Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Akkurat nå: Ingenting

Om fem dager: Betatesting av Might & Magic: Heroes VI

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leonidene

Akkurat no spiller eg ingenting siden eg skal på jobb straks.

Men innimellom på ettermiddagene: L.A Noire, Hunted; the Demons Forge og Dungeon Siege 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc:

Sims 3

Wii:

Donkey Kong Returns, men vurderer å gå tilbake til Super Mario Galaxy da jeg sliter med å klare lvl 8-8 og har begynt å gå litt lei nå :gjeiper:

Xbox 360

Tony Hawk Pro Skater 3

Ps3

Shift og GT5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ps3-konsollen er til reprasjon - arg!!!

så jeg river meg i håret mens jeg prøver å spille "narnia-prins caspian" på wii'n. men liker ikke wii-kontrollene, ikke klarer jeg å bruke de riktig, ligger vondt i hendene osv...

men når ps3'n er tilbake i hus blir det "heavy rain", "sly", "katamari forever", "the saboteur" og "final fantasy XIII"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Fable III og Sims 3.

Vurderer å sette i gang med Star Wars: Knights of the Old Republic.

Og greier knapt å vente til Skyrim kommer! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å varme opp til Assassins Creed Revalations, så her går det for det meste i AC 2 og AC Brotherhood. Fant ut først i helgen at jeg kunne laste ned to sekvenser til AC2, så det var litt deilig med nytt innhold :) GLEDER MEG TIL 15 NOVEMBER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Spiller mest Fallout New Vegas og Sid Meier's Civilization 5.

Har ikke så mange spill jeg er begeistret for akkurat nå, men ila høsten kommer jeg nok til å skaffe Gears of War 3, Modern Warfare 3, Battlefield 3 og Skyrim. (blir mange oppfølgere..)

Endret av Hard Ride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest sardintroll

Jeg fullførte nylig Deus Ex: Human Revolution, og nå spiller jeg det på nytt, på en annen måte enn sist.

Det blir ikke noen flere spill på en liten stund, men da blir det Skyrim! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego Star Wars :gjeiper: Hadde nok spilt Deus Ex om spillsjappa her hadde tatt det inn, men det har den ikkje gjort :snurt:

Gleder meg noe sinnsjukt til Skyrim :rodmer: Og Mass Effect 3, Modern Warfare 3 og Battlefield 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sardintroll

Mass Effect 3 skal også skaffes når det kommer, selvsagt. ;) Har ført den samme helten gjennom de to første, gleder meg til å fortsette med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...