Gå til innhold

Avskjedsbrev til fine deg ❤


Birdo

Anbefalte innlegg

Fine, kjære pappaen min, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Nå er det snart 24 timer siden du gikk så altfor tidlig bort, og livet mitt ble ubetydelig.

Vi satt sammen som erteris du og jeg, vi var hverandres klipper i livet. At du ikke lever lenger er for vanskelig for hodet mitt å forstå, for vanskelig å leve med. Du var ikke ferdig, du hadde så mye mer du skulle oppleve, lage og være med på. Alle minnene du skulle være med på p lage, du skulle følge meg ned kirkegulvet om et halvt års tid, du skulle eventuelt oppleve barnebarn. At mine barn aldri vil få møte deg, er helt uvirkelig.

Håper virkelig du har det godt hvor enn du er, og at du i det minste døde lykkelig over å vite at lille jenta di vil ha det godt i livet, selv om det vil ta en stund.

Jeg er så uendelig glad i deg pappa, du aner virkelig ikke. Du och jag pappa, du och jag ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Fortsatt helt bomull i hodet, det gikk delvis opp for meg når jeg satt å titta på dødsannonsen, men samtidig så er det noe i meg som ikke vil tro. Jeg tok meg selv i å tenke her om dagen, jeg fikk helt panikk for at alle nå visste om dødsfallet, for tenk om jeg egentlig har tatt feil. Hva om dette bare er en fæl drøm, ett grusomt mareritt

Jeg har mye kunnskap om dyr, men er fortsatt grønn på mye. Jeg lurer på om hunden min kan være deprimert? Vi bodde jo sammen med pappa, og hunden min forgudet pappa over alt, nå er han så rar. Han var veldig rar den dagen det skjedde, men roet seg noen hakk etter at begravelsesbyrået var her å hentet pappa.

Idag er han helt apatisk, bare ligger i buret sitt og har verken spist eller drukket noe. Han gikk etter tvang ut å tissa to ganger, men etter det var det rett i buret igjen.

Han pleier vanligvis å logre konstant, men halen hans har ikke rørt seg i det hele tatt.

Sørger han? Og vil dette gå over av seg selv, eller bær jeg kontakte dyrlege imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt at hunden kan sørge. Jeg har for så vidt sett det selv også, hunden til oldemor spiste ikke på en stund etter at hun gikk bort, og var plutselig så tom for energi.

Det tok seg opp igjen når tante adopterte hunden, og den hadde vært hos henne en stund.

Jeg ville likevel tatt en telefon til dyrlegen og bedt om råd om ikke det bedrer seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Denne fredagen har vært grusom. Ikke et sekund hvor jeg ikke har tenkt på deg pappa, i butikken istad så jeg deg over alt og tårene har liggi tett bak øynene mine..

Kan ikke tro at du ikke er her lengwr fortsatt, det er så tomt her. Gang på gang tar jeg meg selv i å ta opp tlf for å ringe å fortelle noe, og omtrent hver gang tlf min ringer så er jeg sikker på det er deg. Du var så fin du, pappaen min. Hvorfor måtte du bli så raskt borte fra oss, fra meg?

Når jeg giftet meg for noen uker siden, så skulle det være den lykkeligste dagen i mitt liv. Og på mange måter var det det, men noe manglet uten tvil. Mye manglet. Du manglet.. Jeg savner deg sånn, det river meg opp innvendig. Jeg elsker deg pappa, du och jag ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fredagen har vært grusom. Ikke et sekund hvor jeg ikke har tenkt på deg pappa, i butikken istad så jeg deg over alt og tårene har liggi tett bak øynene mine..

Kan ikke tro at du ikke er her lengwr fortsatt, det er så tomt her. Gang på gang tar jeg meg selv i å ta opp tlf for å ringe å fortelle noe, og omtrent hver gang tlf min ringer så er jeg sikker på det er deg. Du var så fin du, pappaen min. Hvorfor måtte du bli så raskt borte fra oss, fra meg?

Når jeg giftet meg for noen uker siden, så skulle det være den lykkeligste dagen i mitt liv. Og på mange måter var det det, men noe manglet uten tvil. Mye manglet. Du manglet.. Jeg savner deg sånn, det river meg opp innvendig. Jeg elsker deg pappa, du och jag ❤

Så fint å lese ordene dine - men samtidig så trist  :hug:

Anonymous poster hash: d94a9...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese ordene dine - men samtidig så trist  :hug:Anonymous poster hash: d94a9...e54

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

I mars blir du bestefar, jeg vet du ville blitt så lykkelig for å bli det. Du ville blitt den beste bestefaren i verden, den alle barn skulle ønske de hadde:hjerte:

Savner deg fortsatt ufattelig mye, mer enn jeg trodde man kunne savne noen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...