Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overraskende mange av de som er nevnt. Rart jeg gidder å se på tv i det hele tatt.

Med ja. Moren. Til Tony Sopranos slår alt. Uff.

Ellers de fleste som blir betegnet som "quirky". Blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Ser noen nevner Phoebe i Friends, og er delvis enig. Jeg likte henne i de første sesongene da hun fremsto som søt, rar og litt hippieaktig. Men i de siste sesongene noe hun mer og mer irriterende. Hun gikk fra og være søt og rar til å være direkte slem i enkelte episoder. For meg var det Mike som reddet henne fra å være fullstendig overflødig.

jeg syns og phoebe kan være himla slem til tider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Mayer i frustrerte fruer.

JA! Åhh.. Hun er så emosjonell med følelser som hun ikke klarer å kontrollere... Åh, gud så irriterende det er å se på henne.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Må bare få si at jeg digger phoebe! Synes hun ble bedre med sesongene jeg. "I found you in my bed, how'd you wind up there, you are a mystery. ...little black curly hair" haha. eller når hun ser Monica og chandler gjennom vinduet " Monica and chandler, Monica and Chandler!...my eyes! My eyes!" Hahaha. Hvordan kan man ikke like henne :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daphne i Switched at birth
Hun derre gnåla i Friends, hun daten til Chandler (er forsåvidt meningen)
Edie Britt i Frustrerte Fruer
Veronica (??) i Prison Break
Juni Anker Hansen............. egentlig alle i hotel cæsar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedrolle-drittungen i Alene hjemme.



Anonymous poster hash: 159ad...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ny person jeg irriterer meg over. Jeg har begynt å se på True Blood (ikke spoil dersom noen skulle finne på å svare dette innlegget).

Moren til Tara (hun mørkhudete venninnen til Sookie) er SÅ hersens irriterende. Jeg river nesten av meg håret. Jeg synes generelt kristne fanatikere er grusomt, og når hun i tillegg er alkoholiker tar det kaka for min del. Forferdelig å se og høre på. Det er nesten som om jeg håper at hun dør eller noe, sånn at jeg kan slippe å høre på det gnålet hennes noe mer.

Jeg lurer litt på hvorfor de har fokusert sånn på dette her. Altså hvorfor moren til Tara får så mye tid på skjermen. Muligens det har en betydning senere i serien, men om det ikke har det er det litt rart.



Anonymous poster hash: 75c0d...09c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Will Ferrell spiller i. Han er jo veldig typecastet (og skriver mye av det selv?) Uansett, ikke min humor i det hele tatt. Filmene og han blir bare utrolig irriterende. Han er grunn til at jeg ikke ser filmer faktisk. Gitt det flere sjanser tidligere siden jeg har noen venner som liker det, men jeg liker ikke Will Ferrell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peyton Sawyer fra One tree hill. Sutrete, emo, sur, kjedelig, kjerring. Jævlig irriterende. Gud jeg synes det gikk helt fint at hun forlot serien

Jenny humphrey, Gossip girl. Ufordragelig drittunge

Serena (gossip girl) kunne også være irriterende til tider, veldig sånn grinete humør, masse drama og uff alt er så vanskelig, må finne seg selv, selvopptatt, egoistisk....

Vanessa, gossip girl, også irriterende.

Peyton var jo verdens beste da! Tenk hvor mye som hadde skjedd med henne! I de siste sesongene hun var med i var hun jo til og med ekstra kul, glad og morsom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frodo i Ringenes Herre.. makan til sutrekopp, han greier jo ingenting! Noen vil sikkert argumentere med at det er så tøft å gå rundt med ringen, en kilde til ondskap, døgnet rundt, men kom igjen da gutt.. Helt i fra begynnelsen av er han jo helt ekstremt tafatt. Sam skulle ha hatt ringen, han hadde greid det med stil tror jeg :3

Og Elena i Vampire Diaries, litt samme greia. Bortsett i fra at hu likte jeg i starten, men jo lengre ut i sesongene man kommer, jo mer mas er det.. Bare sytinga der også, det er som om rollene skulle ha vært basert på en ekstrem variant av en merkelig kombinasjon av meg og et par av venninnene mine.. Og eksen. Takker meg til The Originals.

Og han kid'en i walking dead. Er det aldri mulig å høre etter, din drittunge!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peyton var jo verdens beste da! Tenk hvor mye som hadde skjedd med henne! I de siste sesongene hun var med i var hun jo til og med ekstra kul, glad og morsom!

Peyton verdens beste?? Nope, det er hun virkelig ikke. I de siste sesongene synes jeg bare hun ble mer og mer kjedelig, på en annen måte. Veldig uinteressant karakter. Skjønner virkelig ikke at Brooke og hun er bestevenner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peyton verdens beste?? Nope, det er hun virkelig ikke. I de siste sesongene synes jeg bare hun ble mer og mer kjedelig, på en annen måte. Veldig uinteressant karakter. Skjønner virkelig ikke at Brooke og hun er bestevenner

de utfyller hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de utfyller hverandre

Ved at Brooke er den morsomme, lidenskapelige og selvstendige jenta mens Peyton er alt annet enn det med sin kjedsomhet? Hun er så depressiv og uselvstendig.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved at Brooke er den morsomme, lidenskapelige og selvstendige jenta mens Peyton er alt annet enn det med sin kjedsomhet? Hun er så depressiv og uselvstendig.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

Alle har forskjellige meninger, jeg er uenig i din mening og syntes Peyton er drit kul og morsom! #YourOpinionSucks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ALLE i Pretty Little Liars. Helt latterlig dårlig skuespill.
Peyton og Mia - One Tree Hill

Alex Blake - Criminal Minds
Carrie - Sex and the city. I enkelte episoder/situasjoner er hun så irriterende


Leslie Mann i "The other Woman" filmen

Misliker som regel filmer der Will Ferrell, Adam Sandler eller Jennifer Love Hewitt er med i.



Anonymous poster hash: f14ec...bcc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes i Glee (Likte henne før, men ikke i de siste sesongene!)
ALLE i How I met your mother.....
Phil Dunphy i Modern Family
Stuart i The big bang theory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mercedes i Glee (Likte henne før, men ikke i de siste sesongene!)

ALLE i How I met your mother.....

Phil Dunphy i Modern Family

Stuart i The big bang theory

syns både phil dunphy og stuart er skjønne karakterer jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...