Gå til innhold

Hvor kjøper du md Formulations nå? Skulle gjerne hatt tak i skrubben igjen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener det er en butikk som heter midwest cosmetics som også selger på ebay? Eller noe sånt?



Anonymous poster hash: 8404b...cef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper fra nettsiden til Midwest Skincare - http://midwestskincare.com/ . Har handlet derfra i mange år. De selger også produkter på ebay. Høres ut som det er den du tenker på. :)

Fikk akkurat mail med tilbudskode som kan brukes på nettsiden: "April showers bring may flowers and 20% savings with coupon code SPRINGFLING ".

Her er skrubben:

http://sap311.channeladvisor.com/p-259-md-formulations-face-and-body-scrub-83-oz250-ml.aspxi



Anonymous poster hash: a39ab...3db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper fra nettsiden til Midwest Skincare - http://midwestskincare.com/ . Har handlet derfra i mange år. De selger også produkter på ebay. Høres ut som det er den du tenker på. :)

Fikk akkurat mail med tilbudskode som kan brukes på nettsiden: "April showers bring may flowers and 20% savings with coupon code SPRINGFLING ".

Her er skrubben:

http://sap311.channeladvisor.com/p-259-md-formulations-face-and-body-scrub-83-oz250-ml.aspxi

Anonymous poster hash: a39ab...3db

Skincare var det ja! Takk skal du ha :) :) :)

Anonymous poster hash: 8404b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nettopp å bestille et produkt fra midwestskincare.com

Når jeg trykket på "add to cart" og skulle inn og betale for produktet,så kom det opp en feilmelding,ser ut som om siden er plutselig nede.

Har vært sånn flere ganger i dag -funker fint å bla og se på og søke opp de forskjellige produktene,men når jeg skal inn på handlevogna og betale så funker det ikke...



Anonymous poster hash: 1ab10...666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nettopp å bestille et produkt fra midwestskincare.com

Når jeg trykket på "add to cart" og skulle inn og betale for produktet,så kom det opp en feilmelding,ser ut som om siden er plutselig nede.

Har vært sånn flere ganger i dag -funker fint å bla og se på og søke opp de forskjellige produktene,men når jeg skal inn på handlevogna og betale så funker det ikke...

Anonymous poster hash: 1ab10...666

Skjer her også, men når jeg åpner siden i ny fane får jeg opp handlekurven. Og da ser det ut til å fungere.

Anonymous poster hash: a39ab...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Md Formulations vil ikke lenger bli solgt, folkens :-( Han som står bak konseptet har ikke lenger råd til å fortsette med distribusjon av dette produktet globalt, så heretter vil det kun selges til det Amerikanske markedet!

Det neste som vil komme istedet, vil være at denne samme eieren av MD vil blandet dets ingredienser med Priori´s produkter, slik at disse to vil bli sammenslått under Elizabeth Ardens og dermed vil Elizabeth Arden for første gang ha en eksklusiv hudpleieserie ... Aner ikke hvordan det vil gå med priori i tillegg men.. Så vet dere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Md Formulations vil ikke lenger bli solgt, folkens :-( Han som står bak konseptet har ikke lenger råd til å fortsette med distribusjon av dette produktet globalt, så heretter vil det kun selges til det Amerikanske markedet!

Det neste som vil komme istedet, vil være at denne samme eieren av MD vil blandet dets ingredienser med Priori´s produkter, slik at disse to vil bli sammenslått under Elizabeth Ardens og dermed vil Elizabeth Arden for første gang ha en eksklusiv hudpleieserie ... Aner ikke hvordan det vil gå med priori i tillegg men.. Så vet dere det :)

Ts her. Vet om det der så derfor jeg leter etter et nytt sted å handle produktene. Tidligerer har jeg kjøpt fra feelunique, men nå kommer jeg til å handle fra Midwest Skincare. Har handlet fra de tidligere og det gikk helt fint.

Anonymous poster hash: 8404b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velge midwest skincare i stedenfor feelunique? Feelunique har fri frakt og er rask, midwest skincare sender fra USA og hadde en ganske uprofesjonell side... linkene funker ikke og jeg får ikke til å legge i handlevognen. :vetikke:



Anonymous poster hash: c5378...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velge midwest skincare i stedenfor feelunique? Feelunique har fri frakt og er rask, midwest skincare sender fra USA og hadde en ganske uprofesjonell side... linkene funker ikke og jeg får ikke til å legge i handlevognen. :vetikke:

Anonymous poster hash: c5378...698

Fordi, som tidligere skrevet i tråden, så har md Formulations blitt trukket ut av det europeiske markedet. Feelunique selger ut de produktene de har på lager, men får ikke inn nye. Da må man til en amerikansk nettbutikk.

Anonymous poster hash: 8404b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, beklager, leste nok for raskt! Så dumt, jeg er avhengig av scrubben deres...



Anonymous poster hash: c5378...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om midwest skriver ned verdien på pakken? Evt om man bestiller fra dem via ebay?

Anonymous poster hash: 5574e...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, beklager, leste nok for raskt! Så dumt, jeg er avhengig av scrubben deres...

Anonymous poster hash: c5378...698

Jeg også, men jeg har handlet fra MWS tidligere, og de har fått en del skryt her på forumet så satser på det går greit. Er jo ganske enkelt når de har ebaybutikk også.

Noen som vet om midwest skriver ned verdien på pakken? Evt om man bestiller fra dem via ebay?

Anonymous poster hash: 5574e...fab

Jeg tror ikke det er nødvendig. Det er varens verdig uten fraktkostnader som må være under 200 NOK, og det er den skrubben. Den koster vel 164 eller noe rundt der før frakt.

Anonymous poster hash: 8404b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, men jeg har handlet fra MWS tidligere, og de har fått en del skryt her på forumet så satser på det går greit. Er jo ganske enkelt når de har ebaybutikk også.

Jeg tror ikke det er nødvendig. Det er varens verdig uten fraktkostnader som må være under 200 NOK, og det er den skrubben. Den koster vel 164 eller noe rundt der før frakt.

Anonymous poster hash: 8404b...cef

Kommer jo selvsagt an på hvilket produkt du bestiller, og hvor mye. Tenkte kun på skrubben jeg nå ;)

Anonymous poster hash: 8404b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det denne skrubben til Dermalogica som blir en slags erstatning? http://www.facelook.no/hudpleie/eksfolianter/dermalogica/dermalogica-skin-prep-scrub-75ml

Jeg har ikke prøvd den selv, men hadde vært fint å høre erfaringer. Jeg elsker MD-skrubben, den er mitt beste hudpleieprodukt, og jeg får silkemyk, "ny" hud uten at det plager min sensitive hud. Får vanligvis lett rød, uren hud av skrubbprodukter.



Anonymous poster hash: c5378...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Priori har visstnok en skrubb som skal være like god som MD Formulation

sin skrubb skal være har jeg hørt fra flere. Tenkte jeg skulle teste ut den neste

gang i forhåpninger om at den er like god, lettere å få tak i fremover da Priori

jo skal fortsette på lik måte som før i Europa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...