Gå til innhold

Koi... Mil gaia OG Krrish


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett de filmene?

"Koi... Mil gaia" er enern, og "Krrish" er toern. Dette er Bollywoodfilmer.

Jeg må si det var meget oppfriskende å se de to filmene (selvom vi brukte 3 dager på den ene, de er så lange), det er en ganske frisk pust hvis man er vant til norsk film/Hollywood.

En god mix av komedie, action, drama, sang, dans og Sci fi. "Koi... Mil gaia" er utrolig rørende, trist, bevegende og spennende. Du lever deg lett inn i handlingen og får raskt sympati med hovedpersonene. De første fem minuttene tenkte jeg: "Hva ER dette for noe rart?", men hvis man åpner sinnet og lar følelsene komme, vil man få mye ut av filmen. Jeg lo, fulgte spent med og felte noen tårer... og jeg lar meg ikke bevege så lett. Det var overraskende lite irriterende med sang/dans, og enkelte av melodiene var fengende. Terningkast 6

"Krissh" er mer actionpreget oppfølger, en spennende fortsettelse av enern. Du får nok ikke like fort sansen for hovedpersonen, men etterhvert lærer du å like ham like godt som "Rohit" fra enern. Mot slutten av filmen skjønner du at det ikke bare er mye tilfeldig, og morsomt/spennende som foregår, men at hele filmen er nøye planlagt og smart filmet. Filmen TØR å være eksentrisk, den tør å være annerledes.

Terningkast 5

Anonymous poster hash: 86cc5...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...