Gå til innhold

Oppbevaring av dyreleker, tips?


Gjest imperio

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Hvor/Hvordan oppbevarer dere hunde/katteleker? 

Hunden min har ikke noe seng, ikke katten heller, så lekene ligger på en måte slengt over alt. Så trenger tips til hvor jeg kan oppbevare de, eller hvordan, på en slik måte at det er ryddig, men hunden og katten kan få tak i det selv, uten at jeg må hente ut lekene vær dag. 

 

Har ingen skuffer tilgjengelig, for de er stappfulle fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en kurv som vi legger alt i. Han leker som regel med 2-3 leker om gangen som roteres i perioder, så de han leker med ligger rundt på gulvet. Når han blir lei av de så bytter vi de ut med noen andre i kurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kurv der jeg slenger oppi alle hundelekene når jeg skal støvsuge eller vaske. Målet er å lære hunden å rydde selv, men det går litt tregt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et klatrestativ til kattene. De lekene som de har fremme tilgjengelig legger jeg i første "etasje" i stativet når jeg rydder dem bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Vi har et klatrestativ til kattene. De lekene som de har fremme tilgjengelig legger jeg i første "etasje" i stativet når jeg rydder dem bort.

Ey godt tips! Har en slik en jeg også, katten ligger aldri inni der allikevel. Må bruke den frem til jeg finner noe.

 

Har vært på leting etter en fin passe stor kurv og ha lekene i. Men har ikke funnet noe enda.

 

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt to tønner på Ikea, de står på kjøkkenbenken og er ganske dekorative også. De er av metall og finnes i flere farge. Oppi der har vi gnageting, som griseører og sånt. I stua har han en seng han ikke ville bruke, så den er blitt til lekekasse. Der kan han hente ut det han vil ha selv. Det er en Claes Olsson hundeseng som kosta 200 kroner eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden har en kasse ute på trappa med ''uteleker'', inne har han en kurv med ''inneleker''. Det er sjelden han leker med leker inne, og vil helst at han skal leke ute.

Kattene har ikke leker, da ikke viser noen interesse for dette lenger. De nøyer seg med å klore på klorestativene. Det er godt voksne og bruker opp energien sin ute.

Rimelige kurver kan du finne hos IKEA, Jysk og Nille f.eks :)



Anonymous poster hash: da2c3...761
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så heldige at den ene katten vår "rydder opp" lekene selv :P det vil si, hun drar de med under senga for å få ha de i fred :P

Anonymous poster hash: 97acb...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn papirkurv i plast til tjue kroner fra Ikea som alt blir slengt oppi. Selve papirkurven står på toppen av en bokhylle fordi den ene katta vår har en tendens til å velte hele greia for å få tak i en ny leke hele tiden om den står på gulvet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...