Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Denne tråden får frem tårene. Jeg savner 80 og 90 tallet noe helt sykt. Skulle ønske det gikk an å skru tiden tilbake:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde vel ikke poste linker til noe med Kylie Minogue som voksen mann, but still. Hadde et gigant-crush på dama på denne tiden:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en serie om en gutt som satt på gulvet å lekte å bygde en by eller noe, så ble den til virkelighet...Noen som husker den? Jeg likte den såå godt hehe..Tror det var far og sønn i serien?? Lego han bygde?

Husker den! Den heter "Arild og den usynlige byen" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

ÅÅåååh, jeg blir skikkelig nostalgisk av denne tråden, så utrolig koselig :)

Jeg får lyst til å mimre litt dataspill og supernintendo. Pappa var veldig tidlig ute med å skaffe seg en datamaskin, og jeg og storesøskena hadde særlig dilla på to dataspill en stund. Team Park og Team Hospital. Jeg likte mest Team Park en stund, var jo gøyere for meg som liten unge med alle karusellene og alt. Når jeg ble litt eldre synest jeg at Team Hospital ble litt mer gøy fordi det var mer utfordrende. Husker jeg synest det var utrolig ekkelt med de pasientene som fikk kjempestore hoder.

Når det gjelder supernintendo var det jo mange favoritter. Likte veldig godt SuperMario og Donkey boy, men Young Merlin var sannelig noe for seg selv. Fikk plutselig spillmusikken på hjernen, og ååååh som jeg savner det spillet!

post-44755-0-58956700-1410198943_thumb.j

post-44755-0-49873500-1410198957_thumb.j

post-44755-0-96180500-1410198968_thumb.j

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuchoMacho

Fragglene fortjener å bli nevnt!

Kom og syng en sang!
Leke gjør vi dagen lang.
Vi er godt i gang -
i vårt fraggelberg!

Intro (på dansk):

http://www.youtube.com/watch?v=LD83B_gsuWM

Litt mer (på norsk):

http://www.youtube.com/watch?v=gROTR7ODVdk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne gikk jeg med på armer og ben. Ikke kan jeg skjønne i dag at jeg syntest det var så fint, men. Jeg hadde de fargerike.

post-44755-0-96373700-1410768147_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norn som husker Sonic tegneseriene som gikk på tv3? Det var føst en som var veldig tøysete, så kom det en annen serie som var mer seriøs.

Elsket også å spille Sonic på min Sega :) Spilte for det meste Sonic 2 som jeg akdri klarte å runde :P

Så hadde jeg et også et jungelbokenspill på Sega :) husker godt at på en level så kunne man ri på ryggen til elefantene og en annen kunne man stå på magen til Baloo mens han fløyt nedover elva :)

Og første bossen var Kaa. Ble kjemperedd pga den skumle musikken som plutselig kom da Kaa dukket opp.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Phantom

Norn som husker Sonic tegneseriene som gikk på tv3? Det var føst en som var veldig tøysete, så kom det en annen serie som var mer seriøs.

Elsket også å spille Sonic på min Sega :) Spilte for det meste Sonic 2 som jeg akdri klarte å runde :P

Så hadde jeg et også et jungelbokenspill på Sega :) husker godt at på en level så kunne man ri på ryggen til elefantene og en annen kunne man stå på magen til Baloo mens han fløyt nedover elva :)

Og første bossen var Kaa. Ble kjemperedd pga den skumle musikken som plutselig kom da Kaa dukket opp.

Ja husker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaa :bolledeig:

Jeg føler at jeg lukter dem når jeg ser på bilde! :hoho:

De luktet så godt at man bare ville spise på dem! tihihii

Hehe, jeg også husker lukten 😋

Lurer på om man kan få tak i de nå jeg :P mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du eller noen andre hva disse bamsene heter? :)

Eneste jeg husker om dem var at dem luktet sykt godt. :fnise:

Jeg fant det ut selv.

Bamsene heter "love 2 love bear".:)

Sånn om noen flere skulle lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde jeg et også et jungelbokenspill på Sega :) husker godt at på en level så kunne man ri på ryggen til elefantene og en annen kunne man stå på magen til Baloo mens han fløyt nedover elva :)

Og første bossen var Kaa. Ble kjemperedd pga den skumle musikken som plutselig kom da Kaa dukket opp.

:) Elsket det spillet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...