Gå til innhold

Solpudder


OPIgirl

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et nytt solpudder. Det må være minimalt med skimmer. Helst uten. Der må være slik at en ikke blir rød eller oransjeaktig, men mer lys brun, eller mellombrun hvis dere skjønner hva jeg mener.

Kan dere hjelpe? Legg gjerne ved en link til. Slik at jeg kan se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk her anbefaler ofte Too faced Chocolate soleil og The Balm Bahama Mama



Anonymous poster hash: 3ba64...cd7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter et nytt solpudder. Det må være minimalt med skimmer. Helst uten. Der må være slik at en ikke blir rød eller oransjeaktig, men mer lys brun, eller mellombrun hvis dere skjønner hva jeg mener.

Kan dere hjelpe? Legg gjerne ved en link til. Slik at jeg kan se på det.

Kjøp et vanlig pudder bare 2-3 nyanser mørkere enn du pleier. Syns det funker bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde de samme kriteriene, og kjøpte Guerlain Terracotta Moisturizing Bronzing Powder. SÅNN ser den ut :)

Passer meg utmerket! Blir litt gylden og det ser veldig naturlig ut, tror min farge het 1 siden jeg er ganske lys i huden fra før av.

De selger den ihvertfall på Kicks her hvor jeg bor, og jeg er strålende fornøyd. Vil uansett anbefale å se den i butikk før man kjøper, jeg har gjort en del bomkjøp på solpudder ved å gå utifra at bildene på nettet stemmer med slik jeg vil de skal se ut :P



Anonymous poster hash: a0064...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke ønsker ett solpudder som er veldig "mørkt", men skal være matt

ville jeg gått for Too Faced Chocolate Soleil Milk chokolate og ikke den orginale,

da milk chokolate er litt lysere enn den orginale. Selv liker jeg dette og

Bahama Mama fra The Balm, men Bahama Mama er også ganske mørkt,

så vil tro milk chokolate fra Too faced vil kunne passe deg bedre med de kriteriene

du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen :-) Jeg bør nok gå i et parfymeri for å prøve det først. Dette med solpudder er veldig vanskelig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...