Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Vel, om det er noen av dere der ute så trenger jeg litt hjelp. Jeg har nå sett ferdig sesong 5 og skjønner ikke om jeg skal se kourtney and kim take new york eller bare fortsette på sesong 6? Hva gjorde dere?

Haha, kanskje det dummeste jeg har spurt om, men er totalt avhengi av serien.. :glare::rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vilma2000

Jeg eeeeelsker KUWTK og vil absolutt anbefale å se new york før du går videre. Det er jo egentlig en fortsettelse på sesong 5 og du vil gå glipp av mye om du tuller med rekkefølgen. Jeg er akademiker og smart ellers altså!!! Haha måtte bare påpeke det:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeelsker KUWTK og vil absolutt anbefale å se new york før du går videre. Det er jo egentlig en fortsettelse på sesong 5 og du vil gå glipp av mye om du tuller med rekkefølgen. Jeg er akademiker og smart ellers altså!!! Haha måtte bare påpeke det:p

Haha, godt jeg ikke er alene! Okei, siden det var så mange sesonger av new york, var jeg redd det kanskje ville ødelegge sesong 6 skjønner du. At når jeg da var ferdig med å se de 4(?) sesongene av new york, ville sesong 6 være å repetere ting jeg allerede hadde fått med meg.

Endret av Heddadus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Haha, godt jeg ikke er alene! Okei, siden det var så mange sesonger av new york, var jeg redd det kanskje ville ødelegge sesong 6 skjønner du. At når jeg da var ferdig med å se de 4(?) sesongene av new york, ville sesong 6 være å repetere ting jeg allerede hadde fått med meg.

EDIT: første del av svarer ble borte!!! du må se alt i rekkefølge. det er aldri flere new york-sesonger etter hverandre. Det er jo også Khloe and Lamar (det kan du eventuelt droppe da, jeg syntes det ble for kjedelig og skippa etterhvert), Khloe and Kourtney take Miami og ikke minst Kourtney and Kim take Miami. Du må sjekke en oppdatert liste over hvilken rekkefølge du skal se på, fant en her (http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20130119160229AAtvkum) men da er ikke de siste sesongene med. F.eks er det feil fordi det er Kourtney og Kim i Miami som gikk i vinter 2013 og nå i våres begynte siste sesongen av KUWTK, den går fortsatt. Viktig å få med seg den siste i Miami det er jo der man får vite at Kim er gravid!!!:D

Endret av vilma2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: første del av svarer ble borte!!! du må se alt i rekkefølge. det er aldri flere new york-sesonger etter hverandre. Det er jo også Khloe and Lamar (det kan du eventuelt droppe da, jeg syntes det ble for kjedelig og skippa etterhvert), Khloe and Kourtney take Miami og ikke minst Kourtney and Kim take Miami. Du må sjekke en oppdatert liste over hvilken rekkefølge du skal se på, fant en her (http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20130119160229AAtvkum) men da er ikke de siste sesongene med. F.eks er det feil fordi det er Kourtney og Kim i Miami som gikk i vinter 2013 og nå i våres begynte siste sesongen av KUWTK, den går fortsatt. Viktig å få med seg den siste i Miami det er jo der man får vite at Kim er gravid!!!:D

Åh takk for fint svar! Slet litt med å finne ut den rekkefølgen :fnise:

Så om jeg forsto dette riktig

Keeping Up with the Kardashians - season 7 (May 2012)

Kourtney and Khloé Take Miami - season 3 (January 20, 2013)

Så burde jeg se KUWTK sesong 8 etter seong 3 av Kourtney and Khloe take miami?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Kourtney and Kim take miami er jo gamle episoder. Dette skulle du sett før sesong 4 tror jeg?

Jeg er forresten hekta jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilma2000

Åh takk for fint svar! Slet litt med å finne ut den rekkefølgen :fnise:

Så om jeg forsto dette riktig

Keeping Up with the Kardashians - season 7 (May 2012)

Kourtney and Khloé Take Miami - season 3 (January 20, 2013)

Så burde jeg se KUWTK sesong 8 etter seong 3 av Kourtney and Khloe take miami?

Du må se KUWTK sesong 7, deretter Kourtney and Kim take Miami sesong 3 og så se KUWTK sesong 8. Da får du alt i rekkefølge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kourtney and Kim take miami er jo gamle episoder. Dette skulle du sett før sesong 4 tror jeg?

Jeg er forresten hekta jeg også :fnise:

Kourtney og Kim take miami er gammelt ja, men startet ikke med serien før ganske sent, haha! Det er jo dog flere sesonger av K og K take miami. Skippet riktignok de 2 første..Og kommer til å skippe Khloe and Lamar også. Nesten litt skummelt hvor avhengihetskapende den serien er, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skammer meg over å si jeg ser på det. men jeg ser ikke det andre programmet så anbefaler bare å se på det du ser på;P



Anonymous poster hash: 5498e...725
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se KUWTK sesong 7, deretter Kourtney and Kim take Miami sesong 3 og så se KUWTK sesong 8. Da får du alt i rekkefølge:)

Thank youu :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Du må ikke skippe K & K take Miami eller New york, der er jo i de sesongene det er mest drama etc :)

Khloe & Lamar har jeg ikke giddet å se selv. Prøvde ett par episoder, men det ble for kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke skippe K & K take Miami eller New york, der er jo i de sesongene det er mest drama etc :)

Khloe & Lamar har jeg ikke giddet å se selv. Prøvde ett par episoder, men det ble for kjedelig.

Ja, fant fort ut av det når jeg startet på sesong 4 eller 5 av KUWTK og alle hatet Scott. Fikk jo med meg hvorfor, men ikke like detaljert som jeg ville fått om jeg hadde sett på Miami. Vel, lært av mine feil, så skal starte på Kourtney and Kim take New York i morgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke trodd at Lamar holdt på med narkotika. Men er kanskje ikke så overrasket heller. Alle disse hollywood stjernene sniffer. Da gjør nok Khloe også det tenker jeg. Kim har i vært fall tatt sine doser tidligere.

http://www.seher.no/921569/lama-odom-er-savnet

Trist er det endå, de var så søte sammen. Hørt at de er separert osv. Men i noen andre artikler står det at han er avhengi av reseptbelagte medisiner og at Khloe prøver å få han innlagt. Men men, hva skal en tro på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ser dere seriene?

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Jeg laster de ned på piratebay.se :) Syntes det blir så dårlig kvalitet på nett. Men om du skal streame funker projectfreetv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg laster også ned fra piratebay.

Vi ser det fordi det er kjekt vell :) Det er gøy å se hvordan en stor, rik kjendis familie egentlig har det. Vi er jo ikke vandt med slik i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, elsker Kardashians :D

Noen som vet når denne sesongen ble spilt inn? Det spilles vel inn over kort tid, men får vi med oss fødselen av Kims baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, elsker Kardashians :D

Noen som vet når denne sesongen ble spilt inn? Det spilles vel inn over kort tid, men får vi med oss fødselen av Kims baby?

Nei, West vil ikke ha babyen eller fødselen på film.

Anonymous poster hash: 6c96e...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...