Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

:ninja:

Kan forresten Khloè bli gravid? Sist jeg sjekket hadde hun vært inne på en sjekk.. Jeg mener, hun hadde jo kjempe lyst på barn..

Ja, jeg vet jeg ligger langt bak, men jeg ser det liksom kun på TV om natten om jeg ikke har noe annet å se på (som er relativt sjeldent).. :fnise::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thesledge

Jeg så hele KUWTK før jeg så Miami og New York-seriene, og jeg så at jeg hadde gått glipp av mye innimellom sesongene av KUWTK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja:

Kan forresten Khloè bli gravid? Sist jeg sjekket hadde hun vært inne på en sjekk.. Jeg mener, hun hadde jo kjempe lyst på barn..

Ja, jeg vet jeg ligger langt bak, men jeg ser det liksom kun på TV om natten om jeg ikke har noe annet å se på (som er relativt sjeldent).. :fnise::blink:

Virkelig?! Dette hadde jeg ikke sett for meg du gjorde altså, Frøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?! Dette hadde jeg ikke sett for meg du gjorde altså, Frøken.

Jeg gjør jo ikke det! Men av og til på nattaen å det er kjedelig å ingenting å se på, å det der er det eneste, så er det det jeg ender opp med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser den siste episoden nå (sykemeldt, helåå :popcorn: ).

Alt er sikkert staga på serien, men jeg blir så trist av å se måten Kris oppfører seg på hver gang Kim oppnår noe - det er litt sånn "helåå - se hva Kim har gjort", som f.eks. ved annonseringen av Vogue-shooten. minner meg veldig om den gangen Kim og Kris i all hemmelighet utviklet en parfyme som hadde nesten samme navn som et parfymeprosjekt som Kim, Kourt og Khloé skulle gjøre sammen. Det er veldig obvious at Kim er Goldenchild nr 1.

Personlig så skjønner jeg ganske lite av at Kim er den som er mest kjent av disse. Slik jeg har forstått det var hun litt D-kjendis før serien startet og at hun hadde "hovedrollen" i de første sesongene (har ikke sett alt, så gjetter litt her), men pr. nå så er hun jo helt klart den kjedeligste av alle døtrene. Ikke er mannen hennes med i serien, ikke får man se datteren. Nesten alle klippene hun er med på virker kanske staget. Scenene med Kourtney og Khloé virker mye mer "levende" - de sier dumme ting, gjør mye rart osv. Likedan i syncen. Kim bare forteller om det vi allerede får se - mens særlig Khloé deler personlige ting.

Selv skulle jeg gjerne sett at neste spinoff handler om Khloé og hvordan hun bygger seg opp et nytt liv etter skilsmissen. :) Ikke bare virker hun som den mest sympatiske av alle (særlig med tanke på Rob) - men hun kan også være ganske morsom og sprø.



Anonymous poster hash: 2029c...e23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Word. Men synes Kourteney har blitt ganske kjedelig etter hun fikk barn.

Men! Kommer en spin off serie med Khloe og Kourt. De skal starte opp en Dash i The Hamptons :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Word. Men synes Kourteney har blitt ganske kjedelig etter hun fikk barn.

Men! Kommer en spin off serie med Khloe og Kourt. De skal starte opp en Dash i The Hamptons :P

Nei, de fikk ikke lov. Hamptons ville ikke ha de der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Kris har faktisk innrømmet i serien at Kim er favoritten. Tror det var ganske tidlig i sesong 1 eller 2.

Jeg så sextapen til Kim i dag :fnise: Var bare så nyskjerrig på hvordan hun var før hun ble så famous. Å herregud, hun så så sykt anerledes ut. Dette var jo filmet før hun fikset på nesen og alt det andre hun har gjort med kroppen/ansiktet i ettertid. Det viser dessuten ikke bare sex på den filmen der. De har filma en del når de ligger på stranden, sitter på flyet osv. Morsomt å se i vært fall..

Den rumpa hennes er i vært fall ikke ekte. Den var mye mindre i sex filmen hennes, så den er nok full av fett injeksjoner som media sier og det vises jo ikke på røntgen.

http://www.bohomoth.com/wp-content/uploads/2014/04/article-2598978-1CE86C1F00000578-69_308x654-e1396898457330.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at vi fikk se bitte litt av hvordan Kim er som mamma i den forrige episoden (Når hun snakket til North). Jeg glemmer at hun har blitt mamma når vi ikke får se det i serien. Håper å en gang få se datteren i serien, hun er jo så nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at vi fikk se bitte litt av hvordan Kim er som mamma i den forrige episoden (Når hun snakket til North). Jeg glemmer at hun har blitt mamma når vi ikke får se det i serien. Håper å en gang få se datteren i serien, hun er jo så nydelig!

