Gå til innhold

"Idiotvenner" som kommenterer på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som deler linker og kommer med ytringer som andre er uenige i, men at de svarer typisk for å provosere..forsøker dere å diskutere, eller sletter dere dem?

Anonymous poster hash: 17c14...b89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som sliter med sånne? Har i tillegg en tidligere kollega som kommenterer så mye rart på de artiklene jeg legger ut..

Anonymous poster hash: f6c37...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som deler linker og kommer med ytringer som andre er uenige i, men at de svarer typisk for å provosere..forsøker dere å diskutere, eller sletter dere dem?

Anonymous poster hash: 17c14...b89

Det spørs hva det gjelder. Gjengse teite meninger gidder jeg ikke slette. Men jeg har slettet noen type "alle andre enn kristne er dårlige mennesker" og "heia israel, utrydd palestinerne". Det som er fint med slike er at de sprer dritten sin, så det er bare å fjerne de.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt i den gata, ja. Helt greit å diskutere, jeg ville jo ikke lagt ut noe ellers. Men sånne usakligheter synes jeg det er vanskelig å si noe på. Det er som regel bare utsagn som kun er ment for å provosere. Mulig jeg bare sletter ham, jeg har ikke snakket med ham på mange år. Jeg bare slettet ham for noen år siden (sikkert for noe lignende :P), men så la han meg til igjen. Og da fikk jeg litt dårlig samvittighet. Men han skriver jo aldri noe hyggelig til meg uansett. Og når jeg tenker meg om var han likeens i virkeligheten..

Anonymous poster hash: f6c37...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lar det stå, svarer hyggelig og sivilisert, og viser at de ikke påvirker deg på noen som helst måte. F.eks "da er vi nok uenig", eller "takk for at du understreker poenget mitt" hvis artikkelen f.eks tar for seg uopplyste nordmenn ifm. en konflikt eller lignende.



Anonymous poster hash: 7c2ec...581
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hva som helst

Skjuler postene fra de jeg ikke liker, og gjør sånn at de heller ikke kan se innleggene som jeg legger ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Skjuler postene fra de jeg ikke liker, og gjør sånn at de heller ikke kan se innleggene som jeg legger ut

De finner det ut ved å se på siden din og ser jo da at du ikke deler med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere venner med noen dere ikke ønsker å høre meningen til? Er størrelsen på vennelisten deres virkelig så viktig for dere? Håper ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Sletter de jeg ikke liker jeg. Gidder ikke ha sånne på ventelisten min. Har heller ikke godtatt venneforespørseler fra sånne. I 2007 var det om å gjøre å ha flest mulig venner, sånn er det ikke lenger nå. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Blir det så mye at det overskygger personens eventuelle positive sider, så sletter jeg dem. Tross alt foretrekker jeg dog personer som åpenbart kverulerer og provoserer med vilje, over de som bare er gjennomført dumme, fordomsfulle og rasistiske og ikke skjønner bedre.



Anonymous poster hash: 17587...679
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Slettet de fleste av de. Jeg orker ikke å ha feeden full av tåpeligheter. Trangsynte mennesker har jeg lite til overs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter de eller merker de som bekjente.

Jeg gjør ikke forskjell på de jeg er enig og de jeg er uenig med. Alle respektfulle og saklige beholder jeg uansett hvor uenig jeg er, og de som ikke er det blir bekjente eller slettes, uansett hvor enig jeg er.

Anonymous poster hash: ed1f4...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså vennene mine får lov til å ha andre meninger enn meg, jeg gidder ikke å diskutere det, det ender jo bare med at vi må være enig om å være uenig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slettet ham...

og så poket han meg etterpå.. Uff.. :P



Anonymous poster hash: f6c37...d32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som deler linker og kommer med ytringer som andre er uenige i, men at de svarer typisk for å provosere..forsøker dere å diskutere, eller sletter dere dem?

Anonymous poster hash: 17c14...b89

Noen sletter jeg. Jeg har en bror som absolutt må kverulere på alt jeg sier. Han klarer aldri å være enig i noe som helst. Jeg blokkerte han til slutt da han klarte å slenge utav seg at tyrefekting ikke var dyreplageri. Da fikk jeg nok. Jeg orker ikke slike folk og blir sliten i hodet av alle forsøk på å komme med påstander der den som står bak disse bare gjør det for å provosere. Jeg har ikke så mange kverulanter på listen min, men de som er frekke osv, ryker rett ut.

Anonymous poster hash: 79638...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker alle kan ikke ha lik mening..
Men har ei som skriver ting uten å ha clue om temaet og da er vel jeg den som kommer med fakta :fnise:
Jeg skjønner jo hva de vil fram til, men å spre ting som ikke er sant, da føler jeg at jeg må skrive å fortelle hva som er fakta :)

Samme som "kom igjen, ikke del det der, du vet at det bare er en hoax?" Jeg synes at noen bør sjekke bakgrunnsfakta uansett hvor tragisk eller ille det bildet er, er ikke alle bildene som er sanne.. >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Da vet de at du "ikke liker dem"?

Ingen av mine ordentlige venner har meninger av sånn art at jeg må skjule de.

Alle andre har jeg på Facebook kun fordi jeg liker å følge med på hva de driver med hvis jeg skulle føle for det. Hvis de blir fornærmet av at jeg har skjult dem, så bryr det meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...