Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

BTW.. Utrolig stygge tatoveringer på hun nye. Før jeg noen gang får ryggen min tatovert slik :kvalm:



Anonymous poster hash: 71987...b4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem håper dere går ut i morgen da? For min del synes jeg brunetten bør gå ut. Hun virker ekstremt overfladisk og bitchy. Blondinen virker litt mer avslappet (i væremåten selvfølgelig).

Håper nå at planen til Danny fungerer og Nadja går ut. I utgangspunktet liker jeg Nadja godt, men det hatet hun har for Amanda kler henne ikke. Hun er også i "feil" allianse mtp. hvilken jeg heier på. Er ekstremt lei av Danny og synes han er veldig manipulerende. Jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor i alle dager Bekim stilte seg bak Amanda. Alle stoler jo blindt på Danny. Veldig glad for at den nye blondinen forstår at han bare er full av dritt.



Anonymous poster hash: e0f9b...ec1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at ingen gamle har sjekket inn enda, har det sjedd før på noen av Paradise sesongene så langt i spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk stoler blindt på Danny. Danny stiller Bekim bak Amanda for å redde sin egen ræv. Hvorfor skulle hun velge en fra den andre alliansen liksom? Idioter.

Sandy er virker blond og Sander er bare et stort gjesp : :Gjesp:

Irriterer meg over Nadia nå, Jeg synes det er så teit at hun spille uskyldig og si til Amanda at hun aldri har prøvd å få henne ut å blabla... Amanda er i alle fall ærlig om at hun vil ha ut Nadia ut. Så jeg kan godt skjønne Simone og de blir irritert på Nadia.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg ser også på viaplay men dette er en spoilerfri tråd så da har man respekt nok til å vente diskuteringen til episoden er lagt ut på tv3. Så du spoiler absolutt!

Enig med deg!

Hvorfor kan ikke heller de som ser på Viaplay lage sin egen tråd enn å komme inn hit å spoile?

Nå synes jeg det er på tiden enn av de gamle kommer inn.

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Ok. Beklager da. Jeg så ingen definisjon på at dette var å regne som spoling tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte best at Malene ble. Vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk meg bare ikke til å like hun andre. Husker ikke navnet en gang.

Danny er jo all over the Place. Helt utrolig at noen i det hele tatt tør og vil stå med han. Han er IKKE til å stole på for fem flate øre. Vil ikke si at han er noen god spiller. Ikke slik som han holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danny er en dårlig spiller siden han kjører alt for mye dobbelspill og sier til flere av jentene at de skal splitte han og sin partner. Nå har de fleste klart å gjennomskue han. Bra :)

Den aller beste spilleren i PHs historie er Nicolas som vant i fjor. Han klarte å spille dobbelspill uten å bli oppdaget. De fleste som gjør det blir busted til slutt. Nicolas var utrolig god til å snakke for seg og hadde folk der han ville ha de. Jeg synes det var helt ok at han slapp kulen i finalen. Han hadde jo båret Sandra igjennom hele spillet og det var han som gjorde alt. Hadde det ikke vært for han, så hadde hun ALDRI kommet til en finale. Never. Så jeg synes han fortjente seieren alene :)



Anonymous poster hash: 71987...b4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Den aller beste spilleren i PHs historie er Nicolas som vant i fjor. Han klarte å spille dobbelspill uten å bli oppdaget. De fleste som gjør det blir busted til slutt. Nicolas var utrolig god til å snakke for seg og hadde folk der han ville ha de. Jeg synes det var helt ok at han slapp kulen i finalen. Han hadde jo båret Sandra igjennom hele spillet og det var han som gjorde alt. Hadde det ikke vært for han, så hadde hun ALDRI kommet til en finale. Never. Så jeg synes han fortjente seieren alene :)

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Han var en god spiller, ja. Jeg syntes han var litt "ond" da han slapp kulen, men han ga faktisk Sandra førerkortopplæring i gave etterpå. Det vant han mye godvilje/tilgivelse på. ;)

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem syns dere er penest av jentene? Jeg syns Nadia, helt klart. Laura har søtt ansikt, men ikke wow-kropp. Nadia er bare virkelig pen.

Det irriterer meg at Sandy spiller så søt. Hele tiden i snakkeboksen ser hun opp sånn søtt. Vanskelig å forklare skriftlig, men dere har garantert lagt merke til det. Irriterende fakter.

Skjønner ikke at hun orker å sminke seg så heftig mye, de øyenvippene ser skikkelig tunge og ubehagelige ut. Smålubben/utrent jente med digre silikonpupper og transesminke. Hun må være antonymet til naturlig pen jente :fnise:



Anonymous poster hash: c1f45...18c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var en god spiller, ja. Jeg syntes han var litt "ond" da han slapp kulen, men han ga faktisk Sandra førerkortopplæring i gave etterpå. Det vant han mye godvilje/tilgivelse på. ;)

Ja det var vondt, men hun tok det på en god måte. Tror hun var enig i at det var han som var hjernen bak alt og hadde det ikke vært for han, så hadde hun aldri i verden kommet så langt. Alle så jo henne som en dum blondine som bare var opptatt av sminke og sko.

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicolas var en genial spiller :)

Jeg synes Amanda var oversminket før, men det var helt til Sandy kom inn. Jeg hadde ikke orket å sminke meg så mye hver dag. Å de falske øyevippene virker veldig ubehagelige å gå med. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Laura er den peneste, hun skiller seg ut med et vakkert naturlig utseende, pene smilehull, sånn "hakk" i haken og et nydelig hår. Minner meg litt om Brooke Shields i Den blå lagunen fra 80 tallet.

Nadia er noen ganger pen, andre ganger ser hun merkelig ut. Det er noe med tennene og smilet jeg synes er rart, også har hun veldig fet hud.

Jeg har glemt av hvem fjorårets deltagere var. Noen som kan legge ut et bilde av vinnerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha gjort det, men er LIVREDD for at de som vinner denne sesongen også dukker opp :( Jeg tør ikke. Jeg har brent meg på det før.



Anonymous poster hash: 71987...b4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Laura er den peneste.

Så.. Hvem tror dere klovnen er? Jeg gjetter Kasper eller han... Hva heter han igjen? Broren til Michael. Håper på sistnevnte slik at Danny ryker. :twisted:



Anonymous poster hash: e0f9b...ec1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Nadia er den peneste. Amanda synes jeg er pen når hun ikke har så mye sminke på seg. Laura synes jeg er søt, men ikke pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes Danny er utrolig kjekk, men bare synd personligheten hans trekker ned. Lurer på om han er like falsk og manipulerende in real life å? Har en liten mistanke om at han er det. Typisk rundbrenner.

Sander er jo helt dust da. Han sier i snakkeboksen at han trodde Amanda ville bytte han ut med Danny neste uke, men likevel vil han ikke være den som sender noen hjem? Huh? :klo: Hvis han tror det, så burde han jo ha byttet partner for å sikre seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Danny er utrolig kjekk, men bare synd personligheten hans trekker ned. Lurer på om han er like falsk og manipulerende in real life å? Har en liten mistanke om at han er det. Typisk rundbrenner.

Sander er jo helt dust da. Han sier i snakkeboksen at han trodde Amanda ville bytte han ut med Danny neste uke, men likevel vil han ikke være den som sender noen hjem? Huh? :klo: Hvis han tror det, så burde han jo ha byttet partner for å sikre seg selv.

Ja. Sander er helt rar. Merkelig type.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Siden klovnen ga gode ballonger til Laura og Amanda, så MÅ det jo være Henrik eller Kasper. Hvem andre skulle det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...