Gå til innhold

Gruer meg til å bytte profilbilde på face :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kaffelattn

Dette må være pinligste innlegget...

Noen som ikke har problemer nok her i verden skjønner jeg ..

Anonymous poster hash: 92429...c8b

?

Kan bare hende TS er av en annen karakter enn deg og er sammensatt på en litt annen måte?

Ikke noe er rett eller galt. Hun må få lov til å bekymre seg over likes i FB, hvem er andre til å nedvurdere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det blir for påtatt med kommentarer som "søte deg" " så fint bilde" og alt annet fjas. Og hva i huleste skal man svare! Blir flaut samme hvordan det blir, så her blir det nok ingen bytting på en god stund til. Har også hatt mitt i flere år ;)

For ikke å snakke om "fina".. Grøsser innvendig bare ved tanken ;)

Anonymous poster hash: b92a4...c85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om "fina".. Grøsser innvendig bare ved tanken ;)

Anonymous poster hash: b92a4...c85

Er sååå enig - huff. Kan ikke fordra å bytte profilbilde og har derfor ett som er noen år gammelt. Synes det blir for dumt når en person kommenterte bildet mitt med "vakker" og en annen med "så flott du er". Jeg lover dere at jeg er en helt ordinær person på snart 40 år med et utseende kanskje litt under gjennomsnittet (hva nå det måtte bety). Objektivt sett er det ingenting vakkert/flott verken med meg eller bildet mitt og da blir slike kommentarer flaue og pinlige. De ble raskt slettet for å si det sånn.

Anonymous poster hash: f5383...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg synes oppriktig synd på deg ts. Det må være et forferdelig tragisk liv når noe sånt virker vesentlig. Jeg HÅPER og tror at du er 13 år. Da er det nesten innenfor grensen til hva som er bare rett utenfor greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg ikke skal få likes...

Pleier å få fra 15-30 likes og har litt under 100 venner.

Vet det er teit men mange virker så opphengt i likes?

Jeg klikker ofte liker på andres bilder men har hørt at om man ikke poster ting ofte (noe jeg sjelden gjør) er det ingen som ser du har byttet profilbilde?

Anonymous poster hash: 67a0b...662

gjør det sånn at de ikke kan klikke inn på profilbildet ditt, så slipper du det maset

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjelder dette tennåringer, men jeg leste faktisk en artikkel her en dag om at tennåringene går inn å ser på et profilbilde hvor mange likes enkelte får. Det artikkelen handlet om var ei som var blitt mobbet på en skole, og fikk også lite likes på sitt profilbilde. De flyttet og jenta begynte på ny skole..rett og slett for å få en ny start. MEN der hadde de på den nye skolen gått inn å sett hvor mange likes jenta hadde på profilbildet sitt. . Og ble derfor upopulær der også. Det er helt sykt,

Trur kravet var at man måtte ha minst 7 likes på et profilbilde for å IKKE bli sett på som upopulær.

Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men er ho i den alderen så kan jeg skjønne hvorfor hun gruer seg.

Når det har blitt sånn.

Men vi som er litt eldre enn tenåringer så er ikke likes så viktig. og ser det ikke på den måten som tenåringer gjør.



Anonymous poster hash: 66dcf...6e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gjelder dette tennåringer, men jeg leste faktisk en artikkel her en dag om at tennåringene går inn å ser på et profilbilde hvor mange likes enkelte får. Det artikkelen handlet om var ei som var blitt mobbet på en skole, og fikk også lite likes på sitt profilbilde. De flyttet og jenta begynte på ny skole..rett og slett for å få en ny start. MEN der hadde de på den nye skolen gått inn å sett hvor mange likes jenta hadde på profilbildet sitt. . Og ble derfor upopulær der også. Det er helt sykt,

Trur kravet var at man måtte ha minst 7 likes på et profilbilde for å IKKE bli sett på som upopulær.

Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men er ho i den alderen så kan jeg skjønne hvorfor hun gruer seg.

Når det har blitt sånn.

Men vi som er litt eldre enn tenåringer så er ikke likes så viktig. og ser det ikke på den måten som tenåringer gjør.

Anonymous poster hash: 66dcf...6e7

Vel, jo vi bryr oss vi også! Selv om vi er 44 år.

Anonymous poster hash: 7bd6d...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jo vi bryr oss vi også! Selv om vi er 44 år.

Anonymous poster hash: 7bd6d...c5c

nei vi dømmer ingen pga de får lite likes på et profilbilde. nekter jeg å tru.. At enkelte liker å få likes å bryr seg om det, ja.

Anonymous poster hash: 66dcf...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke større problemer enn antall likes på et bilde er man egentlig heldig. Dersom dette er et så ekstremt problem så trenger man proff hjelp...

Anonymous poster hash: 418c5...b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg og tenker det samme, TS. Men jeg er veldig redd for at folk skal synes jeg er stygg. Veldig dårlig selvtillit.



