Gå til innhold

trekant sex


forward

Anbefalte innlegg

Jeg er i en knipe her...

Mannen min drømmer om en trekant eller rettere sakt han vil se på mens jeg har sex med ei kvinne/jente. Jeg har egentlig ingenting imot det (faktiskt synes jeg det er spennende)

men jeg vet ikke om jeg bør gå over den grensen? for meg er det litt skumelt også..

hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nei. Nei, det burde du ikke. Det er en grense du ikke skal krysse. Hva hvis du ikke kan slutte å tenke på jenter etterpå? Dette vil bare ødelegge deg og kjæresten din sitt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Nei, det burde du ikke. Det er en grense du ikke skal krysse. Hva hvis du ikke kan slutte å tenke på jenter etterpå? Dette vil bare ødelegge deg og kjæresten din sitt forhold.

Takk for svaret.

Det e det jeg er redd for, jeg føler noe for jenter fra før av, selv om jeg har valgt å ikke legge formye i det. Men prøver jeg en gang kan det bli farlig.

Jeg elsker mannen min og gjør hva som helst for han og nå har han mast så mye på det akkuratt fordi han vet at er egentlig ikke imot.

Helt forvirret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan slå begge veier, tror jeg.

Men det er definitivt en grense man krysser, og man kan liksom ikke helt snu etterpå heller.

Jeg har ingen erfaring med det, men om jeg noen gang skulle ha funnet på noe slikt, så måtte det være fordi jeg hadde lyst, og ikke fordi at partneren var den som ville at jeg skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

En tredje kvinne? Da er det vel firkantsex det er snakk om, noe som høres langt mer komplisert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alltid skeptisk til denslags konstellasjoner, særlig når de fremlegges som at mannen ønsker å se på.

Da tenker jeg at jada, det er jo en smart måte å få seg en ny dame på uten å vekke mistanke..

Men jeg ville aldri hatt noen "kanter" overhodet. Så det ligger vel gjerne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym

Liker ikke sånt jeg. Hvis du er glad i mannen din og har tenkt å beholde han så synes jeg du skal la være. Sex mellom dere to er kjærlighet og elskov, med en dame til blir det en lek. Dette tror jeg kommer til å forandre dere og forholdet deres.

Men noen mennesker liker dette, men det er ikke noe for meg. Sex for meg er personlig og intimt og ikke noe jeg leker med. Leke med mannen min kan jeg for han er jeg trygg på og har følelser for, men den situasjonen du snakker om hadde jeg ikke gått med på.

Og det at du har litt følelser for jenter forstår jeg godt, mange av oss har det uten at vi behøver å ha sex med dem.

Håper du finner ut av det og gjør det du selv vil og ikke hva du evtr føler deg presset til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg er i en knipe her...

Mannen min drømmer om en trekant eller rettere sakt han vil se på mens jeg har sex med ei kvinne/jente. Jeg har egentlig ingenting imot det (faktiskt synes jeg det er spennende)

men jeg vet ikke om jeg bør gå over den grensen? for meg er det litt skumelt også..

hva synes dere?

At du skal gjøre det som føles riktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg og tror, at mennesker ikke er født for å deles med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du skal høre mye

Jeg er i en knipe her...

Mannen min drømmer om en trekant eller rettere sakt han vil se på mens jeg har sex med ei kvinne/jente. Jeg har egentlig ingenting imot det (faktiskt synes jeg det er spennende)

men jeg vet ikke om jeg bør gå over den grensen? for meg er det litt skumelt også..

hva synes dere?

Dette er jo noe må føle og forstå selv. Ingen av oss her inne kan sette oss inn i ditt forhold. Du må selv vite hva som er riktig :-) stol på følelsene dine, og ikke hans. Så tror jeg du vil finne det ut selv.

(finnes litt for mange som skriker veldig høyt her inne når det er ting DE ikke liker, mens gjennværende som liker den tingen blir undertrykt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mille

Litt for pessimistiske svar her. Kjør på!

Du vil like det, siden du allerede har lyst - du hadde ikke snakket om det om du ikke var litt interessert. Er du redd for at du er skeiv, så er det en helt annen sak - som du bør tenke grundig igjennom uavhengig av dette. En trekant kan være det krydderet som får forholdet til å vare i all evighet.

- Viktig å gjøre ting sammen.

Husk: stopp med det du gjør når du kun gjør det for ham og ikke for dere begge.

Hilsen 19-årsforholdsjubilant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for pessimistiske svar her. Kjør på!

Du vil like det, siden du allerede har lyst - du hadde ikke snakket om det om du ikke var litt interessert. Er du redd for at du er skeiv, så er det en helt annen sak - som du bør tenke grundig igjennom uavhengig av dette. En trekant kan være det krydderet som får forholdet til å vare i all evighet.

- Viktig å gjøre ting sammen.

Husk: stopp med det du gjør når du kun gjør det for ham og ikke for dere begge.

Hilsen 19-årsforholdsjubilant :-)

Tusen takk for svaret ditt, setter stor pris på det.

og gratulerer:-)

Problemet er at både han og jeg, vi er litt for kompliserte og har bare vært gift i ett år. Vi gjør mye spennende sammen i sengem, så sexlivet er det ikke noe i veien med. Kanskje jeg bør vente noen år før jeg kryddrer forholdet på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for svarene deres,

jeg har ikke sovet i natt og bare tenkt på alt som ble skrevet her og det jeg selv føler.

Jeg tror nok jeg dropper hele ideen. I med at jeg kjenner oss begge så tror jeg nok dette vil ødelegge ekteskapet vårt. Kanskje om noen år, når sexlivet blir kjedelig og vi er mye mer tryggere på hverandre.

Jeg nekter ikke for at jeg vil ha sex med en kvinne, men mannen min og forholdet vårt er mye viktigere.

Nå gjelder det å framlegge det til han på en grei måte. Noen ideer hvilket ord jeg bør bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det rett frem.

At du er redd det kanskje ødelegger mer enn hva det gagner forholdet. Og den innsatsen er du ikke villig til å spille for.

Men at du er villig til å ta spørsmålet opp igjen om noen år, og heller da revurdere det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Tusen takk alle sammen for gode råd.

Jeg har snakket med han og det gikk kjempefint. Jan forsto hva jeg mente og ble ikke sur.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Personlig mener jeg og tror, at mennesker ikke er født for å deles med andre.

Personlig mener jeg og tror at du har minimalt med vitenskap til å backe opp en slik påstand.

Ekteskapet som oppfinnelse er et tydelig tegn på at vi IKKE er monogame fra naturens side, smak på den du :)

Kun 3% av alle dyrearter lever i monogame "forhold". Vi mennesker har riktignok evnen til å sulte oss selv ihjel foran brødboksen, for å bruke et artig bilde, men vi må velge å gjøre det. Det er ikke noe som kommer medfødt.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...