Gå til innhold

Lager du trolletråder?


AnonymBruker

  

33 stemmer

  1. 1. Lager du/har du laget trolletråder?

    • Ja
      8
    • Nei
      25


Anbefalte innlegg

Er du, innerst inne, et lite troll som lager mange falske tråder her på kg?

Anonymous poster hash: 48dd2...6e6

Anonymous poster hash: 48dd2...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er definisjonen på en trolletråd egentlig?!

Jeg lager i blandt tråder som ikke er helt sanne. Foreksempel kan jeg lure på hva folk flest tenker om et dilemma noen i min vennekrets opplever, som jeg selv reagerer på. Da skriver jeg av og til om historien litt for å anonymisere den.

Men jeg gjør det ikke for å trolle, jeg gjør det jo fordi jeg er oppriktig interessert i dilemmaet eller ønsker å debattere noe.

Det er jo mine personlige meninger som kommer fram, ikke bare vas..

Vil dere si det er trolling?

Anonymous poster hash: e5134...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri laget en trolletråd. Bare en ironisk tråd. Men den ble slettet. Merkelig, siden det IKKE er lov med trolling her, mens det ER lov med ironi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Hvorfor gjør man egentlig det? "Knis, fnis, nå skal jeg lage en trolletråd. Knis, nå luuurer jeg dem godt, ja. Fniis, se hvor mange som gikk på limpinnen, kniiis." :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det i gamledager her, 10-11 år siden. De morsomste var de trådene som Milla Q dukket opp i <3 gjerne eitrende sinna!

Anonymous poster hash: 59f93...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det med ei venninne en gang for lenge siden. Det ble aldri noe fart i den, så vi gadd ikke det mer.

Ellers kan jeg finne på å lage trådene litt annerledes for å anonymisere de litt, men kaller ikke det trolling. Kan fort være lett å bli kjent igjen med enkelte historier :)



Anonymous poster hash: 65aec...1a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget én ren trolletråd, og mange gikk på. Fant til og med ut at det var laget et blogginnlegg utenfor KG på bakgrunn av tråden min to år etter at jeg postet den - da ble jeg litt fornøyd. :fnise: Det var ikke noe ondskapsfullt overhodet ved tråden, bare harmløst tøys.

Og så har jeg vel kastet meg på en håndfull trolletråder startet av andre og fyrt opp under den absurde problemstillingen, da også kun for moro skyld.

Gode trolletråder, som feks de legendariske trådene til Pet, eller Fresis bryllupstråder i sin tid, er rasende festlig. Da snakker vi kunst. :hjerte: Tusen ganger heller slike enn tråder med bitre menn som spyr ut hat i fullt alvor.



Anonymous poster hash: 8619e...515
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager ofte trolletråder!

Dvs, de har ofte bakgrunn i noe jeg faktisk lurer på, men som det ikke er så viktig for meg å få svar på :)

Anonymous poster hash: 13e3a...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget én trolletråd en gang, om hvorvidt det går an for en på 16 og en på 90 å ha et forhold. Folk gikk på, gitt! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvveis , er litt som nevnt over er litt på tull men samtidig noe jeg vil vite folk sine meninger om. Er liksom ikke ene og alene for å lure folk "haha jeg er smart du er dum som svarer meg seriøst når jeg tulla" opplegg. Og på noen kommentarer kan jeg kanskje overdrive litt men er aldri noe vondt i det bare meg og min teite humor.

Men det er verdt det jeg sitter nemlig og rister av latter så ungen våkner !

Anonymous poster hash: 9940e...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...