Gå til innhold

når avdød dukker opp i drømme i viktige livsfaser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hadde ikke tenkt på/drømt om min avdøde mor på lang tid, da jeg plustelig begynte å drømme mye om henne. Og da visste med en gang at jeg var gravid. Andre som har opplevd lignende?



Anonymous poster hash: 11c17...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dytter

akkurat som de varsler at de vet det er store ting på gang..



Anonymous poster hash: 11c17...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også i perioder mye om min avdøde mor. Men har ikke tenkt på det som noe slags varsel.

Det skjer bare plutselig noen netter en sjelden gang...



Anonymous poster hash: 31f4d...731
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått og lurt litt på om jeg var gravid..Og ikke drømt om min mor på lenge. Da hun dukket opp i drømme igjen, følte jeg det veldig sterkt som et tegn.



Anonymous poster hash: 11c17...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

hadde ikke tenkt på/drømt om min avdøde mor på lang tid, da jeg plustelig begynte å drømme mye om henne. Og da visste med en gang at jeg var gravid. Andre som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: 11c17...267

Du planla å bli gravid`?

Men uansett så fornemmer en,og da er det vel naturlig å drømme om mor?

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme skjedde med Lucy i 7th heaven bare at det var bestemoren



Anonymous poster hash: eacce...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de døde kan kommunisere med oss i drømmer, det er den kanalen som er enklest for å få fram budskap. Les bøkene til Lena Ranhag fra åndenes makt. Husk sånne drømmer, de er viktige



Anonymous poster hash: aa580...821
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du planla å bli gravid`?

Men uansett så fornemmer en,og da er det vel naturlig å drømme om mor?

nei, det var ikke planlagt. Hadde mistanke en liten stund, etter drømmen var jeg sikker

Anonymous poster hash: 11c17...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg slet mye med skyldfølelse etter at min farmor døde. Angret på at jeg ikke var med inn til henne da hun lå på sykehuset før hun døde, men sykehus og gule smittefrakker + hansker og munnbind gjorde meg redd.
Et par år etter dette drømte jeg om henne. Det var så virkelig, akkurat som om hun var med meg fysisk. Jeg fortalte i drømmen hvor glad jeg var i henne og at jeg var lei meg for at jeg ikke så henne den gang. Det var for henne ok, hun skjønte det. Så fikk jeg en klem, akkurat som de klemmene jeg pleide å få. *poof* Jeg våkner og all følelse av anger var borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet mye med skyldfølelse etter at min farmor døde. Angret på at jeg ikke var med inn til henne da hun lå på sykehuset før hun døde, men sykehus og gule smittefrakker + hansker og munnbind gjorde meg redd.

Et par år etter dette drømte jeg om henne. Det var så virkelig, akkurat som om hun var med meg fysisk. Jeg fortalte i drømmen hvor glad jeg var i henne og at jeg var lei meg for at jeg ikke så henne den gang. Det var for henne ok, hun skjønte det. Så fikk jeg en klem, akkurat som de klemmene jeg pleide å få. *poof* Jeg våkner og all følelse av anger var borte.

Skulle ønske det fantes en oppskrift på det der. Jeg kjenner noen som sliter med omtrent eksakt det samme som du beskriver, og slik har det vært i 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Skulle ønske det fantes en oppskrift på det der. Jeg kjenner noen som sliter med omtrent eksakt det samme som du beskriver, og slik har det vært i 20 år.

Det er ingen god følelse det der. Man finner aldri roen helt og blir tappet for energi.. Unner ingen den følelsen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja. Særlig min pappa kommer når jeg hadde rotet meg inn i et forhold der jeg ikke hørte hjemme. Har opplevd det andre ganger også, hvis det er mye stress rundt om, er det ofte nære familiemedlemmer og de jeg er mest glad i med i drømmen. Jeg savner de så mye, at jeg helst vil sove dag og natt noen ganger og bare ha det gøy. Du må nesten selv tolke ts. Anonymous poster hash: 67968...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de døde kan kommunisere med oss i drømmer, det er den kanalen som er enklest for å få fram budskap. Les bøkene til Lena Ranhag fra åndenes makt. Husk sånne drømmer, de er viktige

Anonymous poster hash: aa580...821

Så hver gang jeg drømmer om min avdøde bestevenn som betyr alt for meg så er hun virkelig der med meg?? Har til og med drømmer der jeg vet jeg drømmer og jeg vet hun er død, der vi skal få ha litt tid med hverandre før hun forsvinner igjen. Er to år siden nå, men jeg tenker på henne hver dag og tar ofte til tårene, og drømmer om henne mange ganger i uken!

Ja, hun var en hund! Jeg tror nok grunnen til at man drømmer om sine avdøde er fordi man savner den, og da spesielt i tilfeller som ts beskriver. Så klart hun skulle ønske at moren hennes var der nå som hun er gravid for eksempel.

Anonymous poster hash: 631ac...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hver gang jeg drømmer om min avdøde bestevenn som betyr alt for meg så er hun virkelig der med meg?? Har til og med drømmer der jeg vet jeg drømmer og jeg vet hun er død, der vi skal få ha litt tid med hverandre før hun forsvinner igjen. Er to år siden nå, men jeg tenker på henne hver dag og tar ofte til tårene, og drømmer om henne mange ganger i uken!

Ja, hun var en hund! Jeg tror nok grunnen til at man drømmer om sine avdøde er fordi man savner den, og da spesielt i tilfeller som ts beskriver. Så klart hun skulle ønske at moren hennes var der nå som hun er gravid for eksempel.

Anonymous poster hash: 631ac...02f

Klart man kan drømme pga savn, jeg tror du merker når du i drømmen har kommunisert med henne. Jeg har forresten misten en hund jeg også, var helt forferdelig. Sørget i mange mnd før jeg innså at jeg måtte bare goddta at hun er død, da ble det lettere men tenker på henne hver dag. Hun har vært død siden 2008.

Anonymous poster hash: aa580...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har til og med drømmer der jeg vet jeg drømmer og jeg vet hun er død, der vi skal få ha litt tid med hverandre før hun forsvinner igjen.

Sånn har jeg det også. Vet ikke i drømmen at jeg drømmer, men jeg vet i drømmen at en av mine nærmeste, som jeg drømmer om, er død.

Hun er noen ganger veldig syk i drømmen (som hun var de siste årene i virkeligheten), og kommer til å dø. Andre ganger er alt som da hun fortsatt var frisk. Andre ganger dør hun, eller har nettopp dødd så jeg må ordne med begravelse igjen.

Jeg tenker i drømmen "Hun er jo død.. Men vet det ikke.. Så jeg må bare late som ingenting, og sette pris på denne tiden.." Det føles så virkelig. Og godt, når drømmene ikke er mareritt (det er de en sjelden gang bare).

Føler på en måte at jeg tilbringer tid med henne på ordentlig.. Selv om det ikke oppleves som kommunikasjon med en som er død, når jeg våkner.

Nå har jeg hatt en periode på et par uker der jeg hver eneste natt har drømt om henne.. Ganske snodig..

Anonymous poster hash: 31f4d...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik at dersom jeg drømmer at jeg er veldig sinna, og så sint at stemmen min brister (i drømmen) og jeg begynner å hulkegråte slik at jeg våkner av det, da vet jeg at drømmen har berørt noe viktig i meg.



Anonymous poster hash: 29cdf...f53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og som regel har jeg da drømt om mennesker som har sviktet og såret meg i det virkelige liv.



Anonymous poster hash: 29cdf...f53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...