Gå til innhold

Dårligste filmen?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Absolutt alle filmer innenfor science fiction som jeg har kastet bort tiden min på å se. Har aldri sett en eneste science fiction film som er noe annet enn rævva (og ja, jeg har sett star wars også!)

Det sto ikke hugo the hippo der

Foretrekker du filmer hvor alt handler om at dama vil bli sammen med mannen og så er det bare tulle drama?

Anonymous poster hash: 54166...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri sett en eneste science fiction film som er noe annet enn rævva (og ja, jeg har sett star wars også!)

Alien, Aliens, The Thing...

Anonymous poster hash: f1ed7...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker du filmer hvor alt handler om at dama vil bli sammen med mannen og så er det bare tulle drama?

Anonymous poster hash: 54166...810

Ikke egentlig, men likevel heller det enn aliens som kommer dalende fra himmelen og mennesker med superkrefter som kan forvandles til stein, and so on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen nevne Titanic. Idioti. Filmen er faktisk bedre enn sitt rykte. Litt teit 'love story', ellers meget bra. Å si den er verdens dårligste når det finnes piss som Pearl Harbor et latterlig.

Anonymous poster hash: 625e7...3b1

Smaken er som baken vet du. Ganske så delt. Og siden et av kriteriene virket som om at man har sett, så er det vanskelig å si om Pearl Harbor er mer piss enn Titanic når jeg ikke har sett den. ;)

Anonymous poster hash: 3c09c...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig, men likevel heller det enn aliens som kommer dalende fra himmelen og mennesker med superkrefter som kan forvandles til stein, and so on.

Hm, jeg liker faktisk slike filmer, liker filmer med ting som ikke kan skje i virkelgheten

Anonymous poster hash: 54166...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Mange her kan umulig ha sett dårlige filmer...

Det er to filmer hvor jeg i etterkant har sittet igjen med følelsen av "WTF?!", og at jeg har kastet bort store deler av livet mitt.

Tip toes, og babysitters.

Se disse, og Titanic og Harry Potter vil fremstå som geniale skaperverk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolthet og fordom fra 2005 med Kiera Knightley i hovedrollen. Det var en såpass dårlig og klisjefull verson (særlig skuespillmessig) at jeg bare måtte skru av...

Anonymous poster hash: ce6d2...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolthet og fordom fra 2005 med Kiera Knightley i hovedrollen. Det var en såpass dårlig og klisjefull verson (særlig skuespillmessig) at jeg bare måtte skru av...

Anonymous poster hash: ce6d2...fd0

Keira Knightley er en så flott skuespiller!

Anonymous poster hash: c8510...9b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Absolutt alle filmer innenfor science fiction som jeg har kastet bort tiden min på å se. Har aldri sett en eneste science fiction film som er noe annet enn rævva (og ja, jeg har sett star wars også!)

Kan jo tenkes at du ikke liker sci-fi da, vanskelig å like sci-fi hvis man ikke kjøper historien,det finnes mange bra sci-fi filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg så Prometheus på kino, og det eneste som holdt meg i salen var at jeg ikke ville være frekk mot kompisen min og gå. Sinnnnnnnsykt dårlig. Jeg er egentlig en forkjemper av sci-fi, men det der var noe skikkelig dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: f1ed7...505

Bare fordi noen poster en slik video betyr ikke det at filmen er dårlig, filmen er en av de beste lagd noensinne. Den er trist, morsom, dramatisk, actionfylt og emensionelt

Anonymous poster hash: 54166...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest shalott

Tropical Thunder.

Baby Mama.

Utdrikningsslaget (tror originaltittelen var Bachelorette).

Valley of the Dolls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi noen poster en slik video betyr ikke det at filmen er dårlig, filmen er en av de beste lagd noensinne. Den er trist, morsom, dramatisk, actionfylt og emensionelt

Anonymous poster hash: 54166...810

Men det er jo din mening om filmen. Andre har andre meninger. Eller er din smak av film fasit på hva som er bra eller dårlig?

Anonymous poster hash: 3c09c...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Boy in the Striped Pajamas.

Ikke morsomt dårlig en gang, bare irriterende dårlig. Latmannsverk. En-dimensjonale karakterer som snakker engelsk med tysk aksent, platt og krampaktig følerisk. Man trodde tydeligvis at det å lage en Holocaust-film er automatisk win, noe imdb-ratingen kan tyde på man gjorde helt rett i å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...