Gå til innhold

Dere som tar lett på abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Blablablablablablablablablabla!"

dick dick dick puss ( en alternativ versjon av "blablabla" )

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om abort er drap er kroppen en drapsmaskin siden 50% av svangerskap ender i abort og mange er ikke engang klar over at de er gravid enda eller at de aborterer når det skjer. Jeg har selv hatt en spontanabort i uke 5 og var på sykehuset siden embryoet lå i egglederen og det ikke alltid er slik at kroppen ordner opp selv, og det var jo bare blod og ikke noe mer enn det som lå i bukhulen, så om det da var et barn som kroppen min drepte så er det rart at jeg verken merka det eller så det på ultralyd. Ikke kom det ut noe heller(ikke engang blodet som var i bukhulen).

Jeg er for at folk skal få ta abort, og jeg respekterer det valget de tar. Jeg går i alle fall ikke og sørger over at kroppen min "drepte" en liten celleklump fordi om ikke hadde celleklumpen drept meg siden den ikke lå inni livmora.



Anonymous poster hash: 743af...e33
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tar lett på abort. Det er ikke som å gå ut å kjøpe seg en liter melk som noen virker til å tro.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som tar lett på abort. For en stund siden leste jeg om ei her som hadde tatt 3 aborter, hun tålte ikke prevensjon påsto hun og hun kunne ikke sterilisere seg av ymse årsaker. Og hun ønsket ikke barn, . Det er å ikke bry seg å ta lett på det.

Anonymous poster hash: 378ed...7ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Gjesp, trollene har blitt kjedelige, gitt..Men bra forsøk TS.

Man er ikke troll når man er imot mord

Ts jeg er enig. Abort er mord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ingen tar lett på abort. Det er ikke som å gå ut å kjøpe seg en liter melk som noen virker til å tro.

Sammenlignet du akkurat abort med melk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes enkelte tar for lett på abort. Slurver med prevensjon eller glemmer å ta den og satser på at det hår bra. Disse har jeg ingen sympati med! Men noe annet er om du blir utsatt for overgrep ol. Da syntes jeg absolutt ikke man skal dømmes for de man velger abort. Men som sagt slurving av prevensjon er i mine øyne ingen god grunn til å ta abort. Prevensjon er lett å bruke riktig og da er det svært, svært liten sjans til å bli gravid. Dagens høye abortall er ikke grunnet at prevensjonen sviktet.

Anonymous poster hash: d2c9b...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tar abort fordi dere ikke fikk igjen på skatten, fordi forholdet til mannen er usikkert, fordi dere ikke føler dere klare mentalt, fordi dere ønsker å feste mer og "leve livet" før dere får barn, fordi dere ønsker å ta en lang utdanning uten å måtte ta vare på et barn eller lignende:

Skjønner dere at det er et barn i magen?

Skjønner dere at vitenskapen støtter opp under det faktumet?

Skjønner dere at det ike er riktig, uansett hvor mye andre forsøker å rasjonalisere det ved å dikte opp forklaringer på hvordan naturen og vitenskapen er?

Du er mamma, det er en unge i magen din. Du har ikke, selvom norsk lov (som forresten ikke er verdt noenting i det store og det hele) sier at du har rett, til å drepe andre mennesker, uansett hvor smarte de er eller uansett hvilket utviklingsstadie de er på i livet.

Du kan overbevise deg selv om at du ikke har gjort noe galt, vedå rasjonalisere og fantasere, du kan klare det! Tusenvis av andre gjør det, hver dag. Det går helt fint an.

Men jeg håper det en dag går opp for deg hva du egentlig har gjort, at du ligger der som gammelt menneske og virkelig angrer! Mye for din egen del. Du er vel ikke egentlig ond, bare forvirret og hjernevasket, eller hva?

Som sagt: håper du en dag angrer. Hvis ikke er du vel fortapt.

