Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære alle dere flotte KG'ere :blomst: I frykt for å ødelegge meg selv har jeg med vilje ikke ville sjekke denne tråden på en god stund. Idag tok jeg sjangsen, og må si jeg er overveldet av responsen fra dere. Dere lyser ut omsorg og empati, og hjertet mitt føler det.

Angående hvordan det går med meg.. Hmm, jeg har hatt det vanskelig. Fryktelig hardt faktisk, men livet går fremover. Jeg er liksom vant med tanken til å aldri se Ken mer i virkelige liv. Jeg har lest mye bøker om sorgprosess og hvordan å se fremover. Det kom til en dag hvor jeg innså at den eneste som kunne hjelpe meg, var meg selv. Jeg har måtte gått dypt inn i meg selv gjennom sorgen.
Jeg har dager som er vonde, og dager som er gode. Som noen av dere har skrevet så finner man minner i alt. Det er dager hvor jeg smiler over forskjellige minner jeg husker, mens andre dager så gråter jeg over det samme minnet. Det er dager hvor jeg kanskje har drømt om han om natten, og vil bare ligge i sengen å sørge hele dagen, men andre dager spretter jeg opp og minner han med et smil. Det går veldig opp og ned, men jeg er vant til det, og godkjenner reaksjonene kroppen min får, for det er utrolig hardt å miste den man elsker så mye, det tar mye styrke fra både kropp og sjel, man blir svak og sliten, så at jeg får tilbakefall tillater jeg meg, så lenge jeg går fremover etterpå.

Jeg husker godt at dere her på KG var en stor del av min første sørgetid. Det å få tilbakemeldinger, råd og noen som kom med sine ord på situasjonen var fantastisk husker jeg. Og det rådet om å vise mine nærmeste denne tråden for at de skulle forstå meg, ja - det hjalp. Det var der jeg liksom begynte å vise de mine følelser om hvordan jeg hadde det.

Dere aner ikke hvor deilig det var å kunne dele følelsene uten masse spekulasjoner, uten å være redd for å bli rakka ned på. Jeg åpnet meg opp for dere, og dere tok meg imot.

Tusen takk!

Vet ikke hva mer jeg skal si akkurat nå egentlig, ville bare fortelle dere litt :)

Stor klem fra TS :))



Anonymous poster hash: 5352e...5b3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære alle dere flotte KG'ere :blomst: I frykt for å ødelegge meg selv har jeg med vilje ikke ville sjekke denne tråden på en god stund. Idag tok jeg sjangsen, og må si jeg er overveldet av responsen fra dere. Dere lyser ut omsorg og empati, og hjertet mitt føler det.

Angående hvordan det går med meg.. Hmm, jeg har hatt det vanskelig. Fryktelig hardt faktisk, men livet går fremover. Jeg er liksom vant med tanken til å aldri se Ken mer i virkelige liv. Jeg har lest mye bøker om sorgprosess og hvordan å se fremover. Det kom til en dag hvor jeg innså at den eneste som kunne hjelpe meg, var meg selv. Jeg har måtte gått dypt inn i meg selv gjennom sorgen.

Jeg har dager som er vonde, og dager som er gode. Som noen av dere har skrevet så finner man minner i alt. Det er dager hvor jeg smiler over forskjellige minner jeg husker, mens andre dager så gråter jeg over det samme minnet. Det er dager hvor jeg kanskje har drømt om han om natten, og vil bare ligge i sengen å sørge hele dagen, men andre dager spretter jeg opp og minner han med et smil. Det går veldig opp og ned, men jeg er vant til det, og godkjenner reaksjonene kroppen min får, for det er utrolig hardt å miste den man elsker så mye, det tar mye styrke fra både kropp og sjel, man blir svak og sliten, så at jeg får tilbakefall tillater jeg meg, så lenge jeg går fremover etterpå.

Jeg husker godt at dere her på KG var en stor del av min første sørgetid. Det å få tilbakemeldinger, råd og noen som kom med sine ord på situasjonen var fantastisk husker jeg. Og det rådet om å vise mine nærmeste denne tråden for at de skulle forstå meg, ja - det hjalp. Det var der jeg liksom begynte å vise de mine følelser om hvordan jeg hadde det.

Dere aner ikke hvor deilig det var å kunne dele følelsene uten masse spekulasjoner, uten å være redd for å bli rakka ned på. Jeg åpnet meg opp for dere, og dere tok meg imot.

Tusen takk!

Vet ikke hva mer jeg skal si akkurat nå egentlig, ville bare fortelle dere litt :)

Stor klem fra TS :))

Anonymous poster hash: 5352e...5b3

Jeg kjenner jeg blir så rørt. Du er sterk TS, og det viser bare at det er mulig å komme seg videre. :hjerte: Selv om det aldri vil bli glemt.

Klem. :hug: :hug:

Anonymous poster hash: 090c5...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig sterkt TS. Jeg beundrer deg!

Ei venninne av meg mistet kjæresten sin for noen måneder siden, nå som vi fikk en tilbakemelding om hvordan det gikk med deg så sendte jeg henne linken til denne tråden. Tror du kan være til hjelp for henne..

Håper å høre fra deg igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt en hel klokketime på å lese hele tråden , har ikke vært så rørt på lenge. Du skriver så utrolig flott. Mange klemmer til deg :hug::hug::hug: :hug: :hug::hug::hug::hug::hug: .

Har selv mistet en jeg var veldig glad i og det har vært en lang sorgprosses, det har vært veldig vanskelig. Heldigvis hadde jeg gode venner og familie som hjalp meg å se fremover. Når dagene blir tunge så forsett å skriv her på KG og bruk dine venner og familie. :blomst:

Courage isn't having the strength to go on - it is going on when you don't have strength

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lavendelkyss

Å kjære deg nå gråter jeg så tårene bare spruter her. Føler veldig veldig med deg og har så lyst å gi deg en klem. Kan ikke forestille meg hvordan du har det, og tenkte bare på min egen kjæreste når du skrev dette og ble ufattelig obs på hvor skjørt livet er. Livet kan være ufattelig meningsløst, urettferdig og hardt, og ingen fortjener å oppleve noe så grusomt. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre annet enn å si at vi er mange som tenker på deg, og det er mange som er i din situasjon. Du er ikke alene - og fordi om det er en klisje og noe alle sier, så er det faktisk sant at tiden leger alle sår. Om ikke såret gror helt, blir det hvertfall mye bedre. Det kan jeg LÅVE deg! Sender deg masse masse varme klemmer og ønsker deg lysere dager i din fremtid. Må lykke komme på din vei og sårene dine gro mildt.

Endret av lavendelkyss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug::grine:

Kondolerer så mye. Vet ikke hva jeg skal si, sitter her med klump i halsen. Ta vare på deg sjøl, husk å få i seg næring.

Sitter her og rister på hodet mens jeg skriver, for jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makemeloveit

STOR klem til deg! <3 Utrolig trist å lese. Er så vanskelig å finne ord i en slik situasjon. Sender varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Kjære deg TS, jeg vet at denne tråden er gammel nå. Men jeg ligger her å gråter og gråter mens jeg har lest gjennom hele tråden din. Jeg kondolerer så mye og jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det engang, jeg skulle bare så inderlig ønske at det var noe jeg kunne gjøre for deg.

Selv om det kanskje er lite sannsynlig at du leser hva jeg skriver nå, så vil jeg takke deg så mye for å virkelig vise meg hvor viktig det er å ta vare på alle man bryr seg om. Du har virkelig fått opp øynene mine og jeg er så takknemlig.

Jeg ønsker deg alt godt for resten av ditt liv, du må være det sterkeste og mest fantastiske mennesket jeg har hørt om. Takk igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vet godt at denne tråden er flere år gammel nå, da jeg flere ganger har lest gjennom den tidligere. Jeg tenker faktisk ennå på deg av og til TS, og måtte lete fram tråden igjen idag for å lese den enda en gang. Og jeg gråter sånn når jeg leser! 

Lurer veldig på hvordan du har det nå og hvordan livet ditt har blitt. Håper du har fått det godt. klem :)

Anonymkode: 70ba7...7c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, om du vil snakke med en som går igjennom noe av det samme kan du gjerne sende meg pm

Endret av minister-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei:hjerte: hvordan går det med deg den dag i dag Ts? og hvordan har livet ditt blitt?

Jeg klarer aldri å glemme tråden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Oi, ble litt rot i siste her.. 

 

Herregud for en trist lesning... 😢 fullstendig tom for ord... Håper virkelig ts har det bedre i dag ♥ 

Anonymkode: 992c2...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Aldri gråtet over et forum her inne før men dette tok meg på sengen. Trist lesning 😭 Ikke tenke meg hvordan det er å miste den du er mest glad i! 

Kondolerer ts, og håper livet ditt er bra nå❤️

Anonymkode: 76fd3...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...