Gå til innhold

Jeg ser så matt ut


Meg12345

Anbefalte innlegg

Føler at utseendet mitt er ganske dødt. Selv om jeg er litt brun, ser huden min matt ut. Håret mitt er mørkebrunt, og jeg føler det bare får meg til å se dyster ut. Vet egentlig ikke helt hva som gjør det, jeg bare føler jeg ser så matt og ekstremt kjedelig ut.

Noen tips til hvordan jeg kan se mindre livløs ut? Og noe jeg kan gjøre med håret mitt? Kunne tenkt meg å vært mer gyldne i håret, men fordi det er så mørkt tar det jo ikke til seg noe farge. Må jeg isåfall bleke?

Endret av Meg12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen tips til hvordan jeg kan se mer livløs ut?

Seriøst? :fnise: Anonymous poster hash: 1fd4b...1d9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :fnise:

Anonymous poster hash: 1fd4b...1d9

Hahaha oi så det ikke før nå :fnise: skal rette det opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ikke så mye om rutinene dine fra før da, bruker du sminke? Er du naturlig brun eller bruker du selvbruning? Hvis du bruker foundation kan f.eks. feil farge gjøre at du ser livløs ut. Det du trenger er vel produkter som gir glød. Du sier huden din ser matt ut, kanskje den er litt tørr? Gode hudpleierutiner bør ligge i bunnen, med peeling+fuktighetsmaske en gang i uka. Så tenker jeg det er fint med en god base. Eksempler: Clarins Instant light radiance boosting complexion base (fås i tre farger etter hudtone. Fin å bruke både alene eller som primer. Jevner ut huden litt, gir litt "radiance boosting".). MAC prep+prime cc cream (f.eks. i fargen Adjust, som er litt peach-farge, og virker brightening). Laura Mercier har en Radiance-primer som er fin. Disse kan du bruke alene, eller så kan du ha tinted moisturizer (f.eks Laura Mercier sin)/bb cream/foundation (Designer Lift fra Giorgio Armani gir masse glød) over. Bruk en lysreflekterende concealer, og highlighter (eks. RMS living Luminizer). Fresh farge på lepper og kinn vil motvirke "døllhet", bruk kremrouge (eks. Youngeblood creme blush).

Ang. håret må du nok bleke ja, men det er jo ikke så farlig da, et par striper kan gjøre mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...