Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LillaGorilla

Bli med da vel!

Jeg vil være med! :) Har ikke lest den forrige tråden - er dette en motivasjons & "klapp på skulderen"-tråd?

Jeg: jente på 23 år, 172 cm, og 61 kg... vil helst ned til 57ish igjen, men akk, de kiloene sitter så godt på, hehe

Har trent litt for lite det siste året pga. mye sykdom, travel hverdag og lite motivasjon. Nå er jeg litt mer gira, og håper å se resultater.

Akkurat nå er jeg mest redd for å gå opp - er hjemme hos familien og blir servert aaalt for mye god og usunn mat.

Edit: skriveleif..

Endret av LillaGorilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 8 kilo innen 3 september. Startet 3 juli, så har altså to måneder på meg. Har på rett under to uker gått ned nesten 5 kilo, så tror jeg skal greie det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Jeg skal ned 8 kilo innen 3 september. Startet 3 juli, så har altså to måneder på meg. Har på rett under to uker gått ned nesten 5 kilo, så tror jeg skal greie det :)

Oi, imponerende! Grattis UneMi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Jeg ser jeg er nødt til å forplikte meg for å få det til og det skal jeg prøve på nå.

Jente i begynnelsen av tyveårene. Skal veie meg i morgen på tom mage og blære og oppdaterer om vekt da

Noen andre som har veiedager om Mandager? Trener svært lite, men må begynne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm skal jeg være med her og da kanskje. Ble med i augusttråden og har allerede mistet 10 kg, men merker vekta går saktere nå. Skal til syden 2 uker i august, men skal kunne klare -5 innen sept om jeg ikke går opp veldig mye under ferien, fnis :-P spørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg lå på 65, men var 67 gitt.... Så da er det ned 7 kg som er målet. Litt skuffet, men har bare meg selv å skylde på. Har i tillegg vært syk, så bare blitt drittmat og ingen trening. Full skjerpings her nå. Veldig motiverende å høre hvor flinke dere er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hiver jeg meg på! Jeg er 174 cm og veier hele 86 kg!!! Gått opp 16 kg på to år.. Var aktiv fotballspiller, ble skadet og måtte slutte med fotball for alltid. Jeg ble lat og mistet både muskler og selvtillit. NÅ vil jeg tilbake til den gode formen så dette er en fin begynnelse! happy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten min streiket litt, men skal veie meg hos foreldrene mine også når jeg er der på besøk for å være sikker.

164 cm - 66,6 kg.

Stå på alle sammen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med her! Startet for tre dager siden (15) og spiser fire+ sunne måltider hver dag, samt trening.

Endret av EmmaMaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg hiver meg på her... Er 25år, 169 høy og 70,3kg.. Vil ned til 63 innen 15september.. Var flink før sommeren og gikk ned 4kg men så mistet jeg helt lysten og gikk opp igjen... :(

Men no skal eg begynne!!! motivasjon, trening og sunn mat... Og jeg skal poste her hver mandag så alle kan se hvis jeg har gått ned/opp... (tenker det kan motivere litt)

Stå på folkens, vi kan klare det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg og! Er 1.70 høy og veide 98.6 kg 3 juni. Nå veier jeg 94.5 :sjenert: Vil ned til 80 i første omgang. Har veldig kraftig kropp så vet ikke om jeg skal ned så mye lenger en det. Får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk treningen? :)

Ble en litt tung joggetur på meg igår, men håper det går bedre idag!

Føler meg litt bedre i eget skinn når jeg står imot småspisingen:)

Det ble ingen ordentlig treningstur, men det ble litt hardt fysisk hagearbeid istedenfor :) Dro på en spontan ferietur, så trening på treningssenter blir det ikke før neste uke. Har startet uken bra med laks og masse grønnsaker i går og grønnsakssuppe i dag. Dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :)

168 cm høy, 76 kg.

Etter 2 tette graviditeter, har jeg nok å ta av for å si det sånn! Trening blir litt vanskelig for meg i første omgang, da jeg har 2 bittesmå barn og en mann som jobber veldig veldig mye. Men når eldstemann begynner i bhg igjen skal jeg begynne å gå tur hver dag ihvertfall :)

Når det gjelder kosthold så har jeg prøvd det meste, alle idiotiske slankekurer som fins er testet. Nå har jeg endelig skjønt at det ikke er veien å gå, at jeg må lære meg å spise sunt først som sist. Brus er kuttet ut, og sjokolade skal også droppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler de siste dagene har gått greit. Det er mye jobbing og liten tid, men prøver å være mer aktiv enn normalt. I tillegg til treningen. Idag er det treningsfri, men det er og nødvendig iblandt! :)

Har ikke vekt og veier meg ikke, men bruker speilet og hvordan jeg føler meg for å måle fremgangen.

