Gå til innhold

Badekåpe og tøfler til herre


Gjest Florina

Anbefalte innlegg

Gjest Florina

Jeg har tenkt å kjøpe badekåpe og tøfler til kjæresten til bursdagen hans. Tenker meg badekåpe med trykk og ett par kule tøfler (gjerne i "dyrefasong"). Hvor kan jeg få tak i dette? Kan godt kjøpe hos utenlandske nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann fikk en blå Gant badekåpe til jul som han er veldig fornøyd med. Han er ikke noe spesielt opptatt av merker og sånt, men han liker den fordi den er veldig klassisk i stilen. Tror den var kjøpt på Match, du kan jo kikke der. Tror de fleste typiske herrebutikker har badekåper, men det er mulig du må spørre for å finne det- tror de selger mest av det til jul.

Samtidig har han dyretøfler han også da, ikke like classy :ler: Kjøpt på Dinsko tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florina

Takk for tips. Tenkte egentlig å bestille badekåpe på nett fra en eller annen butikk som kan brodere navnet hans på den, men finner stort sett bare butikker som selger til bedrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scandinavianlife

Tror ikke de har tøfler...

Kjøpte broderte toalettmapper der til jul. Fine priser og kjempe bra service. Hentet varene i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florina

De så egentlig ganske ok ut, men hvitt blir kanskje litt kjedelig. Jada, jeg vet jeg er vanskelig... Ingen som har forslag til utenlandske nettbutikker? Og hvor finner jeg tøffler mon tro? Fant ikke noen på nettsiden til Dinsko. Hva heter forresten tøffler på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Florina

Takk for linker! Vurderer nesten å kjøpe fra Laredoute, noen som kjenner til kvaliteten på disse? Tøffelplanen min er vanskelig, for mange av de amerikanske sidene jeg finner fører ikke tøffler opp til str 46. Tar imot forslag med stor takk! Svenske og danske sider hadde kanskje også vært en ide. Hva heter badekåpe og tøffler på de respektive språkene^?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Hej,

så tilfældigvis dine indlæg om at du ville købe et badekåbe med brodering og tøfler med dyr.

Jeg har netop bestilt en badekåbe med broderet navn på ryggen fra http://www.violasvilla.dk/ ! Godt nok fås badekåben til mænd kun i en råhvid men man kan få trykket indkluderet i det og det var umiddelbart det eneste sted jeg kunne finde. Og badekåben ser ud til at være en rigtig lækker kvalitet. Man kan bare vælge en broderingsfarve så den bliver lidt mere maskulin.

Hvad angår de tøfler har jeg stadig lidt samme problem som dig...ser ikke ud til at den amerikanske side sender til Danmark. Men hvor på siden så du at de ikke gik op til 46? Jeg så nemlig kun at de havde waist-sixes stående i forhold til s, m og large....

Hilsen

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florina

"The size large of any of these animal styles will fit a men's shoe size 9 to 11."

11 tilsvarer vel str 42,5, så det blir for lite. Men de badekåpene var veldig fine. Kanskje jeg finner tøffler på en dansk side også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...