Gå til innhold

Den beste gråtescenen du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nesten alle her misforstått hva tråden handler om? Dere svarer på hva dere syns er en trist scene, som får dere til å gråte. TS skrev dog dette i første innlegg: "Altså, der hvor skuespilleren/karaktereren gråter i en film."



Anonymous poster hash: 6e054...15a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten alle her misforstått hva tråden handler om? Dere svarer på hva dere syns er en trist scene, som får dere til å gråte. TS skrev dog dette i første innlegg: "Altså, der hvor skuespilleren/karaktereren gråter i en film."

Anonymous poster hash: 6e054...15a

Takk for rettelsen. :fnise:

Anonymous poster hash: bb405...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ingen her som har sett The Champ?? Når sønnen til slutt skjønner at faren er død.... Fatter ikke at en 5-6 åring kan grine så troverdig på film.

Jeg har aldri sett den filmen, men så scenen via linken som er postet her.

det er vel det beste skuespillet jeg noensinne har sett av et barn (Ja kanskje også fra et "menneske") ! !

Herreminhatt det var like før ....... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen få scener hvor gråten til de som spiller virker veldig ekte. Kan godt hende at noen er uenig med meg, men dette er de beste gråtescenene i mine øyne. (Advarsel, kan inneholde spoilere.)

Dexter, når Debra står på parkeringsplassen etter Lundy blir drept. Hun gråter akkurat slik som jeg, og det virker veldig ekte, så den scenen synes jeg var veldig bra.

American History X, helt på slutten. De som har sett filmen vet hva jeg snakker om. Kanskje veldig teatralsk, men veldig fælt allikevel.

Divergent, vet ikke helt hva jeg synes om selve filmen, men når moren til Tris død, synes jeg hun gråter på en veldig ekte måte og jeg får tårer i øynene av å se det. Føles ekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, Tid for ømhet, og denne scenen. Hun har kreft og skal si farvel til de to små sønnene sine. Helt grusomt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...