Anonymous poster hash: 2b7d1...6bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke er på facebook :P

Anonymous poster hash: 22dd5...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1st world issues.. :daane:



Anonymous poster hash: 966c7...b7d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Kan bare hende TS er av en annen karakter enn deg og er sammensatt på en litt annen måte?

Ikke noe er rett eller galt. Hun må få lov til å bekymre seg over likes i FB, hvem er andre til å nedvurdere det?

Jo !! Det er sykelig å være så opptatt av hva andre mener på fb.

Det vitner om særdeles dårlig selvtillitt og evne til å skille mellom hva som er viktig og hva som ikke er det.

Søk prof hjelp og slett fb !!

Anonymous poster hash: 9d5bc...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dere så stygge mot TS? Hvis hun er usikker og har dårlig selvtillit blir det ihvertfall ikke noe bedre av å lese svarene her inne. For noen hurper dere er.



Anonymous poster hash: 8249d...772
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det sånn at med en gang jeg har byttet profilbilde går jeg inn på aktivitetsloggen og fjerner det at jeg har byttet fra veggen, da er det ikke noe å klikke Liker på.

Det gjør jeg forresten fordi jeg synes det er dritirriterende å få andres profilbildebytter i feeden min, jeg klikker aldri Liker eller kommenterer sånt, jeg bruker den "Jeg vil ikke se dette"-funksjonen på dem for å bli kvitt dem.



Anonymous poster hash: 9edaa...9bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik får du mange likes på profilbildet ditt:

1. Legg det ut mellom 20.00 og 21.00, da er flest pålogget

2. Bruk den neste halvtimen til å like andres poster, for da vil FB logaritmer sørge for at profilbildet ditt dukker opp i dine venners nyhetsstrøm (start gjerne dagen før, de du har prata med på FB vil få bildet opp i nyhetsstrøm).

FB belønner aktivitet, så jo mer aktiv du er, jo oftere dukker du opp i nyhetsstrøm. Når du får kommentarer, svar, vent noen timer og svar igjen. Svar gjerne på dag to også. FB vil oppfatte en post som går over to dager som spesielt populær og sende den ut i strøm enda en gang.

Bonus: bruk "glade" ord i svarene dine, FB scanner etter disse, slik som: hurra, gratulerer, takk, hjerter, etc og vil prioritere slike bilder/poster.



Anonymous poster hash: e0a68...b33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner mange som tenker akkurat som deg ts. Og når de bytter bilde så ber de meg om å like det og kommentere, og de sitter å er livredd for å ikke få likes osv. Du er ikke alene hvertfall. :)



Anonymous poster hash: 11577...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og lurer på om jeg skal bytte bilde jeg også, men har ennå til gode å bekymre meg for om andre liker det eller ei.
Mitt tryne er det jo uansett hva folk måtte mene om det, koslig at folk liker altså, men om likes er eneste grunn til å bytte/ikke bytte bilde, da tror jeg det bør vurderes om en i det hele tatt burde ha profil på facebook.

Du er god nok som du er, facebook er bare ei nettside, ikke noe mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik får du mange likes på profilbildet ditt:

1. Legg det ut mellom 20.00 og 21.00, da er flest pålogget

2. Bruk den neste halvtimen til å like andres poster, for da vil FB logaritmer sørge for at profilbildet ditt dukker opp i dine venners nyhetsstrøm (start gjerne dagen før, de du har prata med på FB vil få bildet opp i nyhetsstrøm).

FB belønner aktivitet, så jo mer aktiv du er, jo oftere dukker du opp i nyhetsstrøm. Når du får kommentarer, svar, vent noen timer og svar igjen. Svar gjerne på dag to også. FB vil oppfatte en post som går over to dager som spesielt populær og sende den ut i strøm enda en gang.

Bonus: bruk "glade" ord i svarene dine, FB scanner etter disse, slik som: hurra, gratulerer, takk, hjerter, etc og vil prioritere slike bilder/poster.

Anonymous poster hash: e0a68...b33

Jøss, stemmer dette? interessant.

Ellers: synes også at folk er temmelig nedlatende i svarene her. 1st world issue- ja antakelig, men det er jo ikke rart at vi får problemstilligner tilpasset det samfunnet vi lever i..

Jeg er selv 37 år og også ganske så opptatt av likes på face, dessverre. Skulle ønske jeg ikke brydde meg, men jeg gjør det...

Anonymous poster hash: 17a95...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 37 år og også ganske så opptatt av likes på face, dessverre. Skulle ønske jeg ikke brydde meg, men jeg gjør det...

Anonymous poster hash: 17a95...2ce

Men hvorfor?

Hva ser du på som hensikten med Facebook?

For meg er hensikten:

- meldingsboksen der man kan ha samtaler mellom flere

- informasjon om lag og foreninger

- informasjon om forestående bryllup og utdrikkingslag osv

- diverse selges/gis bort forum

- holde meg litt oppdatert på livet til venner og familie

- få med meg bursdager

Likes og bilder er ikke vesentlig for noe av dette. Heldigvis :)

Anonymous poster hash: b92a4...c85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...