Gå til innhold

Vinn en super barbermaskin for menn!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Jeg setter i gang en ny konkurranse i samarbeid med Braun og håper at jeg får mange mange svar fra folk som vil vinne en super barbermaskin. For menn!

Legg igjen noen ord om barbering (det kan være HVA som helst) i denne tråden, og du er med i trekningen av vidunderet under.

Braun Series 5 er mer enn et lekkert design. Denne maskinen er laget for å takle daglige utfordringer knyttet til barbering. Her fikses og trimmes de mest gjenstridige skjeggstubber.

New Series 5 er utstyrt med en unik kombinasjon av kraft og presisjon for kompromissløs ytelse uten at det går på bekostning av hudkomforten. Den nye maskinen har sterkere motor for høy hastighet og effektiv skjæring, selv på tett hårvekst.
Det medfølger også en alkohol-basert Clean & Charge Station: Den renser, avgifter og smører. Du velger rengjøringsprogram ved å trykke på en knapp - så barbermaskinen føles som ny hver dag.
Vil du vinne denne? Legg igjen to ord om barbering i tråden. Det kan være hva som helst. Jeg trekker en vinner onsdag 30.04.
Lykke til! :)
Untitled-1_465_jpg_550043a.jpg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære lillebror konfirmeres om litt under to måneder, så dette hadde jo vært en knallfin konfirmasjonsgave! Er nok ikke særlig mye lenger til nå før han kan få bruk for den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ser litt nyere ut enn den gamle greia samboeren min har fra før av. Hadde vært topp å gitt den til han. Litt for min egen del også da den gamle spyr små skjeggstubber rundt over hele badet... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk!

Glemte min på badet på hotellet i Egypt så jeg begynner å ligne på en viking her nå. Har ikke kjøpt meg ny ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå hatt min siden jeg var konfirmant og den er virkelig moden for utskiftning da den ikke lengre er i stand til å barbere noe som helst.

Endret av Esben_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tar jeg gladelig i mot for å gi i gave til eksen! Han har plutselig fått en greie for casual skjeggvekst eller hva faen det er han kaller det. Ser virkelig ikke bra ut.

Få, få! :hjerte: :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å vinne den barbermaskinen fra Braun, fordi;

det blir bedre å få klem :hug: når man har brukt Braun Series 5 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri funnet en barbermaskin som barberer tett nok og uten å lugge, lurer på om det har med hvor kraftig skjegget mitt er, samt retningen det ligger i. Blir som regel til at jeg lar det gro til jeg er upresentabel og så bruker jeg høvel, til tross for at maskin hadde vært mye enklere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne hadde vært kjekk å vinne til samboeren min, kanskje han kan få bukt med problemet med nupper og inngrodde hår når han får en skikkelig maskin? Han har så sensitiv hud :)



Anonymous poster hash: 8c264...383
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ups, kom borti AB-knappen)

Denne hadde vært kjekk å vinne til samboeren min, kanskje han kan få bukt med problemet med nupper og inngrodde hår når han får en skikkelig maskin? Han har så sensitiv hud :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer meg til vanlig med den samme, gamle høvvelen, med de samme gamle bladene. Det er jo så dyrt med nye! Hadde gjort seg med en bra barbermaskin, så man kan se litt sommer-fresh ut, så som solen endelig har tittet frem igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker å vinne den barbermaskinen fra Braun, fordi;

det blir bedre å få klem :hug: når man har brukt Braun Series 5 :)

Wow!

Viss ikkje den punchen vinn konkurransen så forstår eg ingenting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle svært gjerne ha overrasket forloveden min med denne fine saken! :) Hadde vert fint få byttet ut den sløve berberhøvele hans slik han slipper å blakke studentlommeboken på dyre barberblader!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...