Gå til innhold

Hvorfor står det alltid, flere barn er drept/skadet? Er det ikke like ille at voksne også blir drept og skadet?


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Barn er jo uskyldige for voksnes sinne, krangler og uenigheter. Så ja jeg kjenner det går ihvertfall mer inn på meg når det er barn som er drept. Det er selvfølgelig fryktelig når liv går tapt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uenig! Det er like trist at folk som ikke har barn dør som at folk som har barn dør. Det blir gradering av menneskeliv, som er feil. Men jeg er enig i at drap på barn er det verste.Dette av den ene grunn at de blir frarøvet så mange år.

Anonymous poster hash: 19b9f...bf9

For de som mister noen, er det jo naturligvis trist uansett. Men det har større og mer langvarige konsekvenser om en mor til tre små barn dør, enn en barnløs. De tre barna må vokse opp uten mamma! Om jeg måtte velge mellom å redde en småbarnsmor eller en barnløs hadde jeg valgt mora uten å nøle.

Anonymous poster hash: 70ae1...20f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er verre når små uskyldige barn blir drept! Men det betyr ikke at det ikke er utrolig ille at voksne blir drept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ille. Barn er uskylige ja, men det et jaggu jeg og! Hadde selvfølgelig heller redda mora eller faren min isteden for en unge jeg ikke kjenner.

Anonymous poster hash: 26cd4...ef2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi barn umulig kan ha gjort noe for å fortjene å bli drept.

det er temmelig få ting man kan gjøre som er så ille at man fortjener å bli drept når man er voksen og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like ille. Barn er uskylige ja, men det et jaggu jeg og! Hadde selvfølgelig heller redda mora eller faren min isteden for en unge jeg ikke kjenner.

Anonymous poster hash: 26cd4...ef2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ille. Barn er uskylige ja, men det et jaggu jeg og! Hadde selvfølgelig heller redda mora eller faren min isteden for en unge jeg ikke kjenner.

Anonymous poster hash: 26cd4...ef2

Fikk plussa ved en feil der :-/

Mora mi hadde blitt fly forbanna på meg om jeg hadde redda henne fremfor en femåring. Ikke at jeg noegang kommer i den situasjonen, but still..

Anonymous poster hash: 33359...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...