Anonymous poster hash: ba001...0bb

En fundamental feil med innlegget ditt: Jeg tror ikke noen kvinner tar lett på en abort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om abort er drap er kroppen en drapsmaskin siden 50% av svangerskap ender i abort og mange er ikke engang klar over at de er gravid enda eller at de aborterer når det skjer. Jeg har selv hatt en spontanabort i uke 5 og var på sykehuset siden embryoet lå i egglederen og det ikke alltid er slik at kroppen ordner opp selv, og det var jo bare blod og ikke noe mer enn det som lå i bukhulen, så om det da var et barn som kroppen min drepte så er det rart at jeg verken merka det eller så det på ultralyd. Ikke kom det ut noe heller(ikke engang blodet som var i bukhulen).

Jeg er for at folk skal få ta abort, og jeg respekterer det valget de tar. Jeg går i alle fall ikke og sørger over at kroppen min "drepte" en liten celleklump fordi om ikke hadde celleklumpen drept meg siden den ikke lå inni livmora.

Anonymous poster hash: 743af...e33

kroppen er ikke en drapsmaskin, men rydder opp av seg selv og fjerner et foster som mest sannsynlig aldri ville vært levedyktig.

Anonymous poster hash: d2c9b...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Jeg driter da vel i om noen her på KG dømmer meg. Om jeg vil ta en abort, tar jeg en abort, uavhengig av om graviditeten skyldtes et tragisk overgrep eller slurv fra min side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fundamental feil med innlegget ditt: Jeg tror ikke noen kvinner tar lett på en abort!

Tydeligvis når jeg vet om flere som har tatt opptil flere aborter og sier at de slurvet med pilla. Hadde man tatt abort alvorlig, hadde man vært nøye på å forhindre å havne i den situasjonen også.

Anonymous poster hash: d2c9b...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis når jeg vet om flere som har tatt opptil flere aborter og sier at de slurvet med pilla. Hadde man tatt abort alvorlig, hadde man vært nøye på å forhindre å havne i den situasjonen også.

Anonymous poster hash: d2c9b...60f

For en tåpelig ting å si!

Du har heller ikke belegg for å si at dette ikke går utover kvinnen som tok abortene følelsesmessig, du bare kommer med grunnløse spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter da vel i om noen her på KG dømmer meg. Om jeg vil ta en abort, tar jeg en abort, uavhengig av om graviditeten skyldtes et tragisk overgrep eller slurv fra min side.

Abort er mord. Når du selv har blitt gravid er det ditt ansvar..

Anonymous poster hash: 6858f...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abort er mord. Når du selv har blitt gravid er det ditt ansvar..

Anonymous poster hash: 6858f...d06

F E I L !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir irritert når jeg leser dette!

Du er så j.... trangsynt!

Anonymous poster hash: b8ce1...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Abort er mord. Når du selv har blitt gravid er det ditt ansvar..

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Frankly, my dear, I don't give a damn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelte av oss bryr oss faktisk ikke :/ sorry. har aldri tatt abort og beskytter både med piller og kondom, men om jeg blir gravid nå tar jeg abort og jeg kommer ikke til å tenke meg om engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F E I L !

Hva feil? Når du tar abort dreper du fosteret og da er det mord

Kjenner jeg blir irritert når jeg leser dette!

Du er så j.... trangsynt!Anonymous poster hash: b8ce1...966

Ja. Så irriterendes med dem som sier abort ikke er mord. Slemme folk...

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Så ondskapsfult

Anonymous poster hash: 6858f...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kroppen er ikke en drapsmaskin, men rydder opp av seg selv og fjerner et foster som mest sannsynlig aldri ville vært levedyktig.

Anonymous poster hash: d2c9b...60f

Om du da mener at kroppen ikke er en drapsmaskin siden den aborterer på egenhånd også, så kan du heller da ikke synes at abort generelt er drap. Et foster som kroppen aborterer selv er like mye et foster som blir abortert ved medisinsk eller kirurgisk hjelp. Embryoet/fosteret dør altså like mye når det blir abortert uansett om det er kroppen selv som gjør det eller det gjøres ved hjelp.

Anonymous poster hash: 743af...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abort er mord. Når du selv har blitt gravid er det ditt ansvar..

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Det er også mord når du klipper tåneglene dine eller mister hår. Celledrap! Det er like mye mord når du gjør det som når du tar en abort før fosteret er levedyktig. Håper for din del at du aldri klipper neglene eller mister hår din drapskvinne! ;)

Anonymous poster hash: 743af...e33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...