Så langt har jeg ikke lagt på meg, og synes det går rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 kg er noe av det letteste. Jeg gikk ned 5 kg på to mnd og har holdt meg der. Det er åtte mnd siden.

Det er det å stramme opp som er det tunge ;)

Anonym poster: 9e1d3f191eab8b77bb35e5a6906351bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er noe av det letteste. Jeg gikk ned 5 kg på to mnd og har holdt meg der. Det er åtte mnd siden.

Det er det å stramme opp som er det tunge ;)

Anonym poster: 9e1d3f191eab8b77bb35e5a6906351bb

Det er dessverre ikke alle det er like lett for. Hadde jeg sluttet å spise ville det likevel tatt meg et halvt år å gå ned 5 kg!

Satt litt på spissen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Så flinke dere er!

Jeg veier 70 kg og er 170 cm høy. Jeg har lyst til å gå ned 5 kg, 65 er trivselsvekten, jeg kler ikke å gå lenger ned, må holde litt på formene mine. Foreløpig ser jeg bra ut, men jeg har litt mye hoftefett.

Fordelene mine er at jeg allerede trener og at jeg blir fort mett, ulempen er at jeg har lett for å spise en del junk, dermed står vekten stille.

Jeg skal spinne og trene bodypump på nærsenteret, ev. piloxing og shape.

Mitt matprogram skal være sunt, med innslag av usunn mat, ellers blir jeg bare "deprimert" og får lyst til å ha fett- og sukker-orgier. Må ha noe å se frem til. En sjokolade eller en iskaffe en lørdag eller fredag kveld! En bedre middag eller club sandwich. Slafs. Er veldig glad i god mat, men hvis det er hverdagslig småkjip mat har jeg en tendens til å spise lite, noe som ikke er så veldig bra i og med at jeg trener.

Tidligere har jeg gått ned ved å ha et kaloriforbruk på 2000 kalorier per dag. Jeg runder alltid opp måltidene, på den måten går jeg alltid i kaloriunderskudd. Hvis et måltid er på 250 kalorier runder jeg alltid opp til 300 kalorier.

ca 300-400 kalorier til frokost, 400 kalorier til lunsj, 800 kalorier til middag, og resten til kvelds. Det er alltid justeringer underveis, kommer an på om jeg spiser en liten frokost eller en stor lunsj. En middag kan også være 1000 kalorier hvis den er usedvanlig fettrik og hvis jeg spiser store mengder.

Må skaffe meg en vekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Jeg veier 70 kg og er 170 cm høy. Jeg har lyst til å gå ned 5 kg, 65 er trivselsvekten, jeg kler ikke å gå lenger ned, må holde litt på formene mine. Foreløpig ser jeg bra ut, men jeg har litt mye hoftefett.

Fordelene mine er at jeg allerede trener og at jeg blir fort mett, ulempen er at jeg har lett for å spise en del junk, dermed står vekten stille.

Jeg skal spinne og trene bodypump på nærsenteret, ev. piloxing og shape.

Mitt matprogram skal være sunt, med innslag av usunn mat, ellers blir jeg bare "deprimert" og får lyst til å ha fett- og sukker-orgier. Må ha noe å se frem til. En sjokolade eller en iskaffe en lørdag eller fredag kveld! En bedre middag eller club sandwich. Slafs. Er veldig glad i god mat, men hvis det er hverdagslig småkjip mat har jeg en tendens til å spise lite, noe som ikke er så veldig bra i og med at jeg trener.

Tidligere har jeg gått ned ved å ha et kaloriforbruk på 2000 kalorier per dag. Jeg runder alltid opp måltidene, på den måten går jeg alltid i kaloriunderskudd. Hvis et måltid er på 250 kalorier runder jeg alltid opp til 300 kalorier.

ca 300-400 kalorier til frokost, 400 kalorier til lunsj, 800 kalorier til middag, og resten til kvelds. Det er alltid justeringer underveis, kommer an på om jeg spiser en liten frokost eller en stor lunsj. En middag kan også være 1000 kalorier hvis den er usedvanlig fettrik og hvis jeg spiser store mengder.

Må skaffe meg en vekt :-)

Så godt å lese at noen kan ha et sunt forhold til kroppen sin og matinntak, selv om de skal slanke seg!

Noen, inkludert meg, blir jo lett litt småhysterisk og unner seg ikke noe så lenge at de til slutt sprekker.

Jeg har funnet ut at jeg må bare gi meg lov til å spise det jeg vil men ikke i så store mengder at det går ut over vekten!

Nå skal det sies at jeg er veldig glad i sunn mat og spiser stort sett ikke junk. Men jeg er glad i litt snop, eller andre mindre sunne ting. Alt med måte!

Dette skal vi klare bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...