Gå til innhold

Hvilken "rar" lukt liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tennveskelukt, men den må være fyrt på. Er max sommerlukt for meg, synd at alle bruker gassgrill nå så man kjenner den nesten ikke på sommeren lengre.........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om dette er rart nok, men når jeg kjøper en ny bok, stikker jeg nesa langt inni den og lukter i flere minutter før jeg begynner å lese. Og jeg fortsetter med det med jevne mellomrom helt til "ny bok"-lukten er borte. :P

Åh, helt enig! Da jeg var mindre og fikk utdelt skolebøker var det første jeg gjorde å stikke nesa inn i hver og en. :Hehe:

Ellers:

Spylevæske

Bensin

Noen typer limstifter

Kroppslukten til kjæresten (er kanskje ikke en "rar" lukt, men man kan jo begynne å lure når så mange bruker store mengder parfyme)

Sigarettrøyk

Gjærdeig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflod!

Regner med 1.premien går til meg?? :D

Ellers liker jeg også bensin, men synes ikke det er så rart. Er jo mange som liker den lukta,

UTFLOD? :sjokkert:

Anonymous poster hash: d562f...105

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er sykt spesiell, men den diskré svettelukten av en av mine mannlige kollegaer gjør at jeg føler meg trygg.

:sjokkert: vær glad du ikke jobber med meg da, her er det ikke noe diskre med svettlukta til enkelt individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker lukta av nye bøker, og den lukten som sitter i nytrykte teaterprogram. Høres veldig spesifikt ut, men jeg har ikke vært borti noe annet som lukter akkurat sånn som teaterprogram, blader lukter ikke det samme :P Liker også lukten av tobakk (før den blir påtent) og fyrstikker, og jeg elsker lukten av hester=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Bensin, tennvæske og parafin. Sånne hvite opptenningsbriketter lukter fantastisk.

Nye badeleker for barn (badeball, badering osv) - lukten minner meg om strandliv og sommer da jeg var liten.

Endret av Riskjeks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-klær som er tørket ute

-regn. Elsker lyden også!
-at noen røyker ute når det er kaldt og helst snø. Minner meg om utallige skiturer med foreldrene mine
-bållukt. Liker det også når det lukter av klærne og håret mitt.
-ungen min. Herlig å sniffe håret hans.
-katter. Digger å stikke nesa ned i pelsen og sniffe.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luken som dukker opp når grus/singel blir børstet av asfalten om våren... Vår-lukte? :vetikke:

C o m b o ; Sol stekt/brent/tørket hud etter saltvannsbad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Det er vel ikke rart å like lukten av kjæresten eller barnet sitt?

Tråden handler om rare lukter...

Sprittusj må ikke glemmes, det lukter fantastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprittusj, bensin, nye sko, klor, parkeringshus, kjellere, sjampo, brent hår (på telys etc), kassetter som nettopp har blitt sett og spolt tilbake (ah, barndomsminne!)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...