Gå til innhold

Bruker ikke parfyme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke parfyme, og kom til å tenke på om det er rart?

Jeg bruker deodorant, pusser tenner tre ganger om dagen og mener jeg har en normal hygiene, men parfyme har jeg aldri interessert meg for.

Hva er mest vanlig?



Anonymous poster hash: 8441e...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker heller ikke parafyme, ikke av bevisst valg, men det har bare blitt slik, på min arbeidsplass er det 99% kun mannfolka som dusjer seg i god-lukt om morgenen, vi kvinner lukter ikke noe. Har arbeidet der i 10 år, og tror det hadde vært rart om jeg plutselig luktet parafyme en dag :fnise:



Anonymous poster hash: 5f1cf...1c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent jeg bruker det, jeg unngår det så mye som mulig om jeg jobber siden det er mange som er allergisk mot parfymer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna123

Jeg bruker det heller ikke. Parfymelukt blir altfor intens og kvalmende når jeg har det på selv (og jeg tar ikke på mye), så foretrekker å gå uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker alle som ikke bruker parfyme ;)

Blir utrolig kvalm av det dessverre.

Anonymous poster hash: cd162...e1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Jeg bruker ikke parfyme, og kom til å tenke på om det er rart?

Jeg bruker deodorant, pusser tenner tre ganger om dagen og mener jeg har en normal hygiene, men parfyme har jeg aldri interessert meg for.

Hva er mest vanlig?

Anonymous poster hash: 8441e...d34

Parfyme har ingenting med hygiene å gjøre? :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt avhengig av parfyme.. Hahaha :fnise:

Elsker dem, synes nesten alle bruker parfyme egentlig.. Ikke vært borti mange som ikke gjør det. Moren min er den eneste jeg kan komme på som ikke bruker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker svært lite parfyme:P Har en eneste flaske, min første, og den har jeg sikkert hatt i 6år eller noe:P Glemmer rett og slett at jeg har den! Så nei, synes ikke det er rart. Heller null parfyme enn disse som bader i parfyme. Som min bestemor sa så fint; Parfyme skal anes, ikke stinke!



Anonymous poster hash: 2415a...058
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv så å si sluttet helt med parfyme, bruker det nesten bare til spesielle anledninger og da bare litt.

For det første er det jo virkelig ikke sunt å spraye på seg, for det andre helt unødvendig med normal hygiene. Blir fort kvalm av parfymelukt også, så altfor mange som sprayet på for mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt er en av sansene våre, så det er trist at så mange ikke senser med den på samme vis som de f.eks smaker.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det var ikke mye parfyme som kunne brukes i mitt barndomshjem da min mor reagerer umiddelbart med kraftig migrene på de parfymene som passer min personlige duft best.

Så man tar selvsagt de hensyn som både må og skal tas, men har noen som går greit for oss begge når vi ferdes i de samme omgivelser :)

Jeg er svært glad i mine favoritter, det må innrømmes, men overdoserer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt er en av sansene våre, så det er trist at så mange ikke senser med den på samme vis som de f.eks smaker.

Litt usikker på hva du mente, men alle mennesker har jo sin egen lukt - om man kommer nærme nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg omgås mange på jobb og skole, samt på bussen til og fra, så lar jeg være å bruke parfyme til vanlig. Det er en god del som reagerer på parfyme, og det er ikke noe tap for meg å ta hensyn til dem. Kjenner få som bruker parfyme daglig. En sjelden gang til fest er det jeg er vant til.

Anonymous poster hash: c7037...cc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av en sprut Boss Orange hver dag, føler meg helt naken uten.

..men det er bedre med folk som ikke bruker parfyme enn de som bruker en halv flaske hver gang de skal ut døra - det er ekkelt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker parfyme hver jævla dag.



Anonymous poster hash: 0131b...940
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker parfyme hver jævla dag.

Anonymous poster hash: 0131b...940

Me too! Føler meg naken uten!

Anonymous poster hash: 35942...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det når jeg husker på det. Men syns lukten forsvinner så fort? Spruter en sprut ut i lufta, som jeg går gjennom.



Anonymous poster hash: e8ebf...10f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det når jeg husker på det. Men syns lukten forsvinner så fort? Spruter en sprut ut i lufta, som jeg går gjennom.

Anonymous poster hash: e8ebf...10f

Det er fordi vi fort venner oss til lukten :) Men bruker du en litt mer tung parfyme vil den sitte i mange timer. Jeg er veldig glad i Alien fra Thierry Mugler, men det holder med en liten sprut.

Anonymous poster hash: 35942...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...