Gå til innhold

Liker ikke å se utenlandske menn med norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er ikke damene deres. Vi er våre egne, og vi bestemmer selv hvem vi vil være sammen med.

:klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Norske kvinner har fri vilje. Det er ikke sånn at disse mennene har tatt de fra deg. De har valgt å være sammen.

Det finnes mange norske, single kvinner. Konsentrer deg om de istedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Selv om det er landegrenser som skiller oss fra andre nasjonaliteter, så deler vi trossalt denne verden sammen. Kvinnene i Norge er ikke bare forbeholdt norske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som plager meg i forhold til dette, er at disse utenlandske mennene ofte har søstre som ikke har lov til å finne seg norske menn.

Utenlandske menn har lov til å være kjæreste med hvem de vil. Mens utenlandske kvinner blir tvangsgifta med en fetter fra hjemlandet. Satt på spissen...

Og det provoserer meg når jeg ser en utenlandsk mann med en norsk kvinne.

Anonymous poster hash: fe010...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og hva tenker så dere "frie" damer om utenlandske kvinner som er sammen med norske menn?

Norske kvinner er de største rasistene jeg vet om. Dere HATER når norske menn blir sammen med utenlandske kvinner.

Anonymous poster hash: 178ea...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hehe, og hva tenker så dere "frie" damer om utenlandske kvinner som er sammen med norske menn?

Norske kvinner er de største rasistene jeg vet om. Dere HATER når norske menn blir sammen med utenlandske kvinner.

Anonymous poster hash: 178ea...49b

Nei, det gjør "vi" ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Hehe, og hva tenker så dere "frie" damer om utenlandske kvinner som er sammen med norske menn?

Norske kvinner er de største rasistene jeg vet om. Dere HATER når norske menn blir sammen med utenlandske kvinner.

Anonymous poster hash: 178ea...49b

Jeg mener verken å være trangsynt eller fordomsfull nå, men stusser litt på hvorfor de yngre utenlandske kvinnene vil være med langt eldre nordmenn. Det er jo enkle jenter/kvinner som tenner på eldre menn, men jeg ville aldri blitt sammen med en mann som kunne vært bestefaren min f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener verken å være trangsynt eller fordomsfull nå, men stusser litt på hvorfor de yngre utenlandske kvinnene vil være med langt eldre nordmenn. Det er jo enkle jenter/kvinner som tenner på eldre menn, men jeg ville aldri blitt sammen med en mann som kunne vært bestefaren min f.eks.

Klassereise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er riktig eller ikke skal jeg ikke si, men unaturlig er det ikke.



Anonymous poster hash: 399e4...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Utdyp.

Utenlandske kvinner går som regel inn i forhold med langt eldre norske menn for at disse har god inntekt og har bygd opp en formue over ett liv. Det er en enorm forskjell i velstandnivået mellom f.eks Thailand og Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vel blitt diskutert her før, men for å gjøre en lang diskusjon kort: Selvsagt holder ikke alle utenlandske menn sine "kvinner i bur" men det er et faktum at innvandrere fra en del kulturer har et langt mer konservativt kvinnesyn enn etnisk norske menn hvilket impliserer at kvinnene fra disse kulturene lever under et strengere regime enn mennene. Som et resultat har mennene stor frihet til å date og til dels bli sammen med norske kvinner, mens kvinnene ikke har den samme muligheten og man får derfor en skjevdeling når det gjelder antall par med en fremmedkulturell mann og en norsk kvinne versus forhold med motsatte kjønnsfortegn. Samtidig vet man godt at en del fra noen av disse kulturene er mindre villige til å integrere seg og bidra til det norske samfunnet i form av arbeid så jeg kan godt skjønne at ts irriterer seg selv om det er lite politisk korrekt å si.



Anonymous poster hash: a976d...7e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Utenlandske kvinner går som regel inn i forhold med langt eldre norske menn for at disse har god inntekt og har bygd opp en formue over ett liv. Det er en enorm forskjell i velstandnivået mellom f.eks Thailand og Norge.

Når jeg skrev at jeg "stusset", så var det ikke på den måten jeg mente. Jeg er klar over at mange yngre utenlandske kvinner velger eldre norske menn på grunn av inntekten/formuen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt grei person, men dette treffer meg på helt feil punkt. De får bo i dette landet, men de kan holde seg unda damene våre eller ikke holde sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Nå viser jo du den samme ræva hodningen som de utlendingene du kritiserer. Hadde du kunnet ville du også satt norske kvinner i bur, og det er nok derfor du ikke får deg dame selv.

Anonymous poster hash: d9ccb...4b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte ser du dette?

Jeg går utifra at du snakker om menn som er synlig utenlandske, ikke vestlige. Jeg kjenner ikke en eneste norsk kvinne som er sammen med en asiatisk eller afrikansk mann.



Anonymous poster hash: f17ed...73a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åssen vet du at det er en utenlandsk mann da? Kan godt hende de er adoptert/oppvokst i det norske samfunnet. Og hvordan kan du vite at det ikke er en utenlandsk mann? Mange av de kan se ut som helt vanlige nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om ALLE utenlandske menn eller bare innvandrere, og da spesielt muslimer? Jeg skjonner ikke hvorfor TS bryr seg saa mye om andres liv. Hva med norske kvinner som treffer menn mens de reiser. jobber eller studerer i utlandet, er det ogsaa feil?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Tingen er vel den at det er mennene i dette landet som støtter dere til gangs opp slik at dere kan være deres egne. Menn betaler all skatt nesten og det er en overføring fra menn til kvinner. Og for den del fra norske menn til innvandrere. Og jeg synes det er synd at de da skal velge å være sammen med menn som holder kvinnene sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Hvilket årstall lever du i?

Kvinner betaler skatt de også :-D

Du har rett til å mene hva du vil,men vær i det minste oppdatert og saklig. Jobb med deg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn betaler all skatt nesten

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

HAHAHA!

Anonymous poster hash: 2dd9d...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...