Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Ja, jeg var litt usikker på hvordan akkurat ditt innlegg var ment. Forstod jo at det kunne bli tolket som en spøk, men.. :rodme:

Jeg ser ofte det morsomme i det negative :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk nederst

Det finnes både muligheter og umuligheter, men du overser dem. Fordi du har gitt opp kanskje :( Vurdert psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes både muligheter og umuligheter, men du overser dem. Fordi du har gitt opp kanskje :( Vurdert psykolog?

har gitt opp for lenge siden, psykologer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ok. Nå har jeg dusja, stelt meg og sminka meg. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er i gang.

Så da er det bare å rydde på rommet mitt som gjelder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lurer jeg fælt på hva enkelte tenker med.. En jeg gikk skole med for mange år siden sendte meg melding i morgest sånn helt ut av det blå (minn meg på å slette nr'et mitt fra facebook, gud veit hvorfor jeg har det der i utgangspunktet) og skrev "skjer" .. bare.. skjer? .. Helt greit det altså, men.. Jeg mener, hva i alledager forventer du egentlig at "skjer" klokka halv 8 en søndags morgen?? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger lurer jeg fælt på hva enkelte tenker med.. En jeg gikk skole med for mange år siden sendte meg melding i morgest sånn helt ut av det blå (minn meg på å slette nr'et mitt fra facebook, gud veit hvorfor jeg har det der i utgangspunktet) og skrev "skjer" .. bare.. skjer? .. Helt greit det altså, men.. Jeg mener, hva i alledager forventer du egentlig at "skjer" klokka halv 8 en søndags morgen?? :glare:

Han/hun har kommet hjem fra nachspiel og fant telefonnr ditt da vet du :fnise: Skjedde det noe mer etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som klør på armer og ryggen når man er trøtt? Viktig spørsmål, for om jeg ikke er alene om det, hvorfor har ingen forskere funnet ut hvorfor vi klør uten at det er sykdom? Det har jo med blodet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Er det bare meg som klør på armer og ryggen når man er trøtt? Viktig spørsmål, for om jeg ikke er alene om det, hvorfor har ingen forskere funnet ut hvorfor vi klør uten at det er sykdom? Det har jo med blodet å gjøre.

Jeg pleier ikke å kjenne noe kløe når jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen jeg kjenner er våkne ennå, men jeg er så gira at jeg må bare si det til noen:

Jeg og samboer har nettopp kjøpt vårt første hus! :D helt uten å ta opp lån til og med, for vi fikk det under takst! Wohoooo! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg kjenner er våkne ennå, men jeg er så gira at jeg må bare si det til noen:

Jeg og samboer har nettopp kjøpt vårt første hus! :D helt uten å ta opp lån til og med, for vi fikk det under takst! Wohoooo! :D

Gratulerer så mye!

Lyst til å dele et bilde av huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Lyst til å dele et bilde av huset?

Takk! Skal prøve, men sitter på ipaden så jeg vet ikke helt hvor godt det funker. Skal vi se..

post-82587-0-26693300-1411206188_thumb.j

Det skal jo pusses opp endel, så det blir et stort prosjekt, men jeg gleder meg veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er tydeligvis psykolog. Må bite tennene hardt sammen, jeg hater egentlig å høre han snakkke om andre jenter. Synes jeg er flink, jeg har ikke skreket at jeg ikke bryr meg enda! :fnise::fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...