Gå til innhold

Drama som underholdning (Yuck)


Reitan

Anbefalte innlegg

De smyger seg i action filmer, og til og med spill har fått sånn (Uff stakkars meg, buhuu opplegg)

Hva hendte med å bare ha en kul character med hansker som gjorde kule ting. Som Sinbad serien der ideen ikke var å se den dype siden i folk som om de var kjærringer men heller gjøre tinger som faktisk funker og var gøy.

Altså, for mye av dette gjør menn rett og slett til kjærringer, er dette hevn for kvinners undertrykking i de siste århundrene :O

Nå tenker jeg ikke på 80 tallet, fordi den tiden var bare goofy og lame,(Heldigvis ikke født i den) og vil heller ikke gå tilbake i tid, Nårtid er best.. Men litt sånn, awesome :D

Hva med dragetreneren, den var litt kul :D

Hva tror du?

Endret av Reitan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Hva jeg tror om hva? Skjønner egentlig ikke spørsmålet ditt. Er det det at menn fremstilles som noe annet enn bare machomenn som skal redde jomfruer i nød som er problemet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tror om hva? Skjønner egentlig ikke spørsmålet ditt. Er det det at menn fremstilles som noe annet enn bare machomenn som skal redde jomfruer i nød som er problemet?

Du vet sånne boyband sanger som var populære på 90 tallet. Litt sånn på en måte når jeg tenker det er noe jeg ikke liker :D.

Har noen forslag. Vi kan droppe ting som.....

- I LOVE YOU MORE THAN EVER; I CAN CHANGE, NO YOU HAVE LOST YOUR CHANCE FOREVER (Gjør parodi der fyren driter i det, det har vært morsomt :D)

- Klisj følelse snakk scener (Kan droppes takk)

Litt sånn mindre av de, det har vært helt topp :D

Edit: Men så tenker jeg også situasjoner der de sutrer om ting istedet for å prøve å gjøre sitt beste. Nå skal jeg ikke være helt nazi på den (Situasjons tilfeller, men come an, man kan iallfall drite i å dra gørra ut av ting selv om man kan), men det er det som lurer folk i den fella at det er kult når det ikke er det :O Og da ender noen folk å like romanse filmer.... ææææææææææææsj

Macho filmer er så 80 talls :/

Endret av Reitan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med New_Girl at det er vanskelig å forstå hva du vil frem til. Selv etter andre innlegget ditt.



Anonymous poster hash: ab3e5...dcf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med New_Girl at det er vanskelig å forstå hva du vil frem til. Selv etter andre innlegget ditt.

Anonymous poster hash: ab3e5...dcf

Emm...kan prøve med bilde

Ikke sånn... :O overdrama, litt sånn å dra ut det værste når det bare er underholdning.

2922744625_1_3.jpg

Endret av Reitan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første setningen din i hovedinnlegget er uforståelig når du ikke forklarer hvem som er "de" som du refererer til. Prøv å alltid ha punktum når en setning er ferdig, så forstår man at den er ferdig.

Jeg husker for øvrig også en Sinbad-serie som ble vist på TV for en del år siden. Men hvilke ting som "faktisk funker og er gøy" i denne hadde det vært fint om du forklarte for de utenforstående slik at man forstår bedre hva du mener.

Mannen min og ungen min har sett dragetreneren på kino og TV. Jeg har kun sett det på TV. Både mann og barn syntes kinofilmen var kjedelig. Ungen liker serien på TV godt.

Altså, for mye av dette gjør menn rett og slett til kjærringer, er dette hevn for kvinners undertrykking i de siste århundrene :O som du skriver må du forklare bedre.



Anonymous poster hash: 99316...1b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med de fleste tv-serier og filmer er at ingen av delene funker. Hvis du fjerner følelser, så blir det urealistisk og kjedelig macho-action. Det er for meg helt uinteressant å se på. Samtidig er det vel så tåpelig og urealistisk med det oversentimentale og oppbrukte klisset de serverer som skal illustrere "følelser".

Begge deler er like tåpelige, like urealistiske og like kjedelig å se på, synes jeg. Det er svært sjelden man finner noe som klarer å balansere dette og lage noe som faktisk er troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, du virker jo "oppegående". Hva med logge av kvinneguiden i ti år, komme tilbake og lete frem innlegget ditt og le av det?

Anonymous poster hash: d606d...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...