Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettopp begynt på Harry Potter and the half-blood prince. Leser hele serien uten pause, selvsagt på engelsk. Utrolig kult å være i HP-verdenen igjen, mange år siden sist! Og det er mye jeg ikke husker, merker jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp begynt på Harry Potter and the half-blood prince. Leser hele serien uten pause, selvsagt på engelsk. Utrolig kult å være i HP-verdenen igjen, mange år siden sist! Og det er mye jeg ikke husker, merker jeg. :)

Pussig. Jeg holder på med det samme og har kommet like langt som deg. Begynte på HBP i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig. Jeg holder på med det samme og har kommet like langt som deg. Begynte på HBP i går :fnise:

 

Så gøy! Jeg begynte også i går, rett etter å ha blitt ferdig med Order of the Phoenix. Bøkene er så fascinerene godt skrevet!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg begynte også i går, rett etter å ha blitt ferdig med Order of the Phoenix. Bøkene er så fascinerene godt skrevet!!

Ja, de er fantastiske! Jeg ville gjort mye for å få oppleve denne serien for første gang igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IQ84.

Jeg husker ikke helt hvem det var som anbefalte den, men jeg vil gjerne takke så mye og anbefale den selv. Det er virkelig en anderledes leseropplevelse. Spesiell bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med Italienske netter, Katherine Webb, den syns jeg var heftig.

holder nå på med Hagen i Hartington, Santa Montefiore syns den er god 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg "En shopoholiker i Hollywood", leser bare krim så var på utkikk etter en annerledes bok som var morsom. Denne boken er ikke morsom, jeg blir irritert på hovedpersonen og jeg prøver kjappe meg med å lese den ut...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge boklista mi har turen kommet til

Kristine Tofte: Song for Eirabu.

Dette viste seg å være nynorsk fantasy litteratur, og normalt vil jeg styre unna både fantasy og nynorsk men siden boka stod på "må lese" lista mi så får jeg gi den et forsøk.

Jeg har virkelig forsøkt, men det funker bare ikke.

Ikke bøker jeg er lettet over å gi opp, sannsynlig kommer jeg til å irritere meg over det veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg "En shopoholiker i Hollywood", leser bare krim så var på utkikk etter en annerledes bok som var morsom. Denne boken er ikke morsom, jeg blir irritert på hovedpersonen og jeg prøver kjappe meg med å lese den ut...

 

Shopholiker-bøkene har den verste og mest irriterende hovedpersonen jeg noensinne har lest om. Jeg er helt enig med deg, den er ikke morsom i det hele tatt. Jeg blir bare flau og irritert over alt det "morsmme" hun finner på, og hvor lite konsekvens hun tenker. Argh. :P 

 

Ellers leser jeg NOS4A2 av Joe Hill. Veldig bra bok! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopholiker-bøkene har den verste og mest irriterende hovedpersonen jeg noensinne har lest om. Jeg er helt enig med deg, den er ikke morsom i det hele tatt. Jeg blir bare flau og irritert over alt det "morsmme" hun finner på, og hvor lite konsekvens hun tenker. Argh. :P 

 

Ellers leser jeg NOS4A2 av Joe Hill. Veldig bra bok!

Jaa! :P skal ikke lese noen av de andre bøkene i denne serien hvertfall!

Jeg skal begynne på en ny bok, og står mellom Stefan Spjut - Stallo og Jussi Adler-Olsen - kvinnen i buret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med min kamp 6 for et par dager siden. Makan til leseopplevelse!

Nå skal jeg begynne på "the lies of

locke lamorra" av Scott Lynch.

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jaa! :P skal ikke lese noen av de andre bøkene i denne serien hvertfall!

Jeg skal begynne på en ny bok, og står mellom Stefan Spjut - Stallo og Jussi Adler-Olsen - kvinnen i buret!

Kvinnen i buret er kjempe spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...