Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Nei, West vil ikke ha babyen eller fødselen på film.

Anonymous poster hash: 6c96e...38b

Buuu West sucks. Men forstår det litt. Han var jo med på programmet før, men da han gjorde om garderoben til Kim i sesong 6(?) så fikk han så mye kritikk og urettferdig klipping at han har tatt totalt avstand. Forstår det egentlig. Men dersom han får et ord med i klippingen, tror jeg han har mye å vinne på å bli en del av programmet. Via media fremstår han som en usympatisk idiot, og jeg ser for meg at forholdet bare er et PR-prosjekt som resulterte i barn.

Men vet du om vi får se det som skjer rundt fødselen, altså at de stikker på sykehuset, og kommer hjem, og følelsene rundt? Altså ikke barn/fødsel i seg selv, men alt rundt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vet du om vi får se det som skjer rundt fødselen, altså at de stikker på sykehuset, og kommer hjem, og følelsene rundt? Altså ikke barn/fødsel i seg selv, men alt rundt? :-)

Åh, jeg håper det! Har ikke kommet så langt enda. Skikkelig trist om Kim mer eller mindre forsvinner ut av serien pga Kanye. Men er jo litt vanskelig å få med seg livet hennes når her baby daddy ikke er med. De bor jo sammen og alt. Bare sliter litt med å se for meg hvordan de skal få med livet til Kim, når Kanye ikke vil bli filmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper det! Har ikke kommet så langt enda. Skikkelig trist om Kim mer eller mindre forsvinner ut av serien pga Kanye. Men er jo litt vanskelig å få med seg livet hennes når her baby daddy ikke er med. De bor jo sammen og alt. Bare sliter litt med å se for meg hvordan de skal få med livet til Kim, når Kanye ikke vil bli filmet.

Har hørt at hun ikke vil være med i serien lengre.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Nei, jeg klarer det ikke pga. som noe så teit som stemmen til Kim. Hun høres så forbanna dum ut med måten hun snakker på at jeg blir helt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så mye teit som går på tv. Teit å skrive Khloe og Kourtney med K også. Ser bedre ut med C. Og er Kim Karshadarchadichan sammen med Kayne West?



Anonymous poster hash: 61d43...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger denne serien! Men jeg har sett alle episodene som har kommet ut, så er det noen har noen tips til en lignende serie? Sånn mens man venter på neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Digger denne serien! Men jeg har sett alle episodene som har kommet ut, så er det noen har noen tips til en lignende serie? Sånn mens man venter på neste episode :)

Jeg er fullstendig hekta på "The Vampire diaries". Trodde aldri jeg skulle like serien, men etter ett par episoder ble jeg solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg syns alt ved de damene er fake. jeg foretrekker naturlige kvinner. jeg så en gang på svenske hollywood fruer. det interessant fra et antropologisk perspektiv, men jeg forstår egentlig ikke hvordan tv-kanalene kan tjene penger på slikt tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

nei jeg syns alt ved de damene er fake. jeg foretrekker naturlige kvinner. jeg så en gang på svenske hollywood fruer. det interessant fra et antropologisk perspektiv, men jeg forstår egentlig ikke hvordan tv-kanalene kan tjene penger på slikt tøv.

Klart alt er fake. Hadde de vært normale kvinner i gata så hadde ingen giddet å følgt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Haha, dette er min guilty pleasure også! Favorittene er Khloe og Scott :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady.In.Heels

Har dere sett alt? Jeg så den siste for ett par dager siden, og i slutten av den episoden viste de hva som kommer i neste. Khloe, Kim og Khourtney har en intim samtale og alle gråter. Wtf..!

Hater at det ofte går 14 dager før neste episode kommer ut! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Har dere sett alt? Jeg så den siste for ett par dager siden, og i slutten av den episoden viste de hva som kommer i neste. Khloe, Kim og Khourtney har en intim samtale og alle gråter. Wtf..!

Så det, jeg tror det handler om at Khloe har bestemt seg for å forlate Lamar.. (?). Men er usikker. Kommer ikke neste episode før om 1 uke? :/ Hva er grunnen til at det ofte blir 2 uker imellom? Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Så det, jeg tror det handler om at Khloe har bestemt seg for å forlate Lamar.. (?). Men er usikker. Kommer ikke neste episode før om 1 uke? :/ Hva er grunnen til at det ofte blir 2 uker imellom? Kjedelig!

Vet ikke :vetikke: Kjedelig å vente i vært fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...