Syns det ser ut som at Kim hadde godt av å bli mamma, hun virker avslappa og som at hun virkelig koser seg med det. Vi ser jo bare et utsnitt, og hva vet man egentlig... men det virker sånn.

Apropos Kardashians: det gjør meg faktisk vondt i hjertet av å lese kommentarer rundt om kring på verdensveven om både mor og datter. Virker som om folk syns mobbing er helt forkastelig, bare ikke når det gjelder Kardashians. Og greit, de er offentlige, de er kontroversielle, men de er fortsatt mennesker som så vidt jeg vet ikke har gjort noen skade foruten å ikke være redd for å ta litt plass. Måten folk prater om de på i kommentarfelt etc er motbydelig. Føler at det finnes ingen grenser for hva folk syns det er greit å hale ut av seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Noen som har sett den siste episoden? Her viser det jo bare soleklart at ting i serien er staget. Plutselig ´´forsvinner`` Kylie og Kendall og det blir en storartet søking etter dem. Alle vet jo de har bodyguards rundt seg hele tiden. Det hadde jo aldri skjedd noe med dem.

Forresten så begynner jeg bare å miste mer og mer sansen for Kim. Hun er så sykt overfladisk og egoistisk at hun ikke evner å tenke på andre enn henne selv (mtp. Khloe og Rob).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den siste episoden? Her viser det jo bare soleklart at ting i serien er staget. Plutselig ´´forsvinner`` Kylie og Kendall og det blir en storartet søking etter dem. Alle vet jo de har bodyguards rundt seg hele tiden. Det hadde jo aldri skjedd noe med dem.

Forresten så begynner jeg bare å miste mer og mer sansen for Kim. Hun er så sykt overfladisk og egoistisk at hun ikke evner å tenke på andre enn henne selv (mtp. Khloe og Rob).

Da burde du sjekke twitteren hennes.

Anonymous poster hash: dd435...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bitt av å se på innimellom. Men det er så mye drama drama drama. De fyrer opp under en filleting, krangler og diskuterer. Og redigeringen gjør jo sitt med å klippe det enda mer dramatisk med miner og kasting på håret. Det blir så overdrevet, nesten som en parodi.



Anonymous poster hash: abc04...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode ute i morgen... Jeg vil se nåååå

Jeg og! Gleder meg til å se Brody forsvare Kendall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady.In.Heels

Nå har jeg nettopp sett den siste episoden som har kommet ut. Ikke les videre om dere ikke vil vite hva som skjer....!

Ikke for å være så sykt negativ hele tiden men jeg merker serien er mer og mer staget for hver sesong og episode.

F.eks i den siste episoden her så ville Kim adoptere en jente fra Thailand, men fikk beskjed at det ville være vanskelig. Hun la da fra seg tanken med en gang. Hvis hun virkelig ville adoptert henne, så hadde hun fått henne.

En annen ting som er tydelig staget er når Kandall blir befølt på rumpa av en fremmed. Selvsagt er dette staget. For det første hadde aldri en fremmed mann fått sittet så nær dem i utgangspunktet. For det andre hadde en mann ALDRI turt å gjort dette så åpentlyst med kamera rundt hele baren. For det tredje kunne man se godt hvor mildt Brody reagerte. Han bare dro av han brillene. Hadde det vært ekte hadde de gått til søksmål osv.

Ellers utenom det er det fortsatt gøy å følge med livene deres :)

Endret av Lady.In.Heels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Enig.

Synes Kim blir mer og mer usmakelig. Jeg synes hun var utrolig teit i de første sesongene, men så bli hun bedre. Men nå er hun bare blitt veldig selvsentrert igjen. Og adopsjonen? Come on!

Synes ikke episodene er så underholdende... i forhold til hva de var. Tviler på at det blir så mange flere sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg lurer egentlig på hva greia er med Rob? Det kan da ikke bare være at han har lagt på seg, for de nevner jo støtt og stadig at Khloe føler skyld da Lamar lagte dårlig stemning som også fikk Rob deprimert?

Jeg likte Kim bedre i de første sesongene jeg. Hun har bare blitt mer og mer kjedelig og selvsentrert med årene. Hun sitter jo bare der å prater smalltalk mens hun tar en selfie i ny og ne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...