelitt overvurdert bare, men ellers er den veldig bra og har god kvalitet :) Original historie og setting og animasjonen og tegningene er av topp kvalitet!

Er bare litt irriterende at det er så lange recaps i nesten hver episode, og den slutter jo typisk sånn at man vil vite hva som skjer videre. Men det skal komme en ny sesong til neste år en gang tror jeg :)

Imellomtiden har det startet en spinoff nå, som har en helt annen setting og er en komedie. Altså noe helt annet enn originalen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Elsket SnK! Gleder meg masse til neste sesong!

Har også nylig sett fullmetal alchemist brotherhood, og den og var veldig bra! Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke noe anime-menneske, men jeg så første sesong av Black Lagoon, og det er noe av det råeste jeg har sett!  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig ikke noe anime-menneske, men jeg så første sesong av Black Lagoon, og det er noe av det råeste jeg har sett! :biggrin:

Vil anbefale deg å søke opp lignende serier, så kanskje finner du masse som du liker :)

Jeg har ikke sett den selv, så har ingen anbefalinger å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke noe anime-menneske, men jeg så første sesong av Black Lagoon, og det er noe av det råeste jeg har sett! :biggrin:

Black Lagoon er så kul! :jepp: Jeg kan anbefale Cowboy Bebop, det kan ligne litt. Og etterpå må du se Samurai Champloo, som ikke minner om det, men det er de samme som har laget Cowboy Bebop og den er helt avsindig bra! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å søke opp lignende serier, så kanskje finner du masse som du liker :)

Jeg har ikke sett den selv, så har ingen anbefalinger å komme med.

 

 

Black Lagoon er så kul! :jepp: Jeg kan anbefale Cowboy Bebop, det kan ligne litt. Og etterpå må du se Samurai Champloo, som ikke minner om det, men det er de samme som har laget Cowboy Bebop og den er helt avsindig bra! :nigo:

 

Takk for tipset, begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jupp. Leser fortsatt mangaen og.

 

Fortsatt ikke sett noe særlig på anime i det siste da. Eneste nye jeg prøvde å se på var Shokugeki no Soma, men ble skremt bort etter ca 5 minutter av orgasme og tentakkelvitser :P

 

Har sett mye rart i anime, men orka ikke mer av det der akkurat da,hehe.

 

Føler for å begynne å se på noe enkelt og morsomt nå når jeg skal se på noe igjen. Så får finne noe komedie denne gangen :) Og helst noe med noe rart som skremmer meg bort etter 5 min.

Kjenner jeg er litt lei denne sagaen nå.. Kjedelige kamper hver episode uten at det hjelper særlig.

One Piece har jo tapt seg så kraftig at det er helt utrolig. Helt elendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt lei denne sagaen nå.. Kjedelige kamper hver episode uten at det hjelper særlig.
One Piece har jo tapt seg så kraftig at det er helt utrolig. Helt elendig!

Er ikke så lenge igjen til den er ferdig nå :) Til nyttår tenker jeg. Etter det aner jeg ikke om det blir filler eller pause igjen siden mangaen er ikke så langt foran....

Ellers blir det samme greia som One Piece, at ting går sakte sakte framover.

Vet ikke hvorfor Naruto fortsatt har fillere. Sikkert for å la serien leve litt lengre bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er ikke så lenge igjen til den er ferdig nå :) Til nyttår tenker jeg. Etter det aner jeg ikke om det blir filler eller pause igjen siden mangaen er ikke så langt foran....

Ellers blir det samme greia som One Piece, at ting går sakte sakte framover.

Vet ikke hvorfor Naruto fortsatt har fillere. Sikkert for å la serien leve litt lengre bare. 

Uff, det håper jeg virkelig ikke. Fillers ødelegger serier synes jeg. De er så og si nesten alltid elendig laget. One Piece hadde gode fillers før, nå er de elendige.

Naruto Shippuden er jo totalt ødelagt etter alle fillersene. Er en grunn til at øverste resultat av Naruto Shippuden er "filler list"
:ler2:, da vet du at noe er alvorlig galt. De burde gi den en verdig avslutning i stedet for å dra den mest mulig ut. Påfallende mange som mener det samme.

Har du sett noe annet bra i det siste?

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det håper jeg virkelig ikke. Fillers ødelegger serier synes jeg. De er så og si nesten alltid elendig laget. One Piece hadde gode fillers før, nå er de elendige.
Naruto Shippuden er jo totalt ødelagt etter alle fillersene. Er en grunn til at øverste resultat av Naruto Shippuden er "filler list"
:ler2:, da vet du at noe er alvorlig galt. De burde gi den en verdig avslutning i stedet for å dra den mest mulig ut. Påfallende mange som mener det samme.
Har du sett noe annet bra i det siste?

Ser ut som at neste arc i FT animeen blir Fairy Tail Zero. Det var en aidemanag som kom ut en gang i måneden i tillegg til den vanlige mangaen, og den handler om Mavis og hvordan hun møtte de første medlemmene av FT. Blir bedre enn  filler ihvertfall.

Naruto er jo blitt en ikonisk serie som kommer til å bli husket lenge, men føler at Shippuden ødelegger så mye for serien. Tror den første serien kanskje får klassikerstempel, men usikker på Shippuden... Den første serien hadde jo også mye fillers, spesielt i siste halvdel av serien, men det var ikke så ille som Shipuuden. De burde heller spare budsjettet til å gjøre avslutningen så bra som mulig ja, med tegninger og animasjon av høy kvalitet.

 

Jeg har rett og slett ikke orka å se noe særlig i det siste. Når jeg først har tid, så er jeg så sliten, så jeg ender opp med å se på tull på youtube istedet :P

Men jeg så Ore Monogatari, som var en skikkelig søt og koselig serie som fikk meg til å slappe av. Anbefales hvis man vil se noe som bare er skikkelig koselig. Men hvis man vil ha action og spenning, så er det nok helt feil serie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...