Gå til innhold

Kattunge 12 uker første gang til dyrlegen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lurt om jeg setter bort vannet og tørrfôret et par-tre timer før vi skal reise med tanke på at hun blir uten kassa si en god stund? Hun går ganske hyppig i kassa si. Jeg skal selvsagt ha tisselaken i buret, men det beste er selvsagt hvis hun holder seg tørr og i tillegg slipper å sitte skikkelig tissetrengt i buret sitt. Dyrlegebesøket inkl. kjøring tar ca 1-1,5 timer.

Noen kattemødre som har noen tips til meg og min bittelille frøken?  :blomst:



Anonymous poster hash: 4193a...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NB: Hun skal bare ha grunnvaksinen sin:) Hun er ikke syk.



Anonymous poster hash: 4193a...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er som regel ganske flinke til å ikke gjøre på seg i reiseburet, selv om det selvfølgelig finnes unntak som bekrefter regelen (noen katter driter omtrent på trass så snart de sitter i bilen uansett fordi bilturer er kjipt og skummelt og stressende og fælt og sånn)

 

Men det går helt fint å faste pus et par timer før veterinærbesøket om du er bekymret for at pus skal gjøre fra seg mens dere er på tur.

Hos veterinæren er det som regel også mulig å få "låne" kattetoalett. Jeg skriver låne i hermetegn fordi det blir belastet en femtilapp eller så på regningen som hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du er en ansvarlig katteeier og vaksinerer og sjekker pus :)

 

Det går veldig fint å faste pus før dere reiser. Det gjør alltid vi med våre puser, både store og små.



Anonymous poster hash: 74107...e2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...