Gå til innhold

Hva feiler det katten min?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er seriøst veldig bekymret!

Jeg koste med katten min i dag, og så inn i øret hans(bare det ene) at han hadde noe brunt stivnet dritt inni det. Ok, tenkte jeg. Ørevoks.

Jeg tok han med inn på badet og vetet litt papir og skulle ta vekk dritten. Da kom det noe rosa/lilla gugge ut ved siden av øret hans!! HVA FAEN?!

Jeg ble totalt forvirret og presset litt mer på der guggen kom ut, det kom ut litt til. Litt av guggen kom ned på gulvet og katten slikket det! Jeg løftet han opp og bar han ut.

Han er 3 år og virker ellers frisk.

Hva er dette???😱

Anonymous poster hash: 386a9...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luktet det vondt?

Anonymous poster hash: 1a545...183

Nei, det luktet ingenting.

Hva skal jeg gjøre? Veterinær?

Anonymous poster hash: 386a9...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og få sjekket øret. Svart voks er ofte øremidd, eller det er en betennelse.

Takk!

Anonymous poster hash: 386a9...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som katten din har Øremidd og at det kan ha blitt betent. Anbefaler å reise til veterinæren snarest. Der renser dem øra og gir katten et middel slik at dette ikke skjer igjen med det første. Obs: Øremidd er svært smittsomt for andre dyr, dersom du har flere dyr burde disse også undersøkes hos veterinæren. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som katten din har Øremidd og at det kan ha blitt betent. Anbefaler å reise til veterinæren snarest. Der renser dem øra og gir katten et middel slik at dette ikke skjer igjen med det første. Obs: Øremidd er svært smittsomt for andre dyr, dersom du har flere dyr burde disse også undersøkes hos veterinæren. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som katten din har Øremidd og at det kan ha blitt betent. Anbefaler å reise til veterinæren snarest. Der renser dem øra og gir katten et middel slik at dette ikke skjer igjen med det første. Obs: Øremidd er svært smittsomt for andre dyr, dersom du har flere dyr burde disse også undersøkes hos veterinæren. Lykke til :)

Tusen takk! Denne pusen skal til veterinæren + dei 3 andre 😊

Anonymous poster hash: 386a